דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
A

aiib

@aiib
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
8.8k
נושאים
859
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
12
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בקשת מידע | טאבלט תורני לכבד ראיה
    A aiib

    @shishko כתב:

    רעיון פצצה, למה לא ללכת על זה (במקום שלא נעים לשים משקפי מציאות מדומה גם לא נעים להצמיד טאבלט לעיניים)

    עדיין נשמע לי פחות נעים ללכת עם משקפיים מאשר להצמיד. אבל זה מרגיש לי פחות נוח לשימוש ארוך.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • להורדה | תוכנת מעקב - צילום מסך ומצלמה ומקליט מהמחשב אל הדרייב
    A aiib

    @לב-טוב האם יש 'זכר' במחשב או שהכל מוסתר?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | טאבלט תורני לכבד ראיה
    A aiib

    @MAKRO כתב:

    תברר על טמ''ס.

    יש לו טמ"ס שולחני.
    הוא מחפש משהו נייד יותר לזמנים שהוא לא יכול להיות צמוד לשולחני.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | טאבלט תורני לכבד ראיה
    A aiib

    @י.-פל. כתב:

    או זה, או פשוט תקנה מסך טלוויזיה (כלומר, משהו בגודל 30-40 אינץ׳.

    מסך טלוויזיה הוא לא נגיש. הוא משתמש בפתרון דומה אבל הוא מחפש גם פתרון נייד

    גם אם היה אפשרות לכזה גודל, כל מילה הייתה תוספת את כל המסך בטאבלט - אז מה הטעם?

    מה לעשות?... שלא יקרא?... זה מה שחנן אותו השם...

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | טאבלט תורני לכבד ראיה
    A aiib

    @י.-פל. הגודל צריך להיות לפחות ככה:

    16e634fa-24ca-4bd4-a310-c75da4486041-image.jpeg
    וגם את זה צריך להצמיד לפרצוף...
    מה שמעלה לי בעיה עכשיו- אין ניתן לשלוט בטאבלט כשהוא מוצמד לפרצוף?...
    אולי שלט?
    אולי בכלל ללכת על משקפי מציאות רבודה?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | טאבלט תורני לכבד ראיה
    A aiib

    @MAKRO כתב:

    ההגדלה שם

    איפה זה 'שם'?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | טאבלט תורני לכבד ראיה
    A aiib

    @MAKRO כתב:

    בטקסט כן. לא מידי הרבה.
    בצילום - ככל שקובץ המקור שלך איכותי מספיק.
    מצ'ב תמונות ב10.5 אינצ'.

    יש צורך בהגדלה הרבה יותר משמעותית...

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | טאבלט תורני לכבד ראיה
    A aiib

    @MAKRO כתב:

    מכשיר מתאים
    נוח לקריאה.
    https://onyxboox.co.il/product/go-10-3-gen-ii-lumi/

    מה גורם לזה להיות תואם הצרכים שפירטתי?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | טאבלט תורני לכבד ראיה
    A aiib

    התבקשתי לעזור לת"ח כבד ראיה שזקוק לטאבלט לקריאת ספרים.

    השאלות שעולות בראשי כעת:

    תוכנות תורניות

    1. האם התוכנות התורניות הקיימות כיום (החינמיות שמסתובבות כאן בפורום) תואמות לאנדרואיד/טאבלט אפל?
    2. האם ניתן להגדיל את המערכת ההפעלה באנדרואיד/טאבלט אפל בצורה משמעותית? (כדי שיוכל לנווט בעצמו בין התוכנות)
    3. בתוך התוכנות, האם ניתן להגדיל משמעותית את תוכן הספרים? (בטקסט ובצילום דפים)
    4. תפריט התוכנה והשימוש בה כיום מאד מפורט וממילא מאד קטן, האם יש דרך להגדיר תפריט מונגש שיהיו רק את האייקונים ההכרחיים (כגון הקלדת ספר ותפריט ספרים פתוחים וחיפוש) ותו לא ולהגדיל אותם בצורה משמעותית?
    5. במידה והתשובה לשאלה האחרונה שלילית אשמח לתיוג של יוצרי התוכנות האמורות כדי להבין האם ניתן לגרום לזה לקרות לטובת ציבור המבוגרים וכבדי הראיה בצורה קלה יחסית.

    טאבלט מומלץ

    הכבד ראיה המדובר ממש נזקק להגדלה משמעותית וגם אז הוא מצמיד את המכשיר לעיניים:
    האם יש איזה מכשיר מומלץ לצורך הזה? חברה? דגם? גודל מסך? מערכת הפעלה וכו'?
    לכאורה תקציב הוא לא בעיה כאן אבל צריך שיפתור את הצרכים....

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • הצעת ייעול | כרטיס אשראי למעשרות
    A aiib

    @יוסף-הכהן כתב:

    מה אתם אומרים על הרעיון ? והאם זה מציאותי ואם זה מציאותי אז למי אפשר להציע את זה ?

    אפשר לעשות את זה בקלות כל אחד בעצמו אבל בלי העניין של חישוב המעשר.
    יותר בכיוון שיהיה כרטיס שישמש רק למעשרות וככה תדע כמה נתת בפועל.
    את החישוב של ההכנסות החייבות אפשר לעשות בנפרד ולחשב לפי זה.

    דיון כללי

  • בקשת מידע | ניסיון כניסה למייל= פריצה?
    A aiib

    @שקיעות-בלימוד כתב:

    סביר להניח ששתיהן כניסות לגיטימיות שלך מהמחשב.
    אולי זה רק כניסות שהצלחת ולא כניסות שקיבלו סירוב ?

    נראה לי שאחת מהן זה דרך האפליקציה במחשב והשניה זה דרך הדפדפן.
    מזה שכתוב שזה כניסות מוצלחות אני מבין שאם היו כניסות לא מוצלחות אז הן גם היו כתובות, לא?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | ניסיון כניסה למייל= פריצה?
    A aiib

    @שקיעות-בלימוד כתב:

    תנסה לבדוק פעילות כניסה.

    הוא מציג לי רק את 2 הפעולות האלו:

    5e2c9293-f3fe-4856-ba27-054c96fd5da7-image.jpeg

    ההודעות שקפצו לי היו בתאריכים אחרים

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | ניסיון כניסה למייל= פריצה?
    A aiib

    @שקיעות-בלימוד כתב:

    יש שם אפשרות ללא סיסמה

    גם כשמוגדר אימות דו שלבי במכשירים חדשים?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | ניסיון כניסה למייל= פריצה?
    A aiib

    @שקיעות-בלימוד כתב:

    לא ככ נשמע כמו באג

    באאוטלוק הכל יכול להיות...
    נשמע מוזר שמישהו יודע את הסיסמא שלי, לא?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בקשת מידע | ניסיון כניסה למייל= פריצה?
    A aiib

    בימים האחרונים אני מקבל לפלאפון הודעות קופצות האם אני מנסה להיכנס למייל שלי של אאוטלוק- מיקרוסופט, הודעה של אימות דו שלבי שאני צריך להקיש מספר מסויים כדי לאשר.

    אני לא מנסה להיכנס כי אני מחובר במחשב שלי ולא ניסיתי להתחבר ממקום אחר.
    זה גם נשמע להבנתי שאין קוד שגוי כי אם כן זה לא היה מגיע לשלב של אימות דו שלבי.

    אולי זה קשור אבל המייל שלי נרשם בהרבה מקומות רישמיים (כמו אמזון וכדו') על שם מישהו אחר, שם יהודי אמריקאי וכבר כמה פעמים פנו אלי אנשים במייל בתור הבנאדם השני.

    השאלות:

    1. איך אני יכול לדעת האם זה באמת ניסיון פריצה של מישהו שיודע את הקוד שלי או שזה סתם איזה באג.
    2. איך אני מונע את זה?...
    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | צנור נקוז מזגן השתחרר
    A aiib

    @ידיד אם מתקין התקין לך את זה אולי כדאי שתפנה אליו, זה באחריותו...

    מכשירי חשמל ביתיים

  • בירור | MacBook Neo לבחור ישיבה - האם אפשר לחסום מקבוק הרמטית?
    A aiib

    @עניו-כמשה כתב בבירור | MacBook Neo לבחור ישיבה - האם אפשר לחסום מקבוק הרמטית?:

    אבל זה לא באמת מחשב שיכול להריץ דברים חזקים אז

    קראתי סקירה של מי שהריץ על המחשב הזה מודלים מקומיים בצורה מאד מרשימה

    עזרה הדדית - MacOS

  • בעיה | אימות גיל בגוגל
    A aiib

    @בינארי-חכם כתב בבעיה | אימות גיל בגוגל:

    ואם זה לא עובד אז אפשר להעלות בתור קובץ

    נכון, אבל לא כתוב שם כלום לגבי שצריך לטשטש
    מאמין שאדרבה, הם לא רוצים שיהיה מטושטש.

    יש שם אפשרות לאימות עם כרטיס אשראי. הAI המליץ לי לקנות כרטיס אשראי נטען אנונימי.
    זה יעבוד? מה בדיוק לקנות?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | אימות גיל בגוגל
    A aiib

    @בינארי-חכם כתב בבעיה | אימות גיל בגוגל:

    אז תנסה שזה יהיה חצי מטושטש אבל שזה יראה טבעי

    איך?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | אימות גיל בגוגל
    A aiib

    @בינארי-חכם בכל מקרה אני לא רואה שהם כותבים שם משהו על טשטוש תמונה וכדו'
    צריך להציג את התעודה מול המצלמה.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר