קבלו ביטול!
בדקתי קצת את התוכנה.
זה לא מתאים לעברית!
נכון אפשר להגדיר יישור לימין, אבל כיוון הכתיבה הוא משמאל לימין (דהיינו במקום שלום זה יכתוב םולש), אין לו תמיכה בעברית וגם אין צפי לתמיכה בעברית...
וכמובן שכל הממשק הוא אנגלית ויותר דומה לאינדיזיין מאשר לפבלישר, אבל זה לא הנושא.

