@איש-עייף איזה קטע! בדיוק השבוע חשבתי על דבר כזה, אם יהיה משהו כזה אני מוכן לפתח מודולים מתקדמים למערכות בימות שיתמכו בזה (לדוג' גוגל מַאפּס בטלפון לפי מיקום - זה אגדי כשלא יודעים בדיוק איפה נמצאים!)
CUBASE
-
הצעת ייעול | רעיון שובר שויון- עזרו לי ליישם אותו -
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬...
מודל ג'מיני 3.5 פרו של גוגל ככל הנראה לא ישוחרר החודש הזה אלא חודש הבא (יולי)
על אף שבכנס ה-I/O הוכרז שהמודל יצא כבר בחודש יוני
הסיבה ככל הנראה מכיוון שהיא מקדישה זמן נוסף לאיסוף משוב מבוחנים ראשוניים ולכוונון המודל.. -
בקשה | מפתח API לOpenAI או קלוד@arieldaniely אל תנסה אפילו להציע את זה ל @י.-פל. !!
רק חסר לו הודים שיעברו לו על כל הפרויקט.. 🤭
-
שיתוף | עזרה בבניית פרויקטים עם Claude Code ללא עלותתודה מרובה ל @אברהם-גלסר עם לב הזהב שלו שמוכן ככה לספק בחינם מה שעולה לו כסף ועוד לתת מזמנו לכך!




-
בקשת מידע | למה אי אפשר להיכנס לגוגל צ'אט דרך הדפדפן?@מטען-נייד תיכנס מחלון אנונימי, יכול להיות שצריך לעשות גם "תצוגת מחשב"
-
שיתוף | עזרה בבניית פרויקטים עם Claude Code ללא עלות@אברהם-גלסר שלחתי לך הודעה בצ׳אט - אשמח אם תוכל לעזור לי בעניין
-
בקשת מידע | להיכנס למייל באנדרואיד 🤢😪@מטען-נייד זה כי לא התחברת הרבה זמן לחשבון הזה במכשיר האנדרואיד שלך, לא בגלל שזה אנדרואיד
-
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכןאנתרופיק מתקפלת וחוזרת בה…
מעכשיו אפשר לחבר את OpenClaw וכלים צד ג׳ כך שישתמשו במנוי הרגיל של Claude, ולא ב־API לפי שימוש.
פרטים בפוסט הבא

-
בקשת מידע | איזה מודולים חינמים הכי מתקדמים בגימיני לחיבור לתוכנות ע"י מפתח?@לשכת-הרב 3.5 אמור לספק 20 בקשות ליום
-
שיתוף | Q8 קיוליקס@מזכירותי כתב בשיתוף | Q8 קיוליקס:
מה זאת אומרת גרסאות חינמיות? איפה זה עולה כסף?
בחברות אחרות (כדוגמת FirstPhone) אין תוכנה לעדכון גרסאות והעדכון הוא בתשלום בחנות (מלבד זאת שיש עדכונים בתדירות נמוכה יותר מזו של QLYX)
-
שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכןמשתמשי התוכניות השונות של OpenAI (Go, Plus, Pro ו-Business) יוכלו "לשמור בצד" את איפוסי מגבלות השימוש (Rate limit resets) שלהם ולהשתמש בהם במועד מאוחר יותר, במקום שהם יתאפסו אוטומטית לפי לוח זמנים קשיח! כולם מתחילים עם איפוס אחד חינם שנשמר בבנק הזיכרון.
בנוסף, בשבועיים הקרובים משתמשי Plus ו-Pro יכולים להזמין עד שלושה חברים להתנסות במערכת. ברגע שחבר ישלח את ההודעה הראשונה שלו, גם המזמין וגם החבר יקבלו איפוס נוסף שנשמר לשימוש עתידי.
-
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@חיים-יענקל-0 זה ממש מבאס שהם לא שולחים לארץ, את ה-P40 שלי הזמנתי לפני כשנה מהחנות הזו ואפילו היו דגמים שנשלחו מהמחסן בארץ והגיעו תוך 10 ימים!
(אמנם ה-P40 הגיעו אלי לאחר חודשיים אבל העיקר מקורי עם אישור..) -
המלצה | עדכון | תרגום קולי אוטומטי בסרטוני יוטיוב!!!@חיים5299173 קיים כבר הרבה זמן בחלק מסרטונים באנגלית (יכול להיות שראיתי גם משהו בסינית...)
@שניאור-שמח כנראה עובד רק בתנאים מסויימים של הקלטה איכותית, ראיתי לא מזמן סרטון של אחד שמסביר ומדגים על Gemini 3.1 TTS וכשהקובץ של ה-TTS דלק אז הקול בתרגום הקולי השתנה! אמנם לא קול דומה אבל כן קול שונה כדי תבחין בהבדל, אני חושב גם שהיה משהו כזה עם קול של אישה שגם התרגום הקולי התחלף לקול נשי -
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים -
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@משה-ברוך-00 האוזניות הושקו ב-21 במאי, עברו מאז 19 ימים (ובדף המוצר מופיע שתאריך המסירה הוא בין 13 ל-19 ימים)
-
עזרה | יצירת מערכת הכוללת SMS@יודע-ומייבין לא כל הצינתוקים עולים יחידות, יש צינתוקים חינמיים ויש צינתוקים בתשלום, את האפשרויות של הצינתוקים בתשלום א"א להשיג בחינם בשום עקיפה.
-
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@ארי.מ. אתה צודק, אבל..
לגבי התגובה הראשונה - אתה בטוח שהתאריך הוא תאריך ההזמנה ולא תאריך התגובה?
לגבי התגובה השנייה - זה באמת מחשיד, זה נראה כאילו לפני כן נמכר בדף הזה אוזניות אחרות והמוכר עדכן את הדף, תראה שהצבע שהוא הזמין הוא A3961 שחור שזה בכלל אוזניות הספורט X10.. -
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@ארי.מ. כבר ראיתי את התמונה הזו וזה לא כ"כ מחשיד, בסופו של דבר כל המוכרים באליאקספרס מעתיקים תמונות מאחד לשני כנראה בלי לבדוק יותר מידי, מצידי אם 57 קנו ויש תגובות טובות גם מישראל והמוכר הזה בכללי נחשב אמין ובמיוחד שדגמים ישנים יותר הוא מכר באלפים וכולם עם תגובות טובות - זה מספיק.
-
בעיה | גימני עובד לכם עכשו? כי לי לא בידיוק...@יענקיH בגוגל I/O הבטיחו ש-3.5 פרו יבוא ביוני, יש מצב שזה העניין..
-
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@א.-ד.-ג. אפשר לבקש מהמוכר לפצל את זה לשני תשלומים ושיכתוב על החבילה דגם אחר במחיר אחר נמוך מרף המכס