דחוף! לאחר עדכון ווינדוס באנגלית לווינדוס בעברית תוכנות נעלמו!
-
@שלמה-ווייס יש איזה אפשרות לשחזר אותם?
@a-y-f אם זה רשיון חוקי אז יש לך באותו מקום שהיה לך באיקטוב בפעם הראשונה (ואם זה דרך חשבון מייקרוסופט פשוט תיכנס ושלום על ישראל) ואם זה היה פרוץ אז תפרוץ שוב
-
@a-y-f אם זה רשיון חוקי אז יש לך באותו מקום שהיה לך באיקטוב בפעם הראשונה (ואם זה דרך חשבון מייקרוסופט פשוט תיכנס ושלום על ישראל) ואם זה היה פרוץ אז תפרוץ שוב
@שלמה-ווייס איך אני עושה את זה ( מאקטב אותם בחזרה )
-
@שלמה-ווייס איך אני עושה את זה ( מאקטב אותם בחזרה )
@a-y-f פריצה או איקטוב?
-
@a-y-f פריצה או איקטוב?
@שלמה-ווייס איקטוב, היה לזה רשיונות כבר
-
@שלמה-ווייס איקטוב, היה לזה רשיונות כבר
@a-y-f ויש לך את הסריאל?
-
@a-y-f ויש לך את הסריאל?
-
@a-y-f המפתח מוצר של אופיס
-
@a-y-f המפתח מוצר של אופיס
@שלמה-ווייס איפה אני בודק את זה?
-
@שלמה-ווייס איפה אני בודק את זה?
@a-y-f זה תלוי אם קנית רשמי דרךך האתר ואז קיבלת מייל או שקנית פשוט את הנייר ואז לך חפש (כמובן שאם זה מופיע בחשבון מייקרוסופט אז ברגע שתיכנס זה יאוקטב)
-
@a-y-f זה תלוי אם קנית רשמי דרךך האתר ואז קיבלת מייל או שקנית פשוט את הנייר ואז לך חפש (כמובן שאם זה מופיע בחשבון מייקרוסופט אז ברגע שתיכנס זה יאוקטב)
@שלמה-ווייס זה מחשב שקיבלתי.
-
@שלמה-ווייס זה מחשב שקיבלתי.
@a-y-f לא יודע מקסימום תפרוץ
-
אני ינסה את זה יותר מאוחר.
ראיתי באיזה מקום שהמפתחות נשמרים בריגסטרי
אולי @יוסי-מחשבים יוכל לעזור לי -
אני ינסה את זה יותר מאוחר.
ראיתי באיזה מקום שהמפתחות נשמרים בריגסטרי
אולי @יוסי-מחשבים יוכל לעזור לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות