בקשה | עזרה עבור מערכת כתיבת חידו״ת בישיבה,
-
שלום וברכה אני מנהל מכון בישיבה מסויימת המאפשר כתיבת חידושי תורה במחשבים ייעודיים,(כמובן שהם חסומים לכל דבר אחר ובאישור רבני הישיבה)
אני נזקק לעזרת הציבור בשני עניינים
הראשונה -, עד היום השתמשנו במערכת סייפר ישנה לצורך החסימה של המחשב, אך רבו התקלות שנוצרות מחוסר ההתאמה לשימש זה, אם מישהו יודע על אפשרות אחרת לחסום (החסימה צריכה לכלול הן חסימת כל שימוש אחר מלבד השימוש באפליקציות מסוימות [וורד, בר אילן, זית, אוצריא,]וכמו כן עדיף אפשרות להגביל בשעות את השימוש, וכן לנהל מערכת הדפסות בתשלום.
הנושא השני,- מאז פתיחת המכון בס״ד משתמשים בו בחורים רבים, ונכתבו בו כבר מאות חבורות.
-כשהתחילה הפעילות קיבלנו מספר מחשבים ישנים מאוד עם הזמן התגלו בהם תקלות רבות וחלקם שבקו חיים, כרגע ישנו חסר גדול במחשבים למכון.
אם יש לאי מי מחשב נייח, ישן שאינו בשימוש או שאר אביזריהו נשמח לקבלם (אפילו בהשאלה) למכון וזכות הרבים תעמוד לו, (ישנה אפשרות גם לתשלום סימלי על הטרחה) -
שלום וברכה אני מנהל מכון בישיבה מסויימת המאפשר כתיבת חידושי תורה במחשבים ייעודיים,(כמובן שהם חסומים לכל דבר אחר ובאישור רבני הישיבה)
אני נזקק לעזרת הציבור בשני עניינים
הראשונה -, עד היום השתמשנו במערכת סייפר ישנה לצורך החסימה של המחשב, אך רבו התקלות שנוצרות מחוסר ההתאמה לשימש זה, אם מישהו יודע על אפשרות אחרת לחסום (החסימה צריכה לכלול הן חסימת כל שימוש אחר מלבד השימוש באפליקציות מסוימות [וורד, בר אילן, זית, אוצריא,]וכמו כן עדיף אפשרות להגביל בשעות את השימוש, וכן לנהל מערכת הדפסות בתשלום.
הנושא השני,- מאז פתיחת המכון בס״ד משתמשים בו בחורים רבים, ונכתבו בו כבר מאות חבורות.
-כשהתחילה הפעילות קיבלנו מספר מחשבים ישנים מאוד עם הזמן התגלו בהם תקלות רבות וחלקם שבקו חיים, כרגע ישנו חסר גדול במחשבים למכון.
אם יש לאי מי מחשב נייח, ישן שאינו בשימוש או שאר אביזריהו נשמח לקבלם (אפילו בהשאלה) למכון וזכות הרבים תעמוד לו, (ישנה אפשרות גם לתשלום סימלי על הטרחה)@מנסה-לעבוד-את-ה ואיך זה קשור לקטגוריה?
-
מ מנסה לעבוד את ה' העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - צילום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות