@אזולאי
כנראה לא פתחת את הקישור אני פשוט חיפשתי גם בעבר והבאתי לו את הנושא עם ההמלצות של הציבור לא המלצתי כלום מעצמי...
יוחנן יוחננוביץ
-
בירור | מחשב טוב 4-8 ראם עד 1000 ש"ח -
בירור | מחשב טוב 4-8 ראם עד 1000 ש"ח@מה-זה-משנה-אה
אתה יכול לחפש כאן
אני פשוט חיפשתי בעבר
אל תתייחס לכל היד שניה שםאני לא נותן המלצה כי בסוף לא קנית
-
בקשת מידע | אפליקציית מוזיקה אופליין לאנדרואיד -
באג | הצילו - דיסק קשיח חיצוני לא מזוהה@YAHBDK
לא התכוונתי לומר שלא
רק התכוונתי שלא ינסה להכניס מלא פעמים למחשב כי זה רק מזיק -
באג | הצילו - דיסק קשיח חיצוני לא מזוהה@MEIRMINK
אני יודע לצערי מניסיון שכשקורה דבר כזה מומלץ כמה שפחות להכניס למחשב ולפנות למשהו מקצועי -
בירור | SMS מספר כשר@יצחק-שטיינער
אני לא מאמין שקיים כזה דבר...
אולי תמצא פה משהו שכן מכיר... -
בקשה | תרגום אפליקציה DJI@יעקב2
דרך אגב בספויילר אתה צריל לרדת שורה לפני... -
בירור | SMS מספר כשר@יצחק-שטיינער
תעשה חיפוש גוגל בפורום יש כל מני נושאים שנפתחו בעניין למשל זה
אתה צריך את זה לאימות או לאו דווקא? -
בעיה | מקלדת שהשתבשה@קטניס-אוורדין
ישנה תוכנה שמאפשרת לשנות יעוד של מקשים במקלדת למשל אם יש לך מספרים גם בצד וגם למעלה אתה יכול לשנות את יעודם של המספרים למעלה למשל שמקש 1 יהיה א וכדו' (כתחליף למקשים הבעייתיים) -
שאלה | אחרי התקנת מזגן@אהרון-שלום
אני בדקתי בעבר עם מתקין והוא אמר שבאינוורטר חובה לעשות וואקום עם מכשיר ולא מספיק לשחרר אוויר
לכן אני ממליץ להתייעץ עם מתקין לפני שסומכים על שחרור אוויר -
בקשת מידע | אוזנית עם סינון רעשים חזק? -
בקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול@דביר-אבודרהם1
אני לא קובע כלום רק כתבתי מה היה אצלי... -
בירור | אוזניות ממשנת יוסף@123-דג-מלוח
לא אמרתי שזה לא מקורי רק אמרתי שזה שווה את המחיר וכו' בתנאי שזה מקורי -
בירור | אוזניות ממשנת יוסף@יאיר-דניאל
כל זה כמובן אם זה מקורי... -
בקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול@הישבשר-המלומד כתב בבקשת מידע | חבילת הודעות sms גדולה, ובמחיר זול:
אני עם נוקיה ואני וההיתי מקבל הודעות מגוגל כדו' (משהו שמבין בעניין הסביר לי שאני קיבלתי הודעות שנשלחו מחו''ל בלבד)
כיום אני עם עוד סים שיש בו חבילה של סמס
-
בעיה | בעיה עם נורה במקרר -
בקשת מידע | "מקורי עם אישור" באלי אקספרס אמין או לא?@שלמפוק
הצבע של הכבל לדעתי לא מספיק אמין... -
בקשת מידע | "מקורי עם אישור" באלי אקספרס אמין או לא?@123-דג-מלוח
אני לא הייתי לוקח את הסיכון הם יכולים לעשות בעיות בהחזרה וגם אם תקבל את הכסף מסתמא הם ידרשו שתחזיר קודם את המוצר