בירור | מידע על טכנוליין
-
@איל-משולש מצויינים. משתדרגים כל הזמן.
יש להם מחיר חודשי, לא זוכר כמה -
חברה מצויינת!!
לדעתי הדבר הבא בעולם הטלפוניה!!
חבר'ה עם ראש פתוח ומטמיעים טכנלוגיות חדשות ועדכניות.חבר'ה שמתאימים את עצמם לדור שלנו תש איי איי
-
@חסידישער השאלה מה המחיירם שלהם
נ.ב. הם ריסלייר של ימות או שהם עצמאים (אם הם ריסלריים אז מחירים של שיחות יוצאות יהיו לפי יחידות עם מחיירם כמו ימות)@איל-משולש הם לא ריסיילר של ימות.
הם חברה עצמאית לכל דבר שפיתחו מרכזיה משלהם
לגבי מחירים לא נראלי שהוגן לשים כאן
-
@איל-משולש הם לא ריסיילר של ימות.
הם חברה עצמאית לכל דבר שפיתחו מרכזיה משלהם
לגבי מחירים לא נראלי שהוגן לשים כאן
-
אין להם ניעול קל כמו בימות וגם API חלש שם
-
אין להם ניעול קל כמו בימות וגם API חלש שם
@ידען-מתחיל עברתי על API שם נראה ממש מצויין (אולי אפי' יותר מימות, לדוג' ב read יש שרשור פעולות), יש שם הרבה הגדרות גם אלא כמו ימות
בכ"א בדקתי את המערכת והיא טובה בשבילי, השאלה מה המחירים של חיוג למענה אנשוי -
לגבי מחירים ששאלו כאן, לא אתייחס לכל המחירים אבל בגדול זה עובד על חבילות שיחות נכנסות
למשל סביבות 120 ש"ח לחבילה של 100,000 דקות -
@איל-משולש יש לך את הAPI שלהם ?
-
אך מסיגים אותם?
-
אך מסיגים אותם?
@ידען-מתחיל במייל cs@tlivr.com בטלפון 026634050
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות