@3157686 קישור לא עובד
לי זה עובד
תנסה לעשות ריענון
@3157686 קישור לא עובד
לי זה עובד
תנסה לעשות ריענון
@יאיר-דניאל
שלחתי
תודה רבה
שלח לי מייל - למייל שבפרופיל שלי.
אין לך שום מייל בפרופיל...
@חייא-שיאומי
מתי האפליקציה תהיה מוכנה?
@יאיר-דניאל
צודק
אשמח שתחבר בינינו הבעיה שאיש לי בעיה שאני כרגע לא מצליח לפתוח את הצאטים (לשומת לב של כל מי ששלח לי באישי)
אני יעלה את המייל שלי שתהיה זמין שאני יוכל למחוק
תודה רבה
@מיגו-להוציא
מסכים לגמרי
אני בכיוון של לקנות מחשבים די טובים שלא יעשו לי בעיות כל שני וחמישי
@צול-גאה
צודק
לכן אני מנסה להבין מחירים בשביל לדעת איך להתקדם
לגבי השולחנות בבני ברק רוב החדרים שאני מכיר לוקחים מסיני
אני חושב שהוא די יקר
אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)
תודה לכל העוזרים
אני בגדול די השלמתי את התמונה (בהמשך הערוך את הפוסט הראשון) רק חסר לי דבר אחד מחירים של ציוד נגריה
מה צריך? ומה המחירים?
תודה לכולם על התשובות
אני יערוך את הפוסט הראשון ונירא כמה התקדמנו
@א.-ד.-ג.
זה חלק מהשאלה
איזה רמה צריך לחדר מחשבים?
קודם כל אתה מבין בכל השליטה ואיך זה עובד המחשב עצמו?
ברור, אחרת לא הייתי חושב לפתוח...
שלום לכולם
אני בתהליכים מתקדמים לפתיחת חדר מחשבים באזור מגורי
לצורך הפתיחה השמח לדעת מה כל העלויות הכוללות של החדר המחשבים
כ"כ אשמח לקבל כל בדיל של מידע על חדרי מחשבים
תודה רבה לכולם
מוסיף את מה שכתבו לי פה בינתיים
מקום (יש לי מקום שלי)
ריהוט (מה העלויות?)
6 מחשבים = לפי אחד מהכותבים פה 8100 ש"ח (כל מחשב 1000 ש"ח מסך 350 ש"ח)
קו אינטרנט+סינון (עלות רגילה של נטפרי?)
סיפר (מה העלויות?)
כבלים/קורה כרטיס/וכו'= בערך 200 ש"ח
מדפסת
@yehokarpel
אני יגיד ככה
בגדול אני תומך בזה לגמרי רק שיש בעיה אחת
כל מי שפתח קוים כאלו סגר את זה אחרי תקופה
לא יודע למה אבל זה נתון
@3157686
אני פעם השתמשתי בזה ומאוד נהנתי אבל לא ממש יכול לתת לך פרטים נוספים