@קטניס-אוורדין
ישנה תוכנה שמאפשרת לשנות יעוד של מקשים במקלדת למשל אם יש לך מספרים גם בצד וגם למעלה אתה יכול לשנות את יעודם של המספרים למעלה למשל שמקש 1 יהיה א וכדו' (כתחליף למקשים הבעייתיים)
@הצדיק-משטרסבורג כתב בבאג | תקלה במקשי הפונקציה במחשב של לנובו:
צריך ללחוץ על FN למטה ועל ה F5-6
הוא כותב שמופיע הסרגל של הבהירות, מה שאומר שהאפים שלו כרגע כן מוגדרים לפונקציות האלו (או שהוא לוחץ על Fn)