בקשה | אפליקציה עונה לשיחות motoanswer
-
ישנה אפליקציה בשם moto answer שתפקידה היא לענות לשיחות אוטומטית ואף להפעיל רמקול.
הבעיה שהאפליקציה הרשמית ללא שדרוג (מהחנות) מלבד פרסומות שקופצות, זה מוגבל ל4 שיחות בלבד ליום... האם למישהו יש גירסה שלה פתוחה? האם מתורגמת?
קישורים:אתר חיצוני - חנות גוגל
תודה רבה! -
ישנה אפליקציה בשם moto answer שתפקידה היא לענות לשיחות אוטומטית ואף להפעיל רמקול.
הבעיה שהאפליקציה הרשמית ללא שדרוג (מהחנות) מלבד פרסומות שקופצות, זה מוגבל ל4 שיחות בלבד ליום... האם למישהו יש גירסה שלה פתוחה? האם מתורגמת?
קישורים:אתר חיצוני - חנות גוגל
תודה רבה! -
@0527175343smb
אם מדובר על מכשיר אנדרואיד עם מעבד mtk
אז אפשר לעשות מענה אוטומטי דרך תפריט מהנדסים - enginermode
ויש מצב שגם רמקול אוטומטי אני לא בטוח.סורי על התשובה הלא עניינית לעצם השאלה.
@נוחעם-FM כעיקרון צודק. הבעיה שזה מכשיר דפוק מאד שאין גישה למפתחים (ניסיון כניסה לאודות המכשיר מפיל את ההגדרות..).
-
@נוחעם-FM כעיקרון צודק. הבעיה שזה מכשיר דפוק מאד שאין גישה למפתחים (ניסיון כניסה לאודות המכשיר מפיל את ההגדרות..).
אם יש מישהו שיודע לפרק את האפליקציה ולסדר זה יועיל בהחלט...
תודה רבה.
(חיפשתי הלוך ושוב ברחבי הרשת ולא מצאתי...) -
אם יש מישהו שיודע לפרק את האפליקציה ולסדר זה יועיל בהחלט...
תודה רבה.
(חיפשתי הלוך ושוב ברחבי הרשת ולא מצאתי...) -
@0527175343smb ניסית לפרוץ עם לאקי פאצ'ר?
@נוחעם-FM אני לא חזק בתחום... לא הצלחתי (לא זוכר כמה ניסיתי, לא הרבה אמנם..) בעבר לעשות את זה.
אגב זה עוזר רק לפרסומות או גם להסרת מגבלות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות