בקשה | מחפש בודקים לעוגן 0.2 לבדיקה למסלול אונליין
-
בהמשך לפה https://mitmachim.top/topic/96038/להורדה-עוגן-אפליקצית-mdm-חדשה-הכוללת-חנות-אופליין-סינון-אלימות-חסימה-וניהול-זמנים-בטא-0.1
אני לקראת עדכון של 0.2 בין שלל העדכונים הוספתי מערכת VPN לחסימת רשת לאפליקציה ספציפית ולתת הרשאות רשת לאפליקציה אחרת כמובן שזה חינמי לגמרי זה עובד רק למי שאין לי סינון על הספק לכן אין לי דרך לבדוק אם זה עובד אשמח לכמה בודקים שירצו לנסות את זה.
מי שרוצה לעזור לציבור שיבקש בקשה בדרייב פה.
https://drive.google.com/file/d/1v5kfmCvw6zH2XJSOtyJOqEWxjj_5Wx1r/view?usp=sharing
הסבר קטן איך לבדוק
מבקשים גישה בקישור.
מקבלים
מתקינים
נכנסים לאתר ההתקנה פה https://anchor.clickgodev.com/
ומתקינים
נכנסים לטאב הניהול ובוחרים חסימת רשת ספציפית ובוחרים אפליקציה לחסימה
ובודקים.
וזהו
-
ה הישבשר המלומד סימן נושא זה כשאלה
-
@הישבשר-המלומד
לא הבנתי זה חוסם את הרשת רק לאפליקציה ספציפית?
אם כן למה זה לא עובד על ספק עם סינון? -
ה הישבשר המלומד התייחס לנושא זה
-
@הישבשר-המלומד
לא הבנתי זה חוסם את הרשת רק לאפליקציה ספציפית?
אם כן למה זה לא עובד על ספק עם סינון?@מה-זה-משנה-אה כבר אמרתי זה משתמש ב VPN לחסימה דהיינו ב VPN פרטי.
-
@הישבשר-המלומד
סליחה שככה אני לא מבין
ספק זה הוויפי?
אפשר להגדיר שיהיה פרטי גם כשיש סינון לא? -
@הישבשר-המלומד
סליחה שככה אני לא מבין
ספק זה הוויפי?
אפשר להגדיר שיהיה פרטי גם כשיש סינון לא?@מה-זה-משנה-אה ספק זה החסימה שנמצאת אצל הסינון שלך לדוגמא בנטפרי ובאתרוג לא יעבוד עם ה VPN לא פרטי שלהם.
-
@הישבשר-המלומד
אז עכשיו שאלת "המאה"
למי הסינון הזה מיועד אם זה לא עובד על ספק מסונן?
הרי לפחות 90 אחוז שירצו להשתמש בזה הם עם ספק מסונן -
@הישבשר-המלומד
אז עכשיו שאלת "המאה"
למי הסינון הזה מיועד אם זה לא עובד על ספק מסונן?
הרי לפחות 90 אחוז שירצו להשתמש בזה הם עם ספק מסונן@מה-זה-משנה-אה לא ממש, בעצם כל הפיתוח של הגרסא השניה התחיל מזה שמישהו ביקש ממני שיהיה לו רק ווצאפ יש הרבה אנשים שרוצים שיהיה להם או לבנים שלהם אפליקציות ספציפיות עם גישה כגון ווצאפ בלבד לצורכי פרסה או וויז בלבד וכו' ולכן זה רלוונטי.
-
רק אומר משהו קטן - אייבלוק הולך לעבור עדכון משמעותי שיכלול סינון AI (אני 65 אחוז לגבי זה)
אבל ב100% יכלול ML בשביל לחסום תמונות.
אז נראה לי שזה קצת מיותר לפתוח הרבה דברים עכשיו כשאייבלוק מפתחת..אני עובד מאוד קשה שאייבלוק יהיה הפתרון הטוב ביותר, אני יקבל את זה שאתה רוצה לעשות את זה בעצצמך אם תבקש, כי אחרי הכל הרעיון הוא שלך (או של נטספארק, וכו' , אבל אתה הראשון בקהילתי)
אבל רק שתדע שיש פה דברים קודמים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות