@DANIEL-4
1
תודה לכל המגיבים

2
אני ראיתי עכשיו שיש לי כבר בבניין תשתית של בזק סיבים,
מה שאומר שאני יכול להתחבר לבזק דרך הראל 019 אולי גם יוסי תקשורות בזק עצמו ועוד,
השאלה האם הבעיות בבזק זה כשהם הספק בנוסף לתשתית ואם הם רק התשתית ואני מתחבר דרך 019/הראל המצב כן בסדר,
או גם בתשתית שלהם יש בעיות?
3
שאלה לא קשורה אבל כן קשורה
יש לי קו טלפון של בזק שנותק עקב בעיית תשתית בכבל שמתחבר לכניסה,
יש לנו 3 כניסות לבניין
וכשהיה בעיה הכניסות האחרות טיפלו אני סבלתי חודשים בחוסר ידיעה כי אני היחיד כנראה בכניסה עם קו.
וכשהתעוררתי לנושא הם שלחו טכנאי והוא טען שזה "באחריות הלקוח" טענתי אם זה באחריות הלקוח מדוע לכניסה ב ו ג טיפלתם?
לא קיבלתי על זה תשובה מאז הזמנתי טכנאי דרכם איזה 6 פעמים ממוצע כל חודשיים כשהקו שלי על מצב עקוב אחרי ואני משלם סתם
כעת הבנתי שניתן להתחבר לקו טלפון על סיבים רק צריך לחבר את זה לראוטר השאלה היא האם זה חובה לחבר את הכבל לראוטר
או שניתן לחבר אותו לממיר אחרי מפצל?
2 האם יש ממיר שלא צורך בחשמל ישיר עובד על סוללות וכדו' הרעיון שהטלפון שלי יעבוד גם בהפסקות חשמל ללא קשור לראוטר.
הרעיון היה להירשם לסיבים ולחסוך את התשלום עם חיבור הכבל מחדש
הרבה פעמים יותר זול לשלם על התקנת סיב מאשר לשלם 500 ש"ח על כבל מחוץ לבניין ולעיתים זה בחינם.
תודה רבה