יכול להיות שהפלאפון לא תומך בביזנס?
elishevart
-
בעיה | למה לא נותן לקשר וואצפ ביזנס ב F21 -
בעיה | למה לא נותן לקשר וואצפ ביזנס ב F21@שניאור-שמח עשיתי גם עם VPN פתוח
-
בעיה | למה לא נותן לקשר וואצפ ביזנס ב F21@שניאור-שמח של אתרוג
ניסיתי גם עם VPN ולא נתן -
בעיה | למה לא נותן לקשר וואצפ ביזנס ב F21מנסה לשים על השיאומי ווצאפ ביזנס אבל שיהיה כמכשיר נלווה - מקושר
יש לי מכשיר אחר שעליו יושב הווצאפ ורוצה שבשיאומי יהיה גם
וכל הזמן נותן לי את השגיאה, ניסיתי כמה פעמים להסיר ולהתקין שוב

למה ומה אפשר לעשות שכן יתן?
וואצאפ רגיל עבד חלק. -
עזרה | טאבלט מחובר ללא אינטרנט-מה עושים@מתושלח-הבבלי כתב בעזרה | טאבלט מחובר ללא אינטרנט-מה עושים:
@elishevart כתב בעזרה | טאבלט מחובר ללא אינטרנט-מה עושים:
@מתושלח-הבבלי הסתדרת בסוף?
אני מנסה גם להתחבר עם טאבלט לויפי של אתרוג וכתוב מחובר ללא אינטרנט
מה הפתרון?להתקין תעודת אבטחה עם רוט
איך עושים את זה?
התקנתי רק אבטחה של אתרוג ולא עוזר. מה הכוונה עם רוט? -
עזרה | טאבלט מחובר ללא אינטרנט-מה עושים@מתושלח-הבבלי הסתדרת בסוף?
אני מנסה גם להתחבר עם טאבלט לויפי של אתרוג וכתוב מחובר ללא אינטרנט
מה הפתרון? -
עזרה | מה עושים כשאי אפשר להכנס לחשבון ווצאפ?@MGM-IVR כתב בעזרה | מה עושים כשאי אפשר להכנס לחשבון ווצאפ?:
הבוטלואדר פתוח?
מה זה ואיך יודעים אם פתוח?
-
בעיה | וואטסאפ לא עולה, אחרי חסימה של החברה@אזולאי יש לי בעיה דומה
הסתדר בסוף? איך פנית לווטסאפ שיפתחו לך את החשבון? -
עזרה | מה עושים כשאי אפשר להכנס לחשבון ווצאפ?עוד מישהו שיכול לעזור?
אין שם אחד אנושי לדבר איתו? -
עזרה | מה עושים כשאי אפשר להכנס לחשבון ווצאפ?@נחמן-פלח זהו שעכשיו לא נותן לי בכלל לשלוח בקשת בדיקה
זה מה שמופיע כל הזמן

-
עזרה | מה עושים כשאי אפשר להכנס לחשבון ווצאפ?@נחמן-פלח איך פנית אליהם? כתבתי להם לכמה מיילים ואין תגובה נורמלית.
אשמח לדעת בדיוק מה כתבת, מאד יעזור לי -
עזרה | מה עושים כשאי אפשר להכנס לחשבון ווצאפ?בהתחלה היה כתוב שהחשבון מתנתק.
ואז ניסיתי להכנס שוב והופיע הודעה שמתבצע חיבור ככה כמה שעות ולא קורה כלום.
במחשב ניסיתי לפתוח באימולטור וכתוב שחסמו לי בגלל הודעות ספאם, שאין לזה שום קשר בכלל. שלחתי לבדיקה לפני כמה ימים ולא קרה כלום מאז.
הסרתי את האפליקציה התקנתי שוב, ניסיתי דרך ביזנס וכל הזמן מופיע הודעה שהוואצאפ לא רשמי. והתקנתי ממקום רשמי.
כתבתי להם מיילים ואין שום תגובה נורמלית.
מישהו יודע מה אפשר לעשות? איך אפשר לפרוץ?
יש אנשי מקצוע שיודעים לעשות את זה?
תודה