הצעה | לוגו חדש לפורום | חדש! סקר
-
@נ-נח עשית את זה בפוטושופ?
@איציק-דייטש פוטושופ אילוסטרייטור ואדובי אנימייט
-
@נ-נח נראה ששמואל לא בקטע שלשנות, תראה לפני כמה זמן נפתח השרשור הזה
@איציק-דייטש אז למה הוא לא נעל?

-
@איציק-דייטש אגב, מה זה האפקט הזה?
לא מכיר אותו -
@איציק-דייטש אגב, מה זה האפקט הזה?
לא מכיר אותו -
@נ-נח זה לא אפקט, זה לשחק באפשרויות כשעושים דאבל קליק על השכבה
-
@נ-נח זה הכוונה layer style אפשר לפתוח את זה בדאבל קליק על השכבה
-
@נ-נח זה אותו דבר
-
אשמח לעזור אם צריכים לוגו!!!!
אני אלוף בלוגואים!!!!
הרעיון שעשה @חינמי של המנורה זה פשוט מדהים אבל אולי כדאי לוותר על המסגרת ולשנות לפונטים באנגלית ובעברית שיותר יזרמו עם הקו העיצובי של המנורה שעשית שהיא ממש יפה! -
אשמח לעזור אם צריכים לוגו!!!!
אני אלוף בלוגואים!!!!
הרעיון שעשה @חינמי של המנורה זה פשוט מדהים אבל אולי כדאי לוותר על המסגרת ולשנות לפונטים באנגלית ובעברית שיותר יזרמו עם הקו העיצובי של המנורה שעשית שהיא ממש יפה!@פרסום-כריש לא רלוונטי, לא נראה שמישהו בכיוון של לשנות את הלוגו, אבל נראה מה אתה מציע
-
זו תרומתי הצנועה!!!
מתמחים ט פ -
ט פמתמחים -

-
@פרסום-כריש תכניס את כולם לפוסט אחד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



