דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשה | עזרה עבור מערכת כתיבת חידו״ת בישיבה,

בקשה | עזרה עבור מערכת כתיבת חידו״ת בישיבה,

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
13 פוסטים 6 כותבים 137 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מחובר
    מ מחובר
    מנסה לעבוד את ה'
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום וברכה אני מנהל מכון בישיבה מסויימת המאפשר כתיבת חידושי תורה במחשבים ייעודיים,(כמובן שהם חסומים לכל דבר אחר ובאישור רבני הישיבה)

    אני נזקק לעזרת הציבור בשני עניינים
    הראשונה -, עד היום השתמשנו במערכת סייפר ישנה לצורך החסימה של המחשב, אך רבו התקלות שנוצרות מחוסר ההתאמה לשימש זה, אם מישהו יודע על אפשרות אחרת לחסום (החסימה צריכה לכלול הן חסימת כל שימוש אחר מלבד השימוש באפליקציות מסוימות [וורד, בר אילן, זית, אוצריא,]

    וכמו כן עדיף אפשרות להגביל בשעות את השימוש, וכן לנהל מערכת הדפסות בתשלום.

    הנושא השני,- מאז פתיחת המכון בס״ד משתמשים בו בחורים רבים, ונכתבו בו כבר מאות חבורות.
    -כשהתחילה הפעילות קיבלנו מספר מחשבים ישנים מאוד עם הזמן התגלו בהם תקלות רבות וחלקם שבקו חיים, כרגע ישנו חסר גדול במחשבים למכון.
    אם יש לאי מי מחשב נייח, ישן שאינו בשימוש או שאר אביזריהו נשמח לקבלם (אפילו בהשאלה) למכון וזכות הרבים תעמוד לו, (ישנה אפשרות גם לתשלום סימלי על הטרחה)

    ט הנני העניה 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מ מנסה לעבוד את ה'

      שלום וברכה אני מנהל מכון בישיבה מסויימת המאפשר כתיבת חידושי תורה במחשבים ייעודיים,(כמובן שהם חסומים לכל דבר אחר ובאישור רבני הישיבה)

      אני נזקק לעזרת הציבור בשני עניינים
      הראשונה -, עד היום השתמשנו במערכת סייפר ישנה לצורך החסימה של המחשב, אך רבו התקלות שנוצרות מחוסר ההתאמה לשימש זה, אם מישהו יודע על אפשרות אחרת לחסום (החסימה צריכה לכלול הן חסימת כל שימוש אחר מלבד השימוש באפליקציות מסוימות [וורד, בר אילן, זית, אוצריא,]

      וכמו כן עדיף אפשרות להגביל בשעות את השימוש, וכן לנהל מערכת הדפסות בתשלום.

      הנושא השני,- מאז פתיחת המכון בס״ד משתמשים בו בחורים רבים, ונכתבו בו כבר מאות חבורות.
      -כשהתחילה הפעילות קיבלנו מספר מחשבים ישנים מאוד עם הזמן התגלו בהם תקלות רבות וחלקם שבקו חיים, כרגע ישנו חסר גדול במחשבים למכון.
      אם יש לאי מי מחשב נייח, ישן שאינו בשימוש או שאר אביזריהו נשמח לקבלם (אפילו בהשאלה) למכון וזכות הרבים תעמוד לו, (ישנה אפשרות גם לתשלום סימלי על הטרחה)

      ט מנותק
      ט מנותק
      טופ שבמתמחים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מנסה-לעבוד-את-ה ואיך זה קשור לקטגוריה?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מנסה לעבוד את ה' העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - צילום
      • מ מחובר
        מ מחובר
        מנסה לעבוד את ה'
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        האם ניתן לפתח באופן עצמאי תוכנה כזאת בבינה (עשיתי בה כבר כמה תוכנות פשוטות), או שכל נושאי החסימה הם רק למומחים בתחום.

        (חסימת אפליקציות/תוכנות לפי בחירה, הגבלת שעות/ הדפסת בתשלום עם טעינתת כסף למשתמש ע״י המנהל)

        @טופ-שבמתמחים כתב:

        ואיך זה קשור לקטגוריה?

        תיקנתי, תודה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנסה לעבוד את ה'

          שלום וברכה אני מנהל מכון בישיבה מסויימת המאפשר כתיבת חידושי תורה במחשבים ייעודיים,(כמובן שהם חסומים לכל דבר אחר ובאישור רבני הישיבה)

          אני נזקק לעזרת הציבור בשני עניינים
          הראשונה -, עד היום השתמשנו במערכת סייפר ישנה לצורך החסימה של המחשב, אך רבו התקלות שנוצרות מחוסר ההתאמה לשימש זה, אם מישהו יודע על אפשרות אחרת לחסום (החסימה צריכה לכלול הן חסימת כל שימוש אחר מלבד השימוש באפליקציות מסוימות [וורד, בר אילן, זית, אוצריא,]

          וכמו כן עדיף אפשרות להגביל בשעות את השימוש, וכן לנהל מערכת הדפסות בתשלום.

          הנושא השני,- מאז פתיחת המכון בס״ד משתמשים בו בחורים רבים, ונכתבו בו כבר מאות חבורות.
          -כשהתחילה הפעילות קיבלנו מספר מחשבים ישנים מאוד עם הזמן התגלו בהם תקלות רבות וחלקם שבקו חיים, כרגע ישנו חסר גדול במחשבים למכון.
          אם יש לאי מי מחשב נייח, ישן שאינו בשימוש או שאר אביזריהו נשמח לקבלם (אפילו בהשאלה) למכון וזכות הרבים תעמוד לו, (ישנה אפשרות גם לתשלום סימלי על הטרחה)

          הנני העניה מנותק
          הנני העניה מנותק
          הנני העני
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מנסה-לעבוד-את-ה

          שלום וברכה
          אני גם רציתי תמיד ליצור תוכנת קיוסק מוצלחת חינמית עבור חסימת מחשב לאוצהח וורד בלבד
          וכן ליצור חסימה רגילה[שהמחשב נראה רגיל אבל שום דבר לא ניתן לפתיחה חוץ מוורד] לצורך הנ"ל.
          ובס"ד הכנתי כזה דבר:
          https://mitmachim.top/topic/95275/מדריך-חסימת-לא-סינון-מכשירי-טכנולוגיה-ווינדוס-ואנדרואיד-בלבד-הסיכום-הכללי?_=1782587990975
          בקצרה , התוכנת קיוסק פשוטה וקלה לעבוד איתה.
          הסקריפט לחסימת המחשב זה גם אופציה , אבל קח בחשבון שכרגע מה ששמתי שמה הוא לא הרמטי כ"כ.
          לדעתי עבור עניין א תשתמש בקיוסק שיצרתי שבו ניתן להשתמש בכל EXE וכן בתוכנות מרובות וכן משולב בו שעון ומנהל משימות ושורת משימות זמינה(ודלא כמו בקיוסק המובנה של ווינדוס). זה מאוד נחמד.
          יצרתי אותו בAI ואני לא מומחה כלל וכלל אבל מההתרשמות שלי הוא הרמטי.
          אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.
          על כן כרגע תעשה סיסמא למשתמש
          ותתלה שלט כזה:
          "נא לא להפעיל מחדש\לצאת\לכבות המחשב. והיה אם ישנה הפסקת חשמל וכדו' והמחשב נעול עם סיסמא ישלקרוא לאחראי"
          ואז האחראי יבוא ויפתח שוב את הקיוסק , ויתן לציבור להשתמש.
          וכל זאת בגלל מה שכתבתי שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש.
          בהצלחה רבה! אשמח לשמוע שהדבר מסייע לכם!

          .

          מ תותחוביץ'ת cfopuserC 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • הנני העניה הנני העני

            @מנסה-לעבוד-את-ה

            שלום וברכה
            אני גם רציתי תמיד ליצור תוכנת קיוסק מוצלחת חינמית עבור חסימת מחשב לאוצהח וורד בלבד
            וכן ליצור חסימה רגילה[שהמחשב נראה רגיל אבל שום דבר לא ניתן לפתיחה חוץ מוורד] לצורך הנ"ל.
            ובס"ד הכנתי כזה דבר:
            https://mitmachim.top/topic/95275/מדריך-חסימת-לא-סינון-מכשירי-טכנולוגיה-ווינדוס-ואנדרואיד-בלבד-הסיכום-הכללי?_=1782587990975
            בקצרה , התוכנת קיוסק פשוטה וקלה לעבוד איתה.
            הסקריפט לחסימת המחשב זה גם אופציה , אבל קח בחשבון שכרגע מה ששמתי שמה הוא לא הרמטי כ"כ.
            לדעתי עבור עניין א תשתמש בקיוסק שיצרתי שבו ניתן להשתמש בכל EXE וכן בתוכנות מרובות וכן משולב בו שעון ומנהל משימות ושורת משימות זמינה(ודלא כמו בקיוסק המובנה של ווינדוס). זה מאוד נחמד.
            יצרתי אותו בAI ואני לא מומחה כלל וכלל אבל מההתרשמות שלי הוא הרמטי.
            אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.
            על כן כרגע תעשה סיסמא למשתמש
            ותתלה שלט כזה:
            "נא לא להפעיל מחדש\לצאת\לכבות המחשב. והיה אם ישנה הפסקת חשמל וכדו' והמחשב נעול עם סיסמא ישלקרוא לאחראי"
            ואז האחראי יבוא ויפתח שוב את הקיוסק , ויתן לציבור להשתמש.
            וכל זאת בגלל מה שכתבתי שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש.
            בהצלחה רבה! אשמח לשמוע שהדבר מסייע לכם!

            מ מחובר
            מ מחובר
            מנסה לעבוד את ה'
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @הנני-העני תודה רבה,
            אם אני מבין נכון ניתן לבחור במערכת תוכנות מסוימות שיהיו פתוחות,
            לא הבנתי א. האם ניתן לבחור כל תוכנה שהיא? (זית, בר אילן,)
            ב. האם העקפיות הקלאסיות לא יפרצו את זה (כגון לסגור את התוכנה במנהל המשימות)
            ג. מה זה השעון המדובר? אפשרות להגביל את כל השימוש לפי שעות?

            התוכנה שהשתמשנו בה היא סייפר המהדורה החינמית, מלבד זה שהיה ניתן בשיטות שונות לעקוף אותה. בפרט את החסימה של השעות שזה היה משחק ילדים, מי שפתח שולחן עבודה חדש בד״כ זה כבר לא עבד

            הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מנסה לעבוד את ה'

              @הנני-העני תודה רבה,
              אם אני מבין נכון ניתן לבחור במערכת תוכנות מסוימות שיהיו פתוחות,
              לא הבנתי א. האם ניתן לבחור כל תוכנה שהיא? (זית, בר אילן,)
              ב. האם העקפיות הקלאסיות לא יפרצו את זה (כגון לסגור את התוכנה במנהל המשימות)
              ג. מה זה השעון המדובר? אפשרות להגביל את כל השימוש לפי שעות?

              התוכנה שהשתמשנו בה היא סייפר המהדורה החינמית, מלבד זה שהיה ניתן בשיטות שונות לעקוף אותה. בפרט את החסימה של השעות שזה היה משחק ילדים, מי שפתח שולחן עבודה חדש בד״כ זה כבר לא עבד

              הנני העניה מנותק
              הנני העניה מנותק
              הנני העני
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מנסה-לעבוד-את-ה
              א. כן. כל EXE יתאפשר. APPX(אפלקיציות של חנות מיקרספוט) לא נתמכות (יעויי"ש)
              ב. לא ניתן לפתוח את מנהל המשימות הרגיל. לצורך סגירת תוכנה מותרת שקורסת פיתחתי ןשילבתי בקיוסק מנהל משימות חסום.
              ג. לא לא. רק רציתי לומר שמסך הקיוסק מסך הבית יש שעון ותאריך להנאת המשתמש. לא שילבתי בזה מערכת של זמנים.
              אולם כעת אני חושב על זה שתוכל להשתמש במערכת הגבלת שעות בשילוב לקיוסק שלי ע"י http://www.mytimeisup.org/?lang=he
              תתקין התוכנה תגדיר שתחסום את המחשב כולו ולא רק את הדפדפן לפי השעות שתרצה
              ואז בשעות המותרות הוא יחזור לקיוסק החסום שלי
              וענינו על כל הדרישות שלך!
              נשמע לי מצויין.
              מה אתה אומר?

              .

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הנני העניה הנני העני

                @מנסה-לעבוד-את-ה

                שלום וברכה
                אני גם רציתי תמיד ליצור תוכנת קיוסק מוצלחת חינמית עבור חסימת מחשב לאוצהח וורד בלבד
                וכן ליצור חסימה רגילה[שהמחשב נראה רגיל אבל שום דבר לא ניתן לפתיחה חוץ מוורד] לצורך הנ"ל.
                ובס"ד הכנתי כזה דבר:
                https://mitmachim.top/topic/95275/מדריך-חסימת-לא-סינון-מכשירי-טכנולוגיה-ווינדוס-ואנדרואיד-בלבד-הסיכום-הכללי?_=1782587990975
                בקצרה , התוכנת קיוסק פשוטה וקלה לעבוד איתה.
                הסקריפט לחסימת המחשב זה גם אופציה , אבל קח בחשבון שכרגע מה ששמתי שמה הוא לא הרמטי כ"כ.
                לדעתי עבור עניין א תשתמש בקיוסק שיצרתי שבו ניתן להשתמש בכל EXE וכן בתוכנות מרובות וכן משולב בו שעון ומנהל משימות ושורת משימות זמינה(ודלא כמו בקיוסק המובנה של ווינדוס). זה מאוד נחמד.
                יצרתי אותו בAI ואני לא מומחה כלל וכלל אבל מההתרשמות שלי הוא הרמטי.
                אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.
                על כן כרגע תעשה סיסמא למשתמש
                ותתלה שלט כזה:
                "נא לא להפעיל מחדש\לצאת\לכבות המחשב. והיה אם ישנה הפסקת חשמל וכדו' והמחשב נעול עם סיסמא ישלקרוא לאחראי"
                ואז האחראי יבוא ויפתח שוב את הקיוסק , ויתן לציבור להשתמש.
                וכל זאת בגלל מה שכתבתי שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש.
                בהצלחה רבה! אשמח לשמוע שהדבר מסייע לכם!

                תותחוביץ'ת מנותק
                תותחוביץ'ת מנותק
                תותחוביץ'
                כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
                #7

                @הנני-העני כתב:

                אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.

                בנית תוכנת חסימה ושם נתקעת????? כמה מסובך לגרום לתוכנה לעלות מיד בהפעלה????
                אפשר להכניס אותה במתזמן המשימות או להוסיף ערך ל-Registry של ווינדוס בתיקיית ה-Startup.
                (תבקש מAI חצי דקה והוא יכניס את זה בקוד...)

                הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הנני העניה הנני העני

                  @מנסה-לעבוד-את-ה

                  שלום וברכה
                  אני גם רציתי תמיד ליצור תוכנת קיוסק מוצלחת חינמית עבור חסימת מחשב לאוצהח וורד בלבד
                  וכן ליצור חסימה רגילה[שהמחשב נראה רגיל אבל שום דבר לא ניתן לפתיחה חוץ מוורד] לצורך הנ"ל.
                  ובס"ד הכנתי כזה דבר:
                  https://mitmachim.top/topic/95275/מדריך-חסימת-לא-סינון-מכשירי-טכנולוגיה-ווינדוס-ואנדרואיד-בלבד-הסיכום-הכללי?_=1782587990975
                  בקצרה , התוכנת קיוסק פשוטה וקלה לעבוד איתה.
                  הסקריפט לחסימת המחשב זה גם אופציה , אבל קח בחשבון שכרגע מה ששמתי שמה הוא לא הרמטי כ"כ.
                  לדעתי עבור עניין א תשתמש בקיוסק שיצרתי שבו ניתן להשתמש בכל EXE וכן בתוכנות מרובות וכן משולב בו שעון ומנהל משימות ושורת משימות זמינה(ודלא כמו בקיוסק המובנה של ווינדוס). זה מאוד נחמד.
                  יצרתי אותו בAI ואני לא מומחה כלל וכלל אבל מההתרשמות שלי הוא הרמטי.
                  אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.
                  על כן כרגע תעשה סיסמא למשתמש
                  ותתלה שלט כזה:
                  "נא לא להפעיל מחדש\לצאת\לכבות המחשב. והיה אם ישנה הפסקת חשמל וכדו' והמחשב נעול עם סיסמא ישלקרוא לאחראי"
                  ואז האחראי יבוא ויפתח שוב את הקיוסק , ויתן לציבור להשתמש.
                  וכל זאת בגלל מה שכתבתי שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש.
                  בהצלחה רבה! אשמח לשמוע שהדבר מסייע לכם!

                  cfopuserC מנותק
                  cfopuserC מנותק
                  cfopuser
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @הנני-העני כתב:

                  וכל זאת בגלל מה שכתבתי שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש.

                  פשוט תחליף את הshell של המשתמש הנחסם במקום explorer את התוכנה שלך ושלום על ישראל.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                    @הנני-העני כתב:

                    אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.

                    בנית תוכנת חסימה ושם נתקעת????? כמה מסובך לגרום לתוכנה לעלות מיד בהפעלה????
                    אפשר להכניס אותה במתזמן המשימות או להוסיף ערך ל-Registry של ווינדוס בתיקיית ה-Startup.
                    (תבקש מAI חצי דקה והוא יכניס את זה בקוד...)

                    הנני העניה מנותק
                    הנני העניה מנותק
                    הנני העני
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי הנני העני
                    #9

                    @תותחוביץ
                    יעויי"ש. עשיתי ג שיטות שהציע הAI וכולן לא עבדו לי.
                    כנ"ל @cfopuser .

                    הנה ציטוט משמה:
                    טיפ(פתרון זמני): עי' באות הבאה.
                    ו. מצב קיוסק בלבד(החלפת SHELL). אני רוצה שיהיה אופציה שהקיוסק ישתלט על המשתמש בכניסה אליו מיד בכניסה.(אם המנהל בא ויצא מהתוכנה אזי שייפתח אותה שוב אבל אם יש הפסקת חשמל והמחשב נדלק לאחר מכן אני רוצה שישר ידלק על הקיוסק כדי שלא יעקפו אותו). עדיין לא תקין. מציאת פתרון. [מתוזמן\REG\SHELL GPO לא עבדו]
                    טיפ(פתרון זמני): עשו סיסמא למשתמש מנהל כמובן אבל גם למשתמש קיוסק. אם מישהו יבצע יציאה או שהמחשב ידלק מחדש מהפסקת חשמל - הוא יצטרך לחכות לאחראי שיפתח לו את המשתמש ואז כבר הוא יפתח את הקיוסק.
                    ז. תמיכה בממשק בשפה אנגלית - טופל אבל מהפך את הרקע גם..

