בעיה בבלוסטאקס | כשאני מפעיל הוא נותן לי שגיאה
-
אני לוחץ על start

וזה מה שמופיע

לפי מה שהבנתי אני צריך לבטל משהו בשם hyper-V אבל אני לא יודע מה זה, מישהו יודע איך לעזור לי?
תודה מראש -
אני לוחץ על start

וזה מה שמופיע

לפי מה שהבנתי אני צריך לבטל משהו בשם hyper-V אבל אני לא יודע מה זה, מישהו יודע איך לעזור לי?
תודה מראש@איציק-דייטש לוח הבקרה>תוכנות ותכניות
בצד ימין הפעל או בטל תוכנות Windows
ושם אתה אמור לראות את זה ברשימה -
אגב יש אמולטור שהרבה פחות מכביד על המחשב אפשר להוריד פה: https://www.memuplay.com/
-
אגב יש אמולטור שהרבה פחות מכביד על המחשב אפשר להוריד פה: https://www.memuplay.com/
-
@מה-הבעיה בנטפרי בלוסטאקס עובד והאחרים כנראה שלא, כי צריך להתקין תעודת אבטחה
בלוסטאקס יש להשיג עם תעודת אבטחה מובנית או לחילופין אפשר להוסיף ידנית ויש על זה הדרכה בויקי נטפרי -
@יהודה-12 לנטפרי יש גם את נוקס שהוא יותר קל https://www.bignox.com/
-
@איציק-דייטש לוח הבקרה>תוכנות ותכניות
בצד ימין הפעל או בטל תוכנות Windows
ושם אתה אמור לראות את זה ברשימה -
@bbn ככה
נכון?

זה לא עזר@איציק-דייטש מה?? עבדת לפי המדריך?
-
@איציק-דייטש מה?? עבדת לפי המדריך?
-
@bbn ככה
נכון?

זה לא עזר@איציק-דייטש אחרי שהסרתה אותו עשיתה אישור ?
תנסה גם אולי להפעיל מחדש -
@איציק-דייטש אחרי שהסרתה אותו עשיתה אישור ?
תנסה גם אולי להפעיל מחדש -
@מה-הבעיה איזה מדריך?
@איציק-דייטש אה סורי אני חדש ולא אחזתי למה אתה מגיב...
-
@איציק-דייטש אה סורי אני חדש ולא אחזתי למה אתה מגיב...
-
@מה-הבעיה אהה, סבבה, אגב פעם ניסיתי את נוקס ולא אהבתי את זה וחוצמזה אני מכיר את בלוסטאקס לכן אני משתמש עם זה
@איציק-דייטש רוב האמולטורים די דומים.. אולי עניין של הרגל..
-
@איציק-דייטש רוב האמולטורים די דומים.. אולי עניין של הרגל..
-
@מה-הבעיה אהה, סבבה, אגב פעם ניסיתי את נוקס ולא אהבתי את זה וחוצמזה אני מכיר את בלוסטאקס לכן אני משתמש עם זה
-
@איציק-דייטש אם אתה לא מצליח להשבית יש להם כלי שעושה זאת תסתכל כאן
-
כנל גם לי יש משהו דומה ושאני לא מצליח להפעיל אותו

-
כנל גם לי יש משהו דומה ושאני לא מצליח להפעיל אותו

@ISASHR-MAMAN הוא אומר שהמערכת אינה מגיבה, אולי המחשב שלך לא מספיק טוב לזה? מה המפרט של המחשב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות