התקנתי בליס
הכל עובד
התקנתי אפליקציה של אנקר ורק המסך הראשי עולה ובזה נששאר
בדקתי גם אפליקציה נוספת וכנ"ל
מה הבעיה
דרך אגב בבליס יש חיבור לבלוטוס?
תודה רבה לכל העונים
התקנתי בליס
הכל עובד
התקנתי אפליקציה של אנקר ורק המסך הראשי עולה ובזה נששאר
בדקתי גם אפליקציה נוספת וכנ"ל
מה הבעיה
דרך אגב בבליס יש חיבור לבלוטוס?
תודה רבה לכל העונים
@5744534 כאילו שהמחשב איתחל מהדיסק און קי?
@שר-שלום הדגשתי
לא דרך התכנה לווינדוס כי שם אין אפשרות לגשת לפרו 4
אני מחפש דרך לאפליקציה של אנדרואיד על המחשב
לאחר בירור עמוק
ובדיקת כל הנושאים
לא יצא ברור
האם בנטפרי אפשר לעדכן את האזניות
מי שהצליח להתקין אימולטור והאפליקציה עבדה והאזניות התחברו וכו'
שיעדכן ויספר איך הצליח
תודה
@א.-ד.-ג. כנראה שזה מזוייף
אין לי פס כסף בשום מקום

@א.-ד.-ג.
א איך אני בודק
ב יש באתר תכנה לווינדוס לעדכון קושחה אבל הוא לא מזהה את האזניות
@11234 יש תכנה למחשב מחברים עם בלוטוס
חיברתי את הפרו4 שלי לתכנה במחשב
עולה לי סריאל נומבר אחר ממה שכתוב על הקייס
משמע זה מזוייף??
האפליקציה של אנקר תעבוד במולטימדיה של רכב?
יש למישהו אפליקציה מתורגמת איכותית עם אפשרות קישור לפרו 4
או אנגלית
תודה
תודה על הסקירה
קיבלתי את האוזניות לפני כמה ימים
יש בעיה בסאונד של שיחות ושמע מקווי תוכן
נשמע מתכתי
הש של הדוברים שורקת
אותי גם שומעים מתכתי
וכן יש רשרוש בשמע מוזיקה - כמו כשעושים מוזיקה הכי גבוהה באוטו
ובנגן אקיטו שחיברתי על ווליום הכי גבוה גם בנגן וגם באוזניות השמע מאוד נמוך
יש פתרון???
@123-דג-מלוח תודה על תשומת הלב לענין זה
@אשריך-עליך אני קופץ על הנושא סליחה
קניתי פרו 4
השמע בדיבור מוזר קול מתכתי הש' של הדובר שורקת
מה הפתרון שעזר לך?
למישהו יש מדריך למשתמש של האנקר פרו 4
עדיף בעברית
מקסימום באנגלית
עם הסברים גם על האפליקציה מה אני יכול לשנות באוזניות דרכה
תודה
החלפתי את מכשיר הטלפון
וגם שם מופיע הסמל
מוזר
בתא הקולי של הקו לא של המכשיר אין הודעות
קיבלתי הודעה לא יודע מתי
הסמל לא נמחק בשום צורה
גם כשעדכנתיגירסה הוא נשאר ומעצבן
פלאפון Q7
צורת האייקון בסגנון זה 
@למה-באתי
הבנתי שיש לך אפליקציה לרדיו מסונן
האם זה יעבוד עלמולטימדיה לרכב עם סים נטםרי וויז בלבד?
אז מה עושים ?????

אם אני לוקח את האפליקציה שעובדת אצלי במולטימדיה ומעבד אותה ומחזיר
היא תעבוד???
@yeh-0 מולטימדיה לרכב
אפליקציה הכי פשוטה
FM
איך אני משייך שלט רחוק מעלי אקספרס לכרטיס אלקטרוני שיש לי?
לפתיחת זמזם דלת