עזרה | איך מתקינים תוסף לאדובי?
-
יש לי קובץ zxp ואני רוצה להתקין את זה אבל אני לא מצליח להבין איך, מישהו יכול לעזור לי?
ואם מותר לי להזכיר פה שאלה אחרת (ואם לא תתקנו אותי)
בקשר ללוח כתיבה, מישהו יודע איך לעזור לי? -
יש לי קובץ zxp ואני רוצה להתקין את זה אבל אני לא מצליח להבין איך, מישהו יכול לעזור לי?
ואם מותר לי להזכיר פה שאלה אחרת (ואם לא תתקנו אותי)
בקשר ללוח כתיבה, מישהו יודע איך לעזור לי?@איציק-דייטש אמר בעזרה | איך מתקינים תוסף לאדובי?:
יש לי קובץ zxp ואני רוצה להתקין את זה אבל אני לא מצליח להבין איך, מישהו יכול לעזור לי?
ואם מותר לי להזכיר פה שאלה אחרת (ואם לא תתקנו אותי)
בקשר ללוח כתיבה, מישהו יודע איך לעזור לי?https://helpx.adobe.com/il_he/creative-cloud/kb/installingextensionsandaddons.html
או יותר נכון דרך שורת הפקודה
https://helpx.adobe.com/il_he/extension-manager/using/command-line.html -
@איציק-דייטש אמר בעזרה | איך מתקינים תוסף לאדובי?:
יש לי קובץ zxp ואני רוצה להתקין את זה אבל אני לא מצליח להבין איך, מישהו יכול לעזור לי?
ואם מותר לי להזכיר פה שאלה אחרת (ואם לא תתקנו אותי)
בקשר ללוח כתיבה, מישהו יודע איך לעזור לי?https://helpx.adobe.com/il_he/creative-cloud/kb/installingextensionsandaddons.html
או יותר נכון דרך שורת הפקודה
https://helpx.adobe.com/il_he/extension-manager/using/command-line.html@פישל אמר בעזרה | איך מתקינים תוסף לאדובי?:
או יותר נכון דרך שורת הפקודה
https://helpx.adobe.com/il_he/extension-manager/using/command-line.htmlבוקר טוב

,כבר הסתדרתי, היה לי תוכנה שמתאימה ל cs6 בסוף מצאתי ל cc וזה נתן לי שגיאה שהוא לא יכול לקרוא נתיב בעברית, אז העברתי למקום אחר וזה עבד... יש אפשרות להתקין דרך שורת הפקודה??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות