דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
ת

תלמידהון

@תלמידהון
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
206
נושאים
3
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
4
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בקשת מידע | מייל בטלפון מתוית ספציפית
    ת תלמידהון

    @ממוחשב בשלי יש אם זה עובד לך
    אפשר להגדיר בגליון הגדרות שחיפוש ייכלול את ההחרגה
    תראה כאן איך מחריגים

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • בעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום
    ת תלמידהון

    @המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

    @תלמידהון כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

    אולי יש קשר של תוספת חשיבה על המערכת אבל זה כנראה הבדל לא משמעותי מדי

    וודאי שיש הבדל.
    כמו שגוגל אמרו לך, חשיבה מרובה צורכת יותר טוקנים וגורמת ליותר בקשות לדקה, מה שיכול לפעמים לגרום לבעיות.
    כמו שאמרתי לעיל רק בapi יש להם מאות מליוני בקשות..

    זה בדיוק מה שאמרתי שיש הבדל כי יש לו יותר חשיבה אבל זה לא הבדל משמעותי כי נטפרי הם לא היחידים שיצרו GEM (אם לא הייתי בנטפרי הייתי יוצר בעצמי כל מיני)

    @המלאך כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

    מדובר פה על החברה עם כח המיחשוב הגדול בעולם.

    אין לך מספיק מידע כדי לדעת את היחס שבין הצריכה שלהם לבין האפשרויות שהם נותנים

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום
    ת תלמידהון

    @ARISH

    1. דיברתי עם גוגל והם טענו שזה בגלל שהוא הבין שהוא צריך לחשוב הרבה והוא חרג ממגבלת הזמן שיש לו
      (להבנתי הם פשוט לא מוכנים להודות שיש להם עומס על המערכת ובהמשך זה ייסתדר)
    2. זה לא יכול להיות קשור ישירות לנטפרי, חסימה של נטפרי יש לה טקסט מסויים
      (אולי יש קשר של תוספת חשיבה על המערכת אבל זה כנראה הבדל לא משמעותי מדי)
    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בעיה | לא עובד הלאונצ'ר
    ת תלמידהון

    @משתמש-ברמה דרך הפאנל העליון אתה יכול לגשת להגדרות כנראה
    אם כן זה הנתיב לפתרון (משם אפשר להתקין, לבחור לאנצ'ר ברירת מחדל, להפעיל ניפוי באגים, לעשות איפוס ועוד אפשרויות כנראה)
    תדווח

    אין צורך לכתוב דחוף

    אפליקציות להורדה

  • בעיה | מיליירד שגיאות...
    ת תלמידהון

    @חייא-שיאומי כתב בבעיה | מיליירד שגיאות...:

    ג. אני מכיר את חוקי הפורום ואסור לבקש לייקים אבל להיתלונן על דיס לא צודק לא רשום

    ממש אבל ממש לא התכוונתי לבקש לייק אם חשבת שזה מה שרציתי

    פשוט תשתדל בפעם הבאה שהכותרת תשקף את השאלה וגם שהשאלה תשקף את השאלה

    עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות

  • בעיה | מיליירד שגיאות...
    ת תלמידהון

    @חייא-שיאומי כתב בבעיה | מיליירד שגיאות...:

    @תלמידהון לידע כמו ש @צדיק-0 נתן למה לתת דיסק לייק??!!

    הבהרה לא אני נתתי דיסלייק
    רק יש הבנה למה מישהו נתן דיסלייק מכיוון שהשאלה לא מספיק ברורה וכך גם הכותרת

    עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות

  • בעיה | מיליירד שגיאות...
    ת תלמידהון

    @חייא-שיאומי כתב בבעיה | מיליירד שגיאות...:

    אני לא מצליח להשיג קודים נורמלים כל קוד שאני מסדר באנדרואיד סטודיו ....צצה בעיה חדשה...

    ומה הציפייה שלך מחברי הפורום?

    עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות

  • בקשת מידע | בעיה עם אפ סקריפט של גוגל
    ת תלמידהון

    @DANIEL-4
    זו בעיה מוכרת
    https://developers.google.com/apps-script/guides/support/troubleshooting?hl=he#issues-multiple
    אפשר על ידי שינוי של הלינק כך
    https://script.google.com/u/1/home/projects/ID/edit
    את המספר 1 תחליף במספר החשבון (אתה יכול לראות את המספר הזה בחיבור לקבצים בדרייב מתוך החשבון)
    את הטקסט ID תחליף בid של הסקריפט

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | סקירת פלאפון Q7
    ת תלמידהון

    @המייבין כתב בשיתוף | סקירת פלאפון Q7:

    מישהו מכיר בעיה בq7 שהוא לא משמיע שום צליל כשמתקשרים או בשעון מעורר אפי‘ שבהגדרות הכל מסודר נכון, באיזה שהוא מקום בהגדרות שניסיתי להפעיל צליל הוא כתב לי שגיאת ניגון, מישהו נתקל בדבר כזה או יודע פתרון לזה, תודה רבה

    זה באג מגרסה 11.1 אבל הם טוענים שלא אמורה להיות בעיה כזו אולי אם גם אתה תפנה אליהם הם יבינו שזה בעיה כללית
    אם זה קורה הפעלה מחדש עוזרת

    סלולרי

  • שיתוף | RoseiteOS | מערכת לינוקס כשרה [גרסא ראשונית]
    ת תלמידהון

    יש חיסרון קטן ב ONLYOFFICE שאצל הרבה אברכים הוא יכול להיות חסרון גדול שבפריסה של שני עמודות זה מיושר לשמאל (קודם עמודה שמאלית ולאחר מכן עמודה ימנית)

    חקרתי את המבנה קצת ושלחתי להם issue כאן אולי כדאי שתוסיפו לייקים להודעה האחרונה בגיטהאב וזה יעודד אותם לטפל בזה

    עזרה הדדית - לינוקס

  • בעיה | קפיצת מלא מלא לשוניות......
    ת תלמידהון

    @טטי-של-ייצי תכנס בדפדפן לכתובת הזו

    chrome://settings/onStartup
    

    תבדוק מה קורה שם

    רשתות

  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
    ת תלמידהון

    @נוחעם-FM כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

    אני מדבר ברצינות. ואתה עונה דמגוגיה.

    צודק
    לא הייתי צריך לענות ככה
    אבל אני לא חוזר בי מהכוונה שלי בדברים
    רק ביטאתי את זה חריף מדיי

    אני לא חושב שתפקיד של צוות פיקוח לאמת כל פוסט של מישהו

    דיון כללי

  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
    ת תלמידהון

    @קרט כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

    גם דימיון זה הטרלה

    https://www.hamichlol.org.il/דמיון

    https://www.hamichlol.org.il/טרול_(אינטרנט)

    @נוחעם-FM כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

    אתה לא חושב שתפיקדם שלא יהיה בפורום ספאם??

    לדאוג שלא יהיה ספאם כן

    הם לא אמורים לחפש מי התכוון ברצינות ומי לא
    מה אפשר לצפות מהם שיעשו? שייתקשרו אליו?

    דיון כללי

  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
    ת תלמידהון

    @קרט כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

    אתם עדין בטוחים שזה לא הטרלה

    זה יותר נשמע כמו דמיון של מישהו לא כמו הטרלה

    @קרט כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

    האם @צוות-פיקוח אימת את זה

    מה הם קשורים?

    דיון כללי

  • בירור | אוצר החכמה
    ת תלמידהון

    @נהוראי-נתן

    אם אפשר לפתוח נושאים עם כותרת מתאימה

    כללי - עזרה הדדית

  • שיתוף | RoseiteOS | מערכת לינוקס כשרה [גרסא ראשונית]
    ת תלמידהון

    @מישהו12 ראיתי שאין קובץ LICENSE במאגר
    אני רוצה לעשות פורק בשביל התאמה אישית

    מה הכיוון שלך מבחינת רישיון?

    עזרה הדדית - לינוקס
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר