בקשת מידע | העתקת קבצי גיבוי של גיבוי טיטניום
-
ברשותי מכשיר שיאומי QIN 1+ שמראה סימני גסיסה, ורציתי להעתיק את הנתונים של האפליקציה musicolet באמצעות גיבוי טיטניום. הבעיה שאני לא מצליח להעתיק את קבצי הגיבוי - גם לא עם mixplorer או עם x-plorer למרות שיש לי root. להעביר דרך מחשב וADB אין לי אפשרות כי אני לא יכול להפעיל מצב מפתח ולאשר דיבאגינג.
השאלה- האם יש אפשרות אחרת להעביר, או לחילופין לגבות באמצעות אפליקציה אחרת?
תודה. -
ברשותי מכשיר שיאומי QIN 1+ שמראה סימני גסיסה, ורציתי להעתיק את הנתונים של האפליקציה musicolet באמצעות גיבוי טיטניום. הבעיה שאני לא מצליח להעתיק את קבצי הגיבוי - גם לא עם mixplorer או עם x-plorer למרות שיש לי root. להעביר דרך מחשב וADB אין לי אפשרות כי אני לא יכול להפעיל מצב מפתח ולאשר דיבאגינג.
השאלה- האם יש אפשרות אחרת להעביר, או לחילופין לגבות באמצעות אפליקציה אחרת?
תודה. -
@קטניס-אוורדין יש גיבוי מובנה באפליקציה,
הגדרות, גיבוי / שחזור, 'גבה עכשיו'
זה יוצר לך קובץ zip של גיבוי ואז בכל מכשיר אחר אתה הולך לאותו מקום ובוחר 'שחזר עכשיו', ובוחר את הקובץ zip.@עדלאידע דבר ראשון תודה.
שנית מותקן אצלי גירסה 4.0.2 ולא מופיעה לי האפשרות הזאת - או שלפחות אין לי מושג, ואני מניח שלעדכן גירסה ימחק את הנתונים. -
ברשותי מכשיר שיאומי QIN 1+ שמראה סימני גסיסה, ורציתי להעתיק את הנתונים של האפליקציה musicolet באמצעות גיבוי טיטניום. הבעיה שאני לא מצליח להעתיק את קבצי הגיבוי - גם לא עם mixplorer או עם x-plorer למרות שיש לי root. להעביר דרך מחשב וADB אין לי אפשרות כי אני לא יכול להפעיל מצב מפתח ולאשר דיבאגינג.
השאלה- האם יש אפשרות אחרת להעביר, או לחילופין לגבות באמצעות אפליקציה אחרת?
תודה.@קטניס-אוורדין יש אופציה ללחוץ על קובץ הגיבוי דרך גיבוי טטיניום ושם יש אפשרות של "שלח"screenrecord.mp4
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות