דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
פ

פורים רב

@פורים רב
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
102
נושאים
8
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    @אליז כן ל4.5
    ומאז התחילו הצרות

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    אני ממש סובל מבעיות הקליטה
    אני עשיתי ידני ודור 3
    וקרה לי כבר 3 פעמים שאם הייתי בשיחה אמצע הכביש והגענו למקום בלי קליטה
    המכשיר כבה לגמרי והייתי צריך להדליק מחדש וגם זה לקח זמן עד שנדלק
    למשל נכנסתי למנהרה בבגין תוך כדי שיחה, והשיחה התנתקה ואז המכשיר התנתק ולקח לי כמה שניות טובות להדליק אותו

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    @אגסי
    זה בדיוק הבעיה שלי
    אני משתמש המון לשמיעת שיעורים בנסיעות
    וברגע שיש איבד קליטה בדרך
    הוא לא חוזר לעצמו המון זמן
    ואני לא יכול תוך כדי נהיגה להתחיל לטפל בו
    וגם אם זה מראה שהקליטה חוזרת זה לא מוציא שיחות

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    אני חייב עזרה:
    עשיתי עדכון גירסה ל4.5 וגם עברתי מגולן להוט מובייל
    ומאז אני מרגיש ש"זה לא זה"...
    שיחה שמתנתקת לי בגלל חוסר קליטה אמצע הדרך (כביש 443 בין י-ם לשילת יש לפחות 3 ניתוקים ) אז הטלפון יוצא לחופשה של חצי דקה ערך בה אני לא יכול להוציא שיחות למרות שהסימן מראה שיש כבר קליטה מליאה
    בהוט מובבייל יש לי הרבבה יותר ניתוקים מאשר בגולן טלקום . (אני צריך כמות דקות גבוהה ולכן עברתי ואני מנסה להסתדר עצמאי)

    בנוסף,
    נראה לי שהסימון של הקליטה הוא לא נכון
    ברגע שיורד פס /קו אחד כבר יש שיבושים בליטה בעוד בטלפון C2 הקודם שהיה לי , פס אחד היה שישית מהקליטה עד הפס האחרון שסימן את כולו

    סלולרי

  • תוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ
    פ פורים רב

    יש בהוט מובייל חבילה של 10000 ד' ב39 שח
    עברתי אליה
    אבל לטעמי ולדעתי הקליטה של הוט מוביי במודיעין עילית וירושלים גרועה מגולן טלקום באופן משמעותי

    תוכניות קווי סלולר

  • תוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ
    פ פורים רב

    @123-דג-מלוח אני צריך עכשיו קו , הם מוכרים כל הזמן?

    לגבי סימהדרין זה רק בניוד? אפשר לנייד ואח"כ לחזור לועדת הרבנים הרגילה?
    האם יש שם משהו חסום יותר מועדת הרבנים?

    תוכניות קווי סלולר

  • תוכניות סלולר כשרות מתעדכן בל''נ
    פ פורים רב

    איזה תוכנית הכי זולה כיום בקו כשר?
    ואיך אני קונה קו שאני צריך רק ל3 חודשים בצורה הכי זולה?

    תוכניות קווי סלולר

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    @חיים-יענקל-0
    היה לי נוקיה C2 במשך 12 שנה לפחות
    והחלפתי עכשיו לQ8 ואני מאד מרוצה
    וכך אני שומע גם מכמה וכמה חברים שלי

    תמיד אפשר לייעל ולחדש וגם לי יש כמה דברים שביקשתי "והועברו למחלקת הפיתוח" או משהו כזה ואיני יודע מה עם זה
    אבל אני ממש מרוצה מהמכשיר הזה

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    איך מעבירים איש קשר יחיד מהסים לטלפון?

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    @SHIMI-0 לאיש קשר הזה יש 2 מספרים כמו בית ועבודה .
    אם אני רוצה למחוק רק את של הבית אז הוא מוחק את הכל למרות שאני נכנס לאיש קשר ועומד על המספר שאני רוצה למחוק

    בC2 שלי זה היה תלוי אם אני מוחק את האיש קשר או שאני נכנס לתוכו ועומד על מספר ספיציפי

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    @אליז זה נכון , אבל אני הייתי מעדיף שיהיה אפשר למחוק מספר במקום לערוך אותו

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    לי מפריע כמה דברים שאני מתקשה הם לאחרונה:

    1. בנגן: אם אני רוצה לחזור 30 שניות אחורה או כמה שניות בשיעור של שעה אני לא מצליח אלא זה קופץ כל פעם בכמהדקות .
    2. בנגן: יש לי אוזניות איירפודס 2 פרו ובשיחות הם מצוינות , אבל כשאני מאזים לשיעורים ושירים מהנגן אחרי רבע שעה בערך אני מתחיל לשמוע רשרושים ואז אני צריך לעשות עצירה מהשמיעה ולחיצה חדשה להמשך וזה מסתדר וחוזר חלילה.
    3. בלוח שנה: אם יש לי תזכורת יומית למשך חודש ואני רוצה למחוק יום אחד, אז זה מוחק לי את כל הימים . (חשוב לי ביותר בימי חופשה וכד' שבהם איני רוצה להיזכר בתזכורת אבל אני לא יכול למחוק אותה בגלל ההמשך)
    4. לפעמים אני מתקשר לאנשים וזה נראה לי כאילו אני לא מצליח לחייג כי זה רק מראה שיש שיחה אבל לא נותן צליל חיוג, לפעמים הם כן מקבלים את השיחה ולפעמים לא, ורק אם אני עושה הפעלה מחדש זה מסתדר.
    5. אנשי קשר: אם יש לי איש קשר עם 2 מספרים ואני רוצה למחוק מספר אחד זה מוחק את כל האיש קשר . אני הייתי מעדיף שהוא ימחק רק את המספר עליו אני עומד או לפחות שיזהיר מכזה דבר

    אשמח לשמוע מחברי הפורום האם יש להם פתרונות לבאגים הללו
    תודה רבה

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    האם צריך להוציא את כרטיס הזיכרון לפני העדכון?

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    מה עושים בהקלטה כאשר יש שיחה נכנסת ?
    ניסיתי היום וזה עוצר לי את ההקלטה , למרות שאני לא רוצה לעצור את ההקלטה ולא לענות לשיחה
    האם יש אופציה אחרת?

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    @יוזבד-0 לי יש את זה גם (אולי בשינוי קטן)
    יש לי קליטה מלאה , ואני מצלצל לאנשים והשיחה לא עוברת
    זה מראה כאילו זה מחייג אבל אנשים לא מקבלים שיחה וגם לא שומעים אצלי צליל של צלצול לשיחה
    הפיתרון היחיד שלי זה לעשות הפעלה מחדש ואז זה עובד טוב

    אגב, אני על גולן ועברתי מC2 שהיה בו דור 3 לQ8 שעובד על דור 4 , אבל יש לי ניתוקים בהרבה מקומות שלא היה לי קודם, אני באמצע שיחה ונוסע בכמה מקומות שהטלפון מתנתק למרות שהקליטה כבר חזרה במיידי, האם הקליטה של המכשיר פחות טובה משל C2?

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    מה עושים?
    אני רושם לעצמי תזכורת בלוח שנה שהיא חוזרת על עצמה כל יום,
    לפעמים זה לא רלוונטי ליום מסוים ואני רוצה למחוק את התזכורת לאותו יום בלבד אבל זה מוחק לי את כל התזכורות לכל הימים שרציתי

    איך אפשר לעשות שזה ימחוק רק יום אחד?

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    יש לי בעיה שכאשר היה לי התרעה לקראת אזעקות ואני לא מאשר אותה (כמו בשבת וכד') אז השעון מעורר שכיוונתי לא יעבוד
    אז בשבת אני לא יכול להשתמש בהתראות אלא אני מעביר למצב טיסה כי אז אני מאבד את השעון מעורר
    האם יש לכך פיתרון?

    בנוסף
    קורה לי לא פעם שהמסך לא נכבה והבטריה נזללת לי במהירות
    זה קורה לי לא פעם

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    אם אפשר לעשות שנוכל להגדיר את ההתרעה כצלצול יחיד או רק רטט
    לי למשל ההאסהרה הזו מאד עוזרת לעדכן את הילדים מראש
    בערים חילוניות ישנות כמו פ"ת וחיפה וגם בתל אביב זה נצרך מאד למי שאין לו ממ"ד בבית ורוצה ללכת למקלט כלבבו

    וגם שלא יעצור את השיחה באמצע

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    עכשיו הגיע הזמו לטפל גם בהתראות של פיקוד העורף שמגיעות לQ8
    אז אצלי הבעיה שאם אני באמצע שיחה
    קודם כל אני לא יכול לבטל מיד את ההתרעה אלא לאחר כמה שניות טובות
    וגם הבעיה העיקרית שהשיחה הלכה פייפן
    היא ממשיכה לפעול אבל לא שומעים את הצדדים בשיחה אלא לנתק ולהחזיר

    סלולרי

  • שיתוף | Q8 קיוליקס
    פ פורים רב

    @yyff
    האם יש לקיולקס נציג כאן באשכול?

    סלולרי
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר