@YAHBDK זה לא תשובה 
איזה מפרט חישבת?
דאלינאר
-
בירור | הקמת חדר מחשבים -
בירור | הקמת חדר מחשבים -
בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך?כמובן עד שיבא איזה צדיק וימצא איך לעקוף את זה
א. זה ככה כבר כמה חודשים ואף אחד לא פרץ
ב. נעילת בוטלואדר היא מרכיב אבטחה מרכזי באנדרואידהסבירות שמישהו יפרוץ, היא נמוכה. אבל גם אם כן, זה יהיה למכשירים וקושחאות ספציפיים. הסיכוי שמישהו ימצא פרצה אוניברסלית שלא תחסם מיידית, אפסי עד לא קיים כלל.
מה אני צריך לבדוק כדי שאוכל לעשות רוט? רק אם oneUI הוא לא 8 או עוד משהו?
כתבו לך כאן כבר כמה וכמה פעמים.
-
בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך?@שמואל-ש. אין מה לעשות... חובה רוט בשביל תעודות ברמת מערכת, וחובה פתיחת בוטלואדר בשביל רוט.
-
בעיה | נטפרי מזהה רק תעודות ברמת משתמש?@שוהם307 זה לא נטפרי, זה כרום. הוא אכן מזהה רק ברמת משתמש.
-
בירור | טלפון כשר עם dark mode מלא. יש?@מתכנתת את רוצה חצי טאצ או מקשים בלבד?
כשר ועדה או רק תומך?
אנדרואיד או לא?והעיקר... מה רע בשיאומי בעצם? ממה את לא מרוצה בו?
-
בקשת מידע | רוט בSamsung Galaxy A07 האם אפשרי? ואיך? -
בקשה | סביבת עבודה ללינוקס שמדמה ווינדוס@מה-זה-משנה-אה לא. כלל וכלל לא.
לאונצ'ר באנדרואיד זה בסך הכל UI.
אתה מתכוון לזה? לערכת נושא דמויית וינדוס? אם כן, תחפש בערכות נושא של מינט, יש איזו אופציה כזו בהגדרות.
או לאמולטור שיאפשר הרצת תוכנות וינדוס? אם כן יש את Wine, ואת PlayOnLinux שמבוסס עליו (וגם את Bottles) אבל אף אחד מהם לא טוב במיוחד. יש גם את CrossOver, שבתשלום וקצת יותר טוב - אין לי ניסיון בו.
-
בירור | טלפון חצי טאצ' בירור לפני קנייההתשובה היא, שאם היה טלפון מושלם, כולם כבר היו מכירים אותו.
-
להורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - GoodMusic Desktop | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!@יאיר-דניאל כתב בלהורדה | נגן מוזיקה מתקדם למחשב - Musicolet | (+גרסת לייט 3MB!) + גרסה מקוונת ללא הורדה!:
אין בכלל זכויות יוצרים על מיוזיקולט - אאל"ט זה רשיון MIT.
זה קןד פתוח בגיטאבאני כמעט בטוח שזה לא קוד פתוח. אם תוכל לתת לי לינק לקוד הפתוח, אשמח מאוד.
ואם זה לא קוד פתוח, אין על מה לדבר שאסור לקרוא בשם הזה.
וגם אם כן, זה מבלבל ולא לעניין בעיני.אבל כל הכבוד על התוכנה!
-
בקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט@רוטב-שום אה, אז הוא לא מזהה את המכשיר? מקודם היה נראה שכן בפקודה הקודמת. אם כך, זה כנראה דרייברים.
אבל תתחיל מלענות לשאלה הפשוטה:
כתב בבקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט:
איזה מכשיר זה ומה בדיוק עשית?
תפרט את כל התהליך.
-
בקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט@רוטב-שום טעיתי
fastboot devices -
בקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט@נחלס-דון נו, אוקיי, ו?
@רוטב-שום כתב בבקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט:
@דאלינאר נתתי בcmd את הפוקדה להפעיל את הבוטלאודר וזה עשה שגיאה וגמיני אמר לי שזה בעיה של דריברים
כלל זה יהא נקוט בידך: אל תסמוך על ג'מיני בתחום זה. או על אף AI אחר.
לעניינו,
תריץ
fasbtoot devices
ותצלם כאן את הפלט. -
בקשה | דרייברים לMTK בשביל פסטבוט@רוטב-שום זה לא נראה דרייברים.
איזה מכשיר זה ומה בדיוק עשית? -
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@ישניאור רק בהתקנה באמצעות רוט, אבל עדיין זה MDM אז לא יעבוד כאן
@עגבנייה כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:
וכן הבוטלאודר כן היה פתוח
אז MDM לא יעבוד
-
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@עגבנייה אוקיי אז אמור להיות את האפשרות של פתיחת בוטלואדר. אבל רק כשזה מחובר לרשת
-
שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!@עגבנייה כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:
יש דרך לסגור אותו אם הוא פתוח?
לא יעזור כנראה. אם הבוטלואדר נפתח, זה אבוד.
@עגבנייה כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!:
@מזכירותי לא מוצא כזו הגדרה
איזה אנדרואיד המכשיר?
-
עזרה | 2 אפליקציות חדשות לשיאומי מקשים!!!@חייא-שיאומי כתב בעזרה | 2 אפליקציות חדשות לשיאומי מקשים!!!:
2 אני יכול לפרסם את האפליקציות אבל משום מה הם לא מותקנות אני התקנתי דרך אנדרואיד סטודיו אבל לכם זה לא יותקן אם למישהו יש הסבר אני ישמח כי האפליקציה עובדת ספיץ
תעלה את קוד המקור ויוכלו לעזור לך...