יש אפשרות להתקין אמולטור ל ios על המחשב?
-
שיהיה משהו כמו בלוסטאקס אבל שלא יהיה אנדרואיד אלא ios, ידוע למישהו?
-
שיהיה משהו כמו בלוסטאקס אבל שלא יהיה אנדרואיד אלא ios, ידוע למישהו?
@איציק-דייטש ראה כאן:
https://fossbytes.com/best-ios-emulators-pc-windows-mac/
(מחיפוש פשוט בגוגל) -
@איציק-דייטש ראה כאן:
https://fossbytes.com/best-ios-emulators-pc-windows-mac/
(מחיפוש פשוט בגוגל)@יוסי-מחשבים אמר ביש אפשרות להתקין אמולטור ל ios על המחשב?:
(מחיפוש פשוט בגוגל)
אל תחשוד בי
ניסיתי אבל פחדתי מהתוצאות רציתי משהו שמישהו מכיר -
@איציק-דייטש ראה כאן:
https://fossbytes.com/best-ios-emulators-pc-windows-mac/
(מחיפוש פשוט בגוגל)@יוסי-מחשבים מה אתה מציע שאני יקח משם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות