@מוקד-המערכות אם אתה עובד דרך האתר אתה יכול לראות מי לא ענה ולשלוח לו צינתוק
אאל"ט בעבר @kasnik התעסק אם זה (אולי עד היום)
@מוקד-המערכות אם אתה עובד דרך האתר אתה יכול לראות מי לא ענה ולשלוח לו צינתוק
אאל"ט בעבר @kasnik התעסק אם זה (אולי עד היום)
@יאיר. אאל"ט יש שם יותר קרוב ל30,000, אבל בכל אופן אאל"ט אתה יכול לבדוק כמה ראו כל הודעה ולפי זה לדעת כמה באמת רואים
@רוטב-שום אאל"ט מספיק לשנות imei.
בכ"א תשים לב לשנות רק את סים 2 ולא את אחד, זה יכול להרוס את המכשיר
@נחום-אליאס זה היה קורה לי ב4*4 אבל בQ8 לא נראה לי שזה קרה
יכול להיות שאני לא זוכר, כבר עברתי איתו יותר מידי דברים
@יאיר. זה עובד מצויין
@AMDesign השאלה כמה הוא השתמש בכלל במחשב, אם זה רק לחידושי תורה, אז לא בטוח שהממשק כזה ישנה לו
@דוד-33 כתב בבקשת מידע | חסימה לאינטרנט פרוץ - יש חיה כזאת?:
איפה ניתן להשיג?
יש לאתרוג תוכנה כזאת בתשלום של 55.9 לחודש, ואם יש לך בנוסף חבילה באתרוג (אפי' על מחשב אחר), זה 15.9 לחודש
אי אפשר להתחבר עם זה לאינרנט של נטפרי
@danidani בקידומת?
@massias באיזה מסלול אתה?
@י.ר.ק למה?
הם מעדכנים סבבה
אמנם לא הכל, אבל בסדר
@המתחיל רק מומלץ לקרוא את כל חוקי הפורום לפני שמתחילים לכתוב כאן
@מחנה-ידידים אז למה זה לדוג' לא נמחק?