קניתי רכב חדש וכבר מתוקן מערכת מולטימדיה אבל אין וויז וכאשר אני מנסה להתקין מחנות גוגל פליי הוא כותב לי שהמערכת לא תואמת, אע"פ שכתוב בהגדרות שהמערכת היא אנדרואיד 13 אשמח לעזרה !
קניתי רכב חדש וכבר מתוקן מערכת מולטימדיה אבל אין וויז וכאשר אני מנסה להתקין מחנות גוגל פליי הוא כותב לי שהמערכת לא תואמת, אע"פ שכתוב בהגדרות שהמערכת היא אנדרואיד 13 אשמח לעזרה !