עזרה | מחשב נייד Dell שלא נדלק....
-
יש לי מחשב נייד של Dell
והוא קרס לי פתאום בלי שום הודעה מוקדמת...
אני מנסה להדליק אותו ונדלקת לי נורה כתומה יציבה
אני אובד עצות, ניסיתי לעשות הכל
אם יש למישהו (מידיעה עדיף) מה התקלה ואיך ניתן לטפל בה אשמח לעזרה
תודה@חכם_בלילה
קודם כל תנשום עמוק, המידע שלך לא אבד. הכל בסדר.המחשב היה באמצע עדכון של ווינדוס? (אם זה ווינדוס)
היתה טראומה כלשהי?
מה מצב המטען?
האם נדלק אור (תאורה אחורית אם זה לא OLED) במסך כשאתה מדליק או כלום?
האם נדלק מאוורר?
איזה תגובות כן יש למחשב כשאתה מדליק?יש לך ידיים לפתוח אותו ולראות שהכל מחובר פיזית כראוי (הRAM הדיסק וכל החברה)?
-
@חכם_בלילה
קודם כל תנשום עמוק, המידע שלך לא אבד. הכל בסדר.המחשב היה באמצע עדכון של ווינדוס? (אם זה ווינדוס)
היתה טראומה כלשהי?
מה מצב המטען?
האם נדלק אור (תאורה אחורית אם זה לא OLED) במסך כשאתה מדליק או כלום?
האם נדלק מאוורר?
איזה תגובות כן יש למחשב כשאתה מדליק?יש לך ידיים לפתוח אותו ולראות שהכל מחובר פיזית כראוי (הRAM הדיסק וכל החברה)?
-
@עומר המחשב לא היה באמצע עדכון
הוא היה אצל טכנאי לא מזמן שהחליף לו מסך
הייתי מקבל מדי פעם שגיאות על המטען שהוא לא מקורי או משהו כזה...
נדלק רק הנורית חיווי
המאוורר לא נדלק
אין תגובה למעט האור הכתוםאין לי ידיים לזה
נתק את הבטריה (יודע איך?) ואת המטען ותלחץ איזה דקה ברצף על כפתור ההדלקה.
ואז חבר את הבטריה ונסה שוב -
נתק את הבטריה (יודע איך?) ואת המטען ותלחץ איזה דקה ברצף על כפתור ההדלקה.
ואז חבר את הבטריה ונסה שוב -
@עומר אני יהיה איתך אמיתי, אין לי מושג איך לעשות את זה...
אני מפחד לעשות יותר נזק מתועלת...
-
@חכם_בלילה
אז גש לטכנאי הסמוך אליך...@משה-מזרחי יש לך מישהו מומלץ באזור ב"ב?
הטכנאי האחרון היה זוועה, שמתי את המחשב פעמיים אצלו ופעמיים הוא חזר עם מסך שבור...
-
@משה-מזרחי יש לך מישהו מומלץ באזור ב"ב?
הטכנאי האחרון היה זוועה, שמתי את המחשב פעמיים אצלו ופעמיים הוא חזר עם מסך שבור...
-
@חכם_בלילה בעבר היה לי בעיה דומה במחשב דל
אתה מתכוון שהנורה של הבטרייה עובדת ברצף? -
@חכם_בלילה בעבר היה לי בעיה דומה במחשב דל
אתה מתכוון שהנורה של הבטרייה עובדת ברצף?@יוסף-כהן-2 כן
-
@חכם_בלילה בעבר היה לי בעיה דומה במחשב דל
אתה מתכוון שהנורה של הבטרייה עובדת ברצף? -
אתה מתכוון שהנורה של הבטרייה עובדת ברצף?
דל - כתום ברצף - ללא מאוורר או תאורה אחורית זה בעית חשמל
-
@עומר ממה זה נגרם? ואיך מטפלים בזה?
זה יכול להיות כל מיני דברים
אמרת שאתה עם מטען לא מקורי - יכול להיות שקרה משהו לבַּקַר טעינה
אולי איזה כשל חשמל בלוח
אולי מיסטר מחליף מסכים גרם לקצר נחמד...כמו שמשה מזרחי כתב

אם אתה לא מעז לפתוח את המחשב לגעת לנתק וזה, עדיף שתיגש לטכנאי מקצועי.
אם אתה רוצה לנסות אסביר לך בשמחה ועל אחריותך.נסה גם להשיג מטען מקורי זהה בדיוק בדיוק לשלך.
-
@חכם_בלילה אוקיי, אז אני מקווה בשבילך שזה אותו בעיה כמו שלי.. כי אני בסוף הסתדרתי לבד..
למרות שהלכתי 3 פעמים לטכנאי שהחליף לי כל מיני חלקים, ושילמתי לו המוון כסף ובסוף עדיין הבעיה לא נפתרה.. ואז ניסתי לפתור את זה בעצמי וב"ה הצלחתי
בקצרה, המקור של הבעיה אצלי הייתה (ועדיין קיימת..) במצב שינה, תכלס עשיתי בפועל מה ש@עומר הציע לך פה, (פריקת מתח של הבטרייה) והצלחתי להחזיר אותו לחיים ב"ה.
אבל זה רק פתרון זמני, בפועל המקור של הבעיה זה במצב שינה, שבשביל להחליף את הרכיב הזה צריך להחליף את כל הלוח אם, שזה סיפור מורכב ויקר, אז פשוט מה שעשיתי זה לבטל בכח את כל מה שקשור למצב שינה במחשב, מאז לצערי אני פשוט מדליק אותו כל השבוע ברצף, ובשבת מכבה אותו, אבל לפחות נשארתי עם מחשב, ולא שלמתי על תיקון כמה אלפי שקלים.. -
@עומר ממה זה נגרם? ואיך מטפלים בזה?
זה יכול להיות כל מיני דברים
אמרת שאתה עם מטען לא מקורי - יכול להיות שקרה משהו לבַּקַר טעינה
אולי איזה כשל חשמל בלוח
אולי מיסטר מחליף מסכים גרם לקצר נחמד...כמו שמשה מזרחי כתב

אם אתה לא מעז לפתוח את המחשב לגעת לנתק וזה, עדיף שתיגש לטכנאי מקצועי.
אם אתה רוצה לנסות אסביר לך בשמחה ועל אחריותך.נסה גם להשיג מטען מקורי זהה בדיוק בדיוק לשלך.
@עומר כשקניתי את מטען היה כתוב באתר שהוא "מקורי" כנראה שהוא לא...
@יוסף-כהן-2 מה הכוונה המקור של הבעיה זה במצב שינה?
מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...כנראה שאין מנוס מללכת טכנאי
למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..
תודה רבה @עומר @יוסף-כהן-2 עזרתם לי מאוד

-
@עומר כשקניתי את מטען היה כתוב באתר שהוא "מקורי" כנראה שהוא לא...
@יוסף-כהן-2 מה הכוונה המקור של הבעיה זה במצב שינה?
מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...כנראה שאין מנוס מללכת טכנאי
למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..
תודה רבה @עומר @יוסף-כהן-2 עזרתם לי מאוד

-
@עומר כשקניתי את מטען היה כתוב באתר שהוא "מקורי" כנראה שהוא לא...
@יוסף-כהן-2 מה הכוונה המקור של הבעיה זה במצב שינה?
מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...כנראה שאין מנוס מללכת טכנאי
למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..
תודה רבה @עומר @יוסף-כהן-2 עזרתם לי מאוד

למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..
לי אין אמון בדגמים האלה
ברגע שהם לא נדלקים טוב הם חצי מתים (אצלך אני מקווה שהם בחצי החיים כיון שלא עשית פריקת מתח וניקוי זכרונות וכו, שטכנאי יעשה לך)בשונה מטינקפד שברוב המקרים תוך דקה אפשר להחזיר לחיים
-
למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..
לי אין אמון בדגמים האלה
ברגע שהם לא נדלקים טוב הם חצי מתים (אצלך אני מקווה שהם בחצי החיים כיון שלא עשית פריקת מתח וניקוי זכרונות וכו, שטכנאי יעשה לך)בשונה מטינקפד שברוב המקרים תוך דקה אפשר להחזיר לחיים
-
@יוסף-מאיר-וייס אבל לפי מה ש @עומר המידע שלי בפנים לא?
המידע שלי בפנים לא?
החומר לא אמור להיהרס בעז"ה. אני מדבר על הRAM - זיכרון
-
המידע שלי בפנים לא?
החומר לא אמור להיהרס בעז"ה. אני מדבר על הRAM - זיכרון
@יוסף-מאיר-וייס אני באמת אובד עצות
אין לי תקציב לקנות מחשב חדש, אני איתו כבר שנתיים בערך והוא עבד בלי בעיות
רק עכשיו התחילו הבעיות...
מה שכן יש לי מחשב אחר שאני יכול לעבור אליו...
כמה יעלה לי לחלץ את המידע מהמחשב? זה סיפור מסובך?
-
@יוסף-מאיר-וייס אני באמת אובד עצות
אין לי תקציב לקנות מחשב חדש, אני איתו כבר שנתיים בערך והוא עבד בלי בעיות
רק עכשיו התחילו הבעיות...
מה שכן יש לי מחשב אחר שאני יכול לעבור אליו...
כמה יעלה לי לחלץ את המידע מהמחשב? זה סיפור מסובך?
@חכם_בלילה נוגע ללב

רוצה לנסות לפתוח?@חכם_בלילה כתב בעזרה | מחשב נייד Dell שלא נדלק....:
כמה יעלה לי לחלץ את המידע מהמחשב? זה סיפור מסובך?
אתה עושה את זה לבד בחינם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
