דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. באגים/הצעות ייעול
  4. הצעת ייעול | נעילת נושאים ישנים !

הצעת ייעול | נעילת נושאים ישנים !

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים/הצעות ייעול
8 פוסטים 5 כותבים 60 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מחובר 23
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    לאחרונה ( תמיד יש ) יש מישתמשים חדשים ולא תמיד זוכרים את הכללים אני חושב שצריך שכל נושא ישן פשוט ינעל והיה אפשר רק לפתח נושא על זה .

    ט לאציל 3 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • מ מחובר 23

      לאחרונה ( תמיד יש ) יש מישתמשים חדשים ולא תמיד זוכרים את הכללים אני חושב שצריך שכל נושא ישן פשוט ינעל והיה אפשר רק לפתח נושא על זה .

      ט מנותק
      ט מנותק
      טופ שבמתמחים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מחובר-23 מתי שרוצים להגיב על נושא ישן האו כותב אזהרה שאסור וכו' ואז הוא נותן אופציות או להגיב כנושא או בכ"ז להגיב לנושא

      מ א 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ט טופ שבמתמחים

        @מחובר-23 מתי שרוצים להגיב על נושא ישן האו כותב אזהרה שאסור וכו' ואז הוא נותן אופציות או להגיב כנושא או בכ"ז להגיב לנושא

        מ מנותק
        מ מנותק
        מחובר 23
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @טופ-שבמתמחים אתה רואה שזה לא עוזר...

        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ מחובר 23

          @טופ-שבמתמחים אתה רואה שזה לא עוזר...

          צול גאהצ מנותק
          צול גאהצ מנותק
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מחובר-23 אבל יש סיבה למה בכל זאת יש לחצן אני רוצה להגיב לנושא זה בכל זאת
          כי לא רוצים לחסום {יש מקרים שכן צריך להגיב לישן אמנם הם נדירים אבל קיימים עיין חוקי הפורום}

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ט טופ שבמתמחים

            @מחובר-23 מתי שרוצים להגיב על נושא ישן האו כותב אזהרה שאסור וכו' ואז הוא נותן אופציות או להגיב כנושא או בכ"ז להגיב לנושא

            א מחובר
            א מחובר
            אלישמח
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @טופ-שבמתמחים הבעיה שלא כתוב שאסור אלא המלצה,

            3486db8d-9a77-4d4a-90cb-0251ced8c236-image.jpeg

            ומה שקורה שהרבה לא יודעים שזה נוגד את הכללים,
            לכן יותר חכם פשוט לנעול.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ מחובר 23

              לאחרונה ( תמיד יש ) יש מישתמשים חדשים ולא תמיד זוכרים את הכללים אני חושב שצריך שכל נושא ישן פשוט ינעל והיה אפשר רק לפתח נושא על זה .

              לאציל מנותק
              לאציל מנותק
              לאצי
              כתב נערך לאחרונה על ידי לאצי
              #6

              @מחובר-23 ולי יש הצעת ייעול אחרת: כל משתמש שפותח הצעת ייעול שיעבור קודם על כל רשימת הצעות הייעול ויראה אם יש הצעה דומה קיימת.
              ההצעה הזו כבר הוצעה ונידונה לא פעם ולא פעמיים, וישנם צדדים לכאן ולכאן, ואם זה לא יושם כנראה שישנן סיבות טובות לכך.

              סליחה על הכתיבה הישירה מידי, פשוט כבר נמאס לי לראות כל יומיים מישהו פותח הצעת ייעול שכבר קיימת בפורום יותר מפעם אחת, במחשבה שהוא זה שגילה את ביצת קולומבוס... (או במחשבה לקבל לייקים...)

              האתר שלי - תוספיקס

              צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              🙏
              8
              • לאציל לאצי

                @מחובר-23 ולי יש הצעת ייעול אחרת: כל משתמש שפותח הצעת ייעול שיעבור קודם על כל רשימת הצעות הייעול ויראה אם יש הצעה דומה קיימת.
                ההצעה הזו כבר הוצעה ונידונה לא פעם ולא פעמיים, וישנם צדדים לכאן ולכאן, ואם זה לא יושם כנראה שישנן סיבות טובות לכך.

                סליחה על הכתיבה הישירה מידי, פשוט כבר נמאס לי לראות כל יומיים מישהו פותח הצעת ייעול שכבר קיימת בפורום יותר מפעם אחת, במחשבה שהוא זה שגילה את ביצת קולומבוס... (או במחשבה לקבל לייקים...)

                צול גאהצ מנותק
                צול גאהצ מנותק
                צול גאה
                כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                #7

                @לאצי

                נראה לי שגם ההצעה הזו הוצעה אין ספור פעמים

                @לאצי כתב בהצעת ייעול | נעילת נושאים ישנים !:

                (או במחשבה לקבל לייקים...)

                e329df6b-966f-4531-95f2-49ae8746fc34-image.jpeg
                וגם בהצלחה
                חלקית לפחות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😀 😂
                2
                • מ מחובר 23

                  לאחרונה ( תמיד יש ) יש מישתמשים חדשים ולא תמיד זוכרים את הכללים אני חושב שצריך שכל נושא ישן פשוט ינעל והיה אפשר רק לפתח נושא על זה .

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טופ שבמתמחים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מחובר-23 מאז ש-@שניאור-שמח התותח הצטרף לצוות פיקוח ומישהו מקפיץ נושא ישן, אז הוא נועל אותו ואומר למשתמש לפתוח נושא חדש.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר