רציתי להודות לכל העונים על הענייה במאור פנים ורוח נדיבה
בטלן
-
שאלה | אנטי וירוס avast -
שאלה | אנטי וירוס avast@חכם-בלילה-1 קראתי את זה עכשיו והתחלחלתי
הרב 123 וכו' טוען שזה לא בעיה כמו ששם טוענים אבל לא הצלחתי להירגע מדבריו
אני לא מצליח להבים את בדיוק אוכל להסיר את זה באופן בטוח
הקישור שיש שם לא עושה יותר מאשר הסרה של התוכנה על ידיה בעצמה ואם החשש הוא שהם לא ישרים
אז למה שאסמוך על ההסרה שלהם עצמם? -
שאלה | אנטי וירוס avast@123-דג-מלוח אתה חושב שזה לא נכון כל מה שכתוב שם
זה עליהום רציני? -
שאלה | אנטי וירוס avast@123-דג-מלוח היי אבל אתה אוחז שלא חייבים להוריד?
-
שאלה | אנטי וירוס avast@טופ-שבמתמחים נכון הורדתי אותו אבל אני רואה שהוא גם עם לוגו של אייווסט
אז לא הבנתי -
שאלה | אנטי וירוס avast@טופ-שבמתמחים
טוב קיבלתי חרדות כהגן
איך אני עושה עכשיו הסרה של זה בצורה שאני יוכל להיות רגוע אחרי זה? -
שאלה | אנטי וירוס avastתודה ל@חכם-בלילה-1 ל@ישי-ישורון ול@a.y.f.
מחקתי את Avast
למעשה האם כדאי גם לשים ESET חינמי
או שאין צורך.והרב @חכם-בלילה-1 אודה לך אם תסביר לי למה כמה שיותר מהר
-
שאלה | אנטי וירוס avast@ישי-ישורון אז לדעתך עדיף שאוריד לגמרי את האנטי וירוס הזה?
או שאשים איסטאיסט, ראיתי כתוב באיפה שהוא פה בפורום שאפשר להשיג אותו בחינם פה
אתה יודע איך? -
שאלה | אנטי וירוס avastמותקן לי במחשב אנטי וירוס "איווסט פרי"
והוא כל היום וכל הלילה מעלה לי הודעות מחרידות כל לב על הסכנה שעומדת לפני מפריצות וגניבות וכדו'
האם יש לחשוש לאיומים שלו, או שהוא סך הכול מתכוון להרוויח כסף?והאם בכלל כדאי לעבור לאנטי וירוס אחר?
תודה לכל העוזרים
-
שאלה | בקשת עזרה: חדות המסך המחובר למחשב נייד@ejay מה לעשות על מה ללחוץ בחלון הזה שנפתח?

תודה רבה על הסבלנות
-
שאלה | בקשת עזרה: חדות המסך המחובר למחשב נייד@ejay יש שם חמש קבצים את איזה מהם לפתוח?
-
שאלה | בקשת עזרה: חדות המסך המחובר למחשב נייד@ejay מה לעשות אחרי ההורדה וחילוץ הקבצים?
-
שאלה | בקשת עזרה: חדות המסך המחובר למחשב נייד@ejay תודה רבה
אני עדיין צריך קצת עזרה מה זה האתר הזה?
מה זה אמור לעשות למסך?
המפרסם זה מישהו אמין?זה פשוט מלל אין סופי ואני לא מוצא שם את ידי ורגלי
-
שאלה | בקשת עזרה: חדות המסך המחובר למחשב נייד@ejay מה כוונתך, מה שכתבת אמור לעזור לי להסתדר יותר עם המסך?
-
שאלה | בקשת עזרה: חדות המסך המחובר למחשב נייד@DAVID MMOD
יכול להיות שהדגם הכוונה ל LT-MN 27246
והדגם של המחשב הנייד שלי הוא 82C400UPIV
אני מקווה שידעתי נכון מאיפה לקחת את הדגםעוד נקודה שיכולה להיות אני רואה על הקופסה שכתוב שקצב הרענון הוא 100 HZ, ואילו המחשב שלי נותן לי רק עד 75 HZ ואז האו נראה לא נורמלי, ורק ב60 HZ הוא נראה נורמלי.
תודה רבה על העזרה
-
שאלה | בקשת עזרה: חדות המסך המחובר למחשב נייד@DAVID-MMOD תוכל לומר לי איפה אני יוכל לבדוק מה הדגם המדויק של המסך?
-
שאלה | בקשת עזרה: חדות המסך המחובר למחשב נייד@דוד-משה-1 עדכון דרייברים לא היה בלנובו דרייברים מיוחדים למסך הזה, כך שלא היה מה לעשות. (הטכנאי שהתקין לי את זה בדק).
מה זה כיול ווינדוס? -
שאלה | בקשת עזרה: חדות המסך המחובר למחשב נייד@יוסי-רחמים תודה רבה
תגיד לי בבקשה איפה אני רואה איזה דגם זה ואיך אני כותב לך איזה דגם זה בדיוק? -
שאלה | בקשת עזרה: חדות המסך המחובר למחשב נייד@י.-פל.
הנקודה היא שאם היו לי מילים יותר ברורות הייתי בוודאי משתמש בהם.אני פשוט מרגיש שהעיניים שלי כואבות מההסתכלות במסך החדש, מה שלא היה לי במחשב הנייד.
עוד נקודה אני רואה את הנקודות של המסך (כמדומני שהמילה פיקסול תהיה נכונה פה) כלומר אני לא רואה את הטקסט חלק כמו שהייתי רגיל לראות אותו אלא שבור קצת.