מערכת IVR... לא עובדת טוב
-
פתחתי מערכת וז לא נותן לשלוח למייל
ועשיתי שלוחה שאלות תשובות אני נכנס לשלוחה וזה אומר"לא הוגדר שאלות ותשבות מה עושים?? -
אז @MGM-IVR אולי אתה יכול לעזור?
-
אז @MGM-IVR אולי אתה יכול לעזור?
@zeevmers הוא לכאורה לא זמין בימים הקרובים
-
חבל

-
אולי יש מישהו אחר שיודע??
@משתמש-חדש @A0533057932 -
פתחתי מערכת וז לא נותן לשלוח למייל
ועשיתי שלוחה שאלות תשובות אני נכנס לשלוחה וזה אומר"לא הוגדר שאלות ותשבות מה עושים?? -
-
@zeevmers לא
תשנה לכותרת הבעיה
ובפוסט תפרט ככל הניתן מה עשית ולא עובד וכד' -
פתחתי מערכת וז לא נותן לשלוח למייל
ועשיתי שלוחה שאלות תשובות אני נכנס לשלוחה וזה אומר"לא הוגדר שאלות ותשבות מה עושים??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