                    .

                    cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הנני העניה הנני העני

                      @מנסה-לעבוד-את-ה
                      א. כן. כל EXE יתאפשר. APPX(אפלקיציות של חנות מיקרספוט) לא נתמכות (יעויי"ש)
                      ב. לא ניתן לפתוח את מנהל המשימות הרגיל. לצורך סגירת תוכנה מותרת שקורסת פיתחתי ןשילבתי בקיוסק מנהל משימות חסום.
                      ג. לא לא. רק רציתי לומר שמסך הקיוסק מסך הבית יש שעון ותאריך להנאת המשתמש. לא שילבתי בזה מערכת של זמנים.
                      אולם כעת אני חושב על זה שתוכל להשתמש במערכת הגבלת שעות בשילוב לקיוסק שלי ע"י http://www.mytimeisup.org/?lang=he
                      תתקין התוכנה תגדיר שתחסום את המחשב כולו ולא רק את הדפדפן לפי השעות שתרצה
                      ואז בשעות המותרות הוא יחזור לקיוסק החסום שלי
                      וענינו על כל הדרישות שלך!
                      נשמע לי מצויין.
                      מה אתה אומר?

                      מ מחובר
                      מ מחובר
                      מנסה לעבוד את ה'
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @הנני-העני כתב:

                      א. כן. כל EXE יתאפשר. APPX(אפלקיציות של חנות מיקרספוט) לא נתמכות (יעויי"ש)
                      ב. לא ניתן לפתוח את מנהל המשימות הרגיל. לצורך סגירת תוכנה מותרת שקורסת פיתחתי ןשילבתי בקיוסק מנהל משימות חסום.

                      נפלא!

                      @הנני-העני כתב:

                      אולם כעת אני חושב על זה שתוכל להשתמש במערכת הגבלת שעות בשילוב לקיוסק שלי ע"י http://www.mytimeisup.org/?lang=he

                      נשמע לי קצת מיושן הם רוצים גם תשלום חודשי על מספר משתמשים עם הרשאות שונות, בכלל מרגע שזה מיועד עבור צורך שונה לחלוטין בד״כ יהיה קשה לתפקד

                      כמו כן אני רוצה משתמשים שונים עם הרשאות שונות, ומעדיף גם אפשרות לנהל את מערכת ההדפסות, מסך מיוחד לשעה שזה חסום כמו שהיה לי בסייפר,

                      אני חושב לבנות תוכנה כזאת בעצמי, בניתי בעבר כמה דברים פשוטים (אולי תוכל לעזור לי)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הנני העניה הנני העני

                        @תותחוביץ
                        יעויי"ש. עשיתי ג שיטות שהציע הAI וכולן לא עבדו לי.
                        כנ"ל @cfopuser .

                        הנה ציטוט משמה:
                        טיפ(פתרון זמני): עי' באות הבאה.
                        ו. מצב קיוסק בלבד(החלפת SHELL). אני רוצה שיהיה אופציה שהקיוסק ישתלט על המשתמש בכניסה אליו מיד בכניסה.(אם המנהל בא ויצא מהתוכנה אזי שייפתח אותה שוב אבל אם יש הפסקת חשמל והמחשב נדלק לאחר מכן אני רוצה שישר ידלק על הקיוסק כדי שלא יעקפו אותו). עדיין לא תקין. מציאת פתרון. [מתוזמן\REG\SHELL GPO לא עבדו]
                        טיפ(פתרון זמני): עשו סיסמא למשתמש מנהל כמובן אבל גם למשתמש קיוסק. אם מישהו יבצע יציאה או שהמחשב ידלק מחדש מהפסקת חשמל - הוא יצטרך לחכות לאחראי שיפתח לו את המשתמש ואז כבר הוא יפתח את הקיוסק.
                        ז. תמיכה בממשק בשפה אנגלית - טופל אבל מהפך את הרקע גם..

                        cfopuserC מנותק
                        cfopuserC מנותק
                        cfopuser
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @הנני-העני כתב:

                        עדיין לא תקין. מציאת פתרון. [מתוזמן\REG\SHELL GPO לא עבדו]

                        @הנני-העני איזה llm זה שנכשל בכזאות פעולה פשוטה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנסה לעבוד את ה' התייחס לנושא זה
                        • ע מנותק
                          ע מנותק
                          עידו300
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תותחוביץ'ת מנותק
                            תותחוביץ'ת מנותק
                            תותחוביץ'
                            כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
                            #13
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר