דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
ח

חיים5299173

@חיים5299173
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
354
נושאים
64
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
8

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום?
    ח חיים5299173

    @MAKRO לפני חצי שנה בערך. פעיל עד עכשיו.

    כללי - עזרה הדדית

  • בירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום?
    ח חיים5299173

    @MAKRO כתב:

    לאחרונה הם מחמירים בזה יותר ויותר.
    א"א כבר לפתוח חשבון ולקבל מיד - רק חשבון שפעיל תקופה בארה"ב.
    ולאחרונה ממש נוספה גזירה חדשה - צריך להעלות תעודה מזהה אמריקאית.

    אני עומד בשני הקריטריונים...

    כללי - עזרה הדדית

  • בירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום?
    ח חיים5299173

    @א.-ד.-ג. כתב:

    חשבון פרטי או חשבון עיסקי?

    חשבון רגיל. פרטי.

    כללי - עזרה הדדית

  • בירור | הוא לא איש קשר שלי, אז איך ראיתי את הסטטוס שלו (ועוד הוזכרתי באופן פרטי)?
    ח חיים5299173

    אבל אחד מכללי הברזל של עניין הסטטוסים בוואצאפ - שחובה להיות איש קשר משני הצדדים.
    כל עוד לא שמרתי מישהו - אני לא יכול בשום צורה לראות את הסטטוס שלו.

    כללי - עזרה הדדית

  • בירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום?
    ח חיים5299173

    אני בארצות הברית כעת, ופתחתי חשבון כאן.
    ובכל זאת לא מופיעה לי אפשרות בחינם.
    אשמח ממש לעזרה. אני צריך את זה די בדחיפות...

    מופיע לי גם הדבר הזה. שזה מוזר.
    1d568c06-b861-43d8-be8c-0d72b29fc959-image.jpeg

    כללי - עזרה הדדית

  • בירור | הוא לא איש קשר שלי, אז איך ראיתי את הסטטוס שלו (ועוד הוזכרתי באופן פרטי)?
    ח חיים5299173

    קפצה לי התראה במחשב שמישהו הזכיר אותי בסטטוס.
    אני נכנס, ואני רואה סטטוס שהוזכרתי בו באופן פרטי (שאין לי מושג מה זה אומר), ומה שהזוי הוא - שהוא לא באנשי הקשר שלי...
    (זה שעכשיו רואים את השם שלו, זה כי אני שמרתי אותו אח"כ).
    אבל הוא מעולם לא היה איש קשר שלי.
    מישהו יודע איך זה הגיוני, ומה הקטע עם האוזכרת באופן פרטי הזה?
    15ba38b9-2d13-4c00-a627-b322df193560-image.jpeg

    כללי - עזרה הדדית

  • המלצה | כלי AI להוספת כפתור (לבחירה מתוך המקלדת) לתמלול דיבור לטקסט.
    ח חיים5299173

    @ברווז-הסגול
    גם לי נתקע בחלון הזה, אבל בכל אופן זה עובד. רק שאי אפשר להמשיך לאופציות נוספות.

    כללי - עזרה הדדית

  • להורדה | קבצי 'ZIM' ('אופליין'...) של אתרים פופולריים ושימושיים להורדה
    ח חיים5299173

    @mmma
    כעת בתיקיית הדרייב יש רק את אתר 'אקורדים לשירי קודש', והקישור אליו מופיע בפוסט הראשי.
    בהמשך אעדכן עוד.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • המלצה | כלי AI להוספת כפתור (לבחירה מתוך המקלדת) לתמלול דיבור לטקסט.
    ח חיים5299173

    @YOLEVI כתב:

    התכנה כתבה :ונראה שעובד מצוין בנטפליקס...

    כעת גם אני כותב עם התוכנה.
    שים לב שיש אופציה להוסיף מילים מיוחדות כמו "netfree" אם אתה לא רוצה שהוא יכתוב "Netflix".

    אה, אבל אני חושב שזה במנוי Pro.

    כללי - עזרה הדדית

  • המלצה | כלי AI להוספת כפתור (לבחירה מתוך המקלדת) לתמלול דיבור לטקסט.
    ח חיים5299173

    @YOLEVI
    אליפות!
    תודה!

    אין לי נטפרי, אבל מקווה שיעבוד להם בעז"ה

    כללי - עזרה הדדית

  • המלצה | כלי AI להוספת כפתור (לבחירה מתוך המקלדת) לתמלול דיבור לטקסט.
    ח חיים5299173

    ישנו כלי AI להוספת כפתור (לבחירה מתוך המקלדת) לתמלול דיבור לטקסט.
    לוחצים על כפתור שהגדרתם מראש - והוא מתמלל אתכם בכל מקום בו אתם צריכים להקליד במחשב.
    זה הקישור.

    https://wisprflow.ai/

    על הדרך אשמח שמישהו יוריד את זה ויעלה לכאן, כי אני משום מה לא מצליח להוריד.
    תודה!

    כללי - עזרה הדדית

  • עזרה | רחפני dji איך נכנסים לזה? ומה צריך בשביל להיכנס לזה? והאם אפשר עם תקציב נמוך?
    ח חיים5299173

    @מה-זה-משנה-אה כתב:

    טוב אז האמת היא שאני רוצה להיכנס לזה רק בשביל החוויה של הצילום מגבוה ובעיקר הטיסה עצמה היו לנו הרבה רחפנים בבית אבל כולם מאליאקספרס ואתם יכולים לתאר לעצמכם מה היה הסוף שלהם וכעבור כמה זמן... וזה לא אני הטסתי אותם כי אני כמעט אף פעם לא הטסתי רחפן באמת אז מכיוון שכל הרחפנים שראיתי נהרסו כעבור זמן קצר אני רוצה באמת להטיס רחפן מקצועי שלא נהרס אחרי חודש אלא מחזיק הרבה יותר זמן
    אני לא חייב דווקא מצלמה איכותית אלא מספיק לי החוויה של הצילום ולראות בלייב מהאפליקציה
    התקציב שלי נע בין 1,000 לכיוון ה1,500 ואני יודע שאין כמעט סיכוי לקבל dji במחיר הזה
    מה אתם אומרים/מציעים?

    לא יודע אם זה מותר (תגידו לי אם לא - ואמחק)
    אבל גם אני בדיוק התחלתי להתעניין השבוע בעניין רחפני DJI ופשוט הלכתי לנוטבוקLM וביקשתי ממנו סקירה מקיפה והוא עשה את זה בצורה מדהימה.
    מצרף קישור...
    https://notebooklm.google.com/notebook/36c8107e-0276-482b-8f54-3173494e4611

    מוצרי חשמל קטנים

  • להורדה | קבצי 'ZIM' ('אופליין'...) של אתרים פופולריים ושימושיים להורדה
    ח חיים5299173

    אני כעת מנסה להחיות את העניין מחדש - אז הנה כמה עדכונים:
    כל העדכונים יופיעו בתחתית הפוסט הראשון של השרשור

    ד' תמוז

    עדכון:
    עודכנו הקישורים להמכלול (נוסף המכלול עם תמונות וערכים מילוניים).

    עדכון:
    הקישור לאתר 'אקורדים לשירי קודש עודכן.

    עדכון:
    אני כעת מעלה בהדרגתיות את הקבצים מחדש לדרייב.
    אעדכן בהמשך את התיקיה המלאה.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • להורדה | קבצי 'ZIM' ('אופליין'...) של אתרים פופולריים ושימושיים להורדה
    ח חיים5299173

    @CSS-0 כתב:

    @חיים5299173 נראה שהתיקית דרייב נחסמה..

    24440daf-50d4-4211-aebb-5985547c72c0-image.jpeg

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • בירור | תוכנת אתרוג - מה המחיר?
    ח חיים5299173

    ec172985-3125-4d15-9e20-72f25904f127-image.jpeg

    בתמונה כתוב לכאורה שעולה55 ש"ח חד פעמי, ו-10 ש"ח לחודש.
    מישהו אמר לי שהוא משלם 55 לחודש.
    יכול להיות שזו טעות באתר, שה-55 התחלף מבחינת המיקום ב-10? ואז הכוונה האמיתית היא שעולה 10 ש"ח חד פעמי, ו-55 לחודש?

    כללי - עזרה הדדית

  • בעיה | העברת הודעה בגוגל צאט במחשב
    ח חיים5299173

    לי יש אתרוג וגם לי יש את הבעיה.
    לא מצליח להעביר מקבוצה לפרטי וכן להפך.

    כללי - עזרה הדדית

  • בירור | אלו כלים ליצירת מוזיקה פתוחים בהגנת 'אתרוג'?
    ח חיים5299173

    @פיקחון אבל זה מה שמופיע אצלי...
    42e42044-16f4-4dd2-9002-cd4d37428ec8-image.png
    @Tיו_ כתב בבירור | אלו כלים ליצירת מוזיקה פתוחים בהגנת 'אתרוג'?:

    גמלי פתחו את סונו

    פעלת כמוהם? מייל לועדה או משהו בסגנון?

    @פיקחון כתב בבירור | אלו כלים ליצירת מוזיקה פתוחים בהגנת 'אתרוג'?:

    (נראה לי שבאתר הזה, זה אומר לשלוח מייל לוועדה, והם יתקשרו אליך תוך כמה ימים

    אפשר אולי לקבל את המייל שלהם? יש לך דרך להשיג? כי כמו שראית בתמונה לעיל אין לי דרך להגיע למייל הזה...
    יישר כח מראש!

    כללי - עזרה הדדית

  • בירור | כל מיני פונטים שיוצרו ע"י AI בדרך לאתר לציבור הרחב
    ח חיים5299173

    @yoel
    עכשיו מובן. יישר כח!
    ואגב, אני מסכים עם דעת @לשכת-הרב לשנות את שם הנושא...

    עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב

  • בירור | כל מיני פונטים שיוצרו ע"י AI בדרך לאתר לציבור הרחב
    ח חיים5299173

    אשמח להסבר למה קיבלתי על ההודעה הנ"ל דסילייק, ומחכה עדיין לתשובה לשאלה שהעלתי בה.

    אגב, אני רואה שאני לא היחיד שתהה על זה.
    21763f0d-3d6f-42a3-b17f-7401223dafed-image.png

    עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר