כמה פעם עלה כרטיס זיכרון של מגה בייט
-
@MERS אמרת שלא הכרת את הנ"ל אז אמרתי נעים להכיר, מה אסור?!

-
@מתמחה-NOKIA אמר בכמה פעם עלה כרטיס זיכרון של מגה בייט:
@אלימיר אמר בכמה פעם עלה כרטיס זיכרון של מגה בייט:
לתקן בכותרת - של 1 גיגה
אבל יש גם מגה בייט
יש שם של 256 מגה אין של מגה אחת ומהכותרת נראה שמדבר על מגה אחד
-
@זונדל-גרנד תודה רבה,אבל אמרתי,יש לי מתאם
@מישהו12 אמר בכמה פעם עלה כרטיס זיכרון של מגה בייט:
@זונדל-גרנד תודה רבה,אבל אמרתי,יש לי מתאם
אבל אם כדברי @משחזר-מידע שהמבנה הטכנולוגי גם שונה אולי שווה לך לקנות משהו מהסוג הזה [אם זה לא יקר] מכיון שהמצלמה שלך בכל מקרה תומכת [אא"כ אין לך מה לעשות עם הפונקציות הנ"ל בכל מקרה]
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות