@ישראל123 אני רוצה לבנות אפליקציה של מידע בזמן אמת תחבורה ציבורית בשרת צריך להיות מסד נתונים שמתעדכן כל יום בשתיים בלילה ולתת תשובה לשאילתות שיבקשו או מאפליקציה או מקו טלפון
חלק 2 זה מידע בזמן אמת אם קוד ממשרד התחבורה שזה כן צריך להיות מאובטח לפי התקנים שלהם זה אני יכול לשים בשרת שלי שנועד לאחסון אתרים אבל הוא מאובטח ע"י חברת האחסון
זה לא יוצר מסד נתונים
בעיקרון זה רק מידע בזמן אמת בלי אופציה של חישוב מסלול אם לשדרג לשרת שיוכל להריץ מנוע של חישוב מסלולים לא יהיה יקר מידי אני אשקול גם את זה
תודה רבה
benzi6789494
-
בקשת מידע | שרת אחסון לתוכנה -
בקשת מידע | שרת אחסון לתוכנהאני צריך שרת אחסון לפרוייקט שאני בונה אני לא מבין יותר מידי בשרתים אני צריך משהו כמו 20 גיגה אחסון
אשמח להמלצה כמה ראם צריך ?
כמה אמור לעלות ?
האם יש עניין לשלם על אחסון + ניהול ?
אם אני לא משלם על ניהול איך אני מוודא שהשרת מאובטח ?
בעיקרון המידע שם לא מסווג אם זה יקר לאבטח את זה יש לי שרת של אחסון אתרים שאני משלם עליו שהוא מאובטח ואת המידע האישי או המסווג אני ישמור עליו רק שבו יש לי מגבלת זיכרון -
בקשה | ביט פרוץ לשיאומי@א.-ד.-ג. אני יודע אבל שמה משום מה לכולם זה עובד ורק לי לא
ואז זה מתבלבל אני רוצה לשמוע על הסיטואציה שלי ספציפית אם משיהו עובד לו ואם כן איך -
בקשה | ביט פרוץ לשיאומי@cfopuser התקנתי את הביט שלך גם בשיאומי F21 פרו וגם באימולטור NOX ללא נטפרי וזה כותב לי לצערנו נתקלנו בבעיה
האם יש פיתרון ? תודה רבה -
להורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים@צדיק-וטוב-לו-0 איך התקנתי תעודה של נטפרי ?
הורתי את הנוקס שמופיע למעלה אבל התעודה של נטפרי שונתה לחמש קבצים ולא הבנתי מה לעשות -
להורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים@ע-ה-דכו-ע זה מה שהתקנתי את של דוד אני לא מצליח להוריד
-
להורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים@ע-ה-דכו-ע איפה אני מוצא אותה ?
-
להורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים@ע-ה-דכו-ע מסתובב עיגול אדום של הטעינה 5 דקות אולי הוא ימשיך ככה לנצח אם אני לא יסגור את האפליקציה
אם אני רוצה להכניס כסף לכיס

-
להורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועיםמה הדרך הכי פשוטה להשתמש בביט או בטלפון F21 PRO ללא שירותי גוגל אינטרנט רגיל או מחשב אם נטפרי אשמח לקבל הכוונה מפורטת
התקנתי את האפליקציה בטלפון הצלחתי להוסיף בנק ואשראי אבל שאני מבצע העברה זה נתקע -
מדריך | לא מפספסים שיחות@EBA אם זה קווים שאתה רשום אליהם תכניס אותם לרשימה שחורה נראה לי שיש לו כזו אופציה
-
שיתוף | חדש!!! VoiceMaster אתר קריינות משוכלל!!!@רמיזא נראה לי שהוא הוריד אותו, תחפש למעלה קובץ HTML
-
שיתוף | חדש!!! VoiceMaster אתר קריינות משוכלל!!!@רמיזא אתה באתר או בקובץ HTML ?
-
בקשת מידע | מוזיקה לפי זמרים מתעדכנת@ממוחשב מה זה ואיך מגיעים לזה ?
אני בור ועם הארץ בדברים האלה עד היום היה לי מנוי ספוטיפיי החלטתי להיפרד מהם ואני צריך תחליף למלאות את הנגן בשירים -
בקשת מידע | מוזיקה לפי זמרים מתעדכנתאני מחפש דרייב או כל מקום אחר להוריד שירים לפי זמרים עדכני עדיף בחינם אפשרי בתשלום
מי שמכיר משהו כזה אשמח שיודיעני -
להורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים@דוד-חזן האם האפילקיציה עדכנית? ניסיתי להוריד מהדרייב כתב לי שגיאת HTTP לא יודע מה זה אומר
אני צריך לשיאומי F21 PRO -
מדריך | לא מפספסים שיחות@ממוחשב אולי זה תלוי בחרות תקשורת אני בסלקום אם Q7 וניסיתי גם בהוט מוביל אם 5*5
איך בדקת?
הגדרתי הפניה אם תפוס והפניה אם לא זמין למערכת
הכנסתי את המספר לרשימה שחורה שלחתי צינתוק דרך הרשימות צינתוקים אם אופציה לענות
מופיע לי ברשימת שיחות כמו שיחה רגילה מרשימה שחורה אבל לא הופנה למערכת מספר רגיל שמחייג מופנה למערכת
אני שם את הטלפון על מצב טיסה ושולח צינתוק באותו דרך הוא מופנה למערכת מיד
ייתכן וזה לא עובד בכל החברות והמכשירים אבל גם אם זה 50% זה מעולה אני חושב שזה יכול להיות אפילו 80% מהמשתמשים -
מדריך | לא מפספסים שיחות@מדריך-html
לסיכום הפילטר שמפנה שיחות נכנסות בשרת מזהה אם זה שיחה חוזרת של המערכת אז המנוי לא זמין
זה יעבוד רק אם הצינתוק מוגדר אם אופציה לענות (בכל אופן ככה הניסיון שלי)
במקרה שתפוס זה לא ישלח עוד צינתוק רק אם לא זמין
אפשר לעשות בדיקה לשלוח צינתוק פעם ב10 דקות -
מדריך | לא מפספסים שיחות@הדובדבן-שבקצפת כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
הבעיה שיש אנשים כמוני ששמים את הקו ברשימה שחורה כלומר אני רוצה רק לראות את הצינתוק אבל לא לשמוע
@מדריך-html
מבדיקה שלי קו שמצנתק שנמצא ברשימה שחורה גם אם מוגדר לו הפניה הוא לא מופנה
אולי אין לו מספיק שניות כדי לעבור לא יודע תכלס אם הקו זמין ונדחה לא עובר למערכת אם בלא זמין עובר למערכת
אצלי במערכת הגדרתי שתי מספרים אחד לתפוס ואחד ללא זמין או אין מענה -
מדריך | לא מפספסים שיחות@מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
היא לא יודעת, אשמח לרעיונות איך לדעת האם יש קליטה למנוי
אני אצלי עשיתי בדיקה פשוטה אתה שולח צינתוק למספר נניח 0551234567 אצלו מוגדר אם לא זמין הפניה למערכת ומעבר לשלוחה שעוברת דרך השרת שלך אם השרת מזהה שהצינתוק שיצא למספר הזה חזר למערכת זה אומר שאין למנוי קליטה מנסה שוב עוד 5 דקות וכו' עד שהשיחה לא חוזרת
כמו היונה של נוח במבול -
בקשת מידע | שאיומי F21 PRO@המיוחס זה ככה מאז שהוא נולד הAI טוען שבגלל שאין במכשיר שירותי גוגל וואצאפ שולח את המיקום ברירת מחדל שלו