בקשה | עזרה עבור מערכת כתיבת חידו״ת בישיבה,
-
שלום וברכה אני מנהל מכון בישיבה מסויימת המאפשר כתיבת חידושי תורה במחשבים ייעודיים,(כמובן שהם חסומים לכל דבר אחר ובאישור רבני הישיבה)
אני נזקק לעזרת הציבור בשני עניינים
הראשונה -, עד היום השתמשנו במערכת סייפר ישנה לצורך החסימה של המחשב, אך רבו התקלות שנוצרות מחוסר ההתאמה לשימש זה, אם מישהו יודע על אפשרות אחרת לחסום (החסימה צריכה לכלול הן חסימת כל שימוש אחר מלבד השימוש באפליקציות מסוימות [וורד, בר אילן, זית, אוצריא,]וכמו כן עדיף אפשרות להגביל בשעות את השימוש, וכן לנהל מערכת הדפסות בתשלום.
הנושא השני,- מאז פתיחת המכון בס״ד משתמשים בו בחורים רבים, ונכתבו בו כבר מאות חבורות.
-כשהתחילה הפעילות קיבלנו מספר מחשבים ישנים מאוד עם הזמן התגלו בהם תקלות רבות וחלקם שבקו חיים, כרגע ישנו חסר גדול במחשבים למכון.
אם יש לאי מי מחשב נייח, ישן שאינו בשימוש או שאר אביזריהו נשמח לקבלם (אפילו בהשאלה) למכון וזכות הרבים תעמוד לו, (ישנה אפשרות גם לתשלום סימלי על הטרחה)שלום וברכה
אני גם רציתי תמיד ליצור תוכנת קיוסק מוצלחת חינמית עבור חסימת מחשב לאוצהח וורד בלבד
וכן ליצור חסימה רגילה[שהמחשב נראה רגיל אבל שום דבר לא ניתן לפתיחה חוץ מוורד] לצורך הנ"ל.
ובס"ד הכנתי כזה דבר:
https://mitmachim.top/topic/95275/מדריך-חסימת-לא-סינון-מכשירי-טכנולוגיה-ווינדוס-ואנדרואיד-בלבד-הסיכום-הכללי?_=1782587990975
בקצרה , התוכנת קיוסק פשוטה וקלה לעבוד איתה.
הסקריפט לחסימת המחשב זה גם אופציה , אבל קח בחשבון שכרגע מה ששמתי שמה הוא לא הרמטי כ"כ.
לדעתי עבור עניין א תשתמש בקיוסק שיצרתי שבו ניתן להשתמש בכל EXE וכן בתוכנות מרובות וכן משולב בו שעון ומנהל משימות ושורת משימות זמינה(ודלא כמו בקיוסק המובנה של ווינדוס). זה מאוד נחמד.
יצרתי אותו בAI ואני לא מומחה כלל וכלל אבל מההתרשמות שלי הוא הרמטי.
אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.
על כן כרגע תעשה סיסמא למשתמש
ותתלה שלט כזה:
"נא לא להפעיל מחדש\לצאת\לכבות המחשב. והיה אם ישנה הפסקת חשמל וכדו' והמחשב נעול עם סיסמא ישלקרוא לאחראי"
ואז האחראי יבוא ויפתח שוב את הקיוסק , ויתן לציבור להשתמש.
וכל זאת בגלל מה שכתבתי שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש.
בהצלחה רבה! אשמח לשמוע שהדבר מסייע לכם! -
שלום וברכה
אני גם רציתי תמיד ליצור תוכנת קיוסק מוצלחת חינמית עבור חסימת מחשב לאוצהח וורד בלבד
וכן ליצור חסימה רגילה[שהמחשב נראה רגיל אבל שום דבר לא ניתן לפתיחה חוץ מוורד] לצורך הנ"ל.
ובס"ד הכנתי כזה דבר:
https://mitmachim.top/topic/95275/מדריך-חסימת-לא-סינון-מכשירי-טכנולוגיה-ווינדוס-ואנדרואיד-בלבד-הסיכום-הכללי?_=1782587990975
בקצרה , התוכנת קיוסק פשוטה וקלה לעבוד איתה.
הסקריפט לחסימת המחשב זה גם אופציה , אבל קח בחשבון שכרגע מה ששמתי שמה הוא לא הרמטי כ"כ.
לדעתי עבור עניין א תשתמש בקיוסק שיצרתי שבו ניתן להשתמש בכל EXE וכן בתוכנות מרובות וכן משולב בו שעון ומנהל משימות ושורת משימות זמינה(ודלא כמו בקיוסק המובנה של ווינדוס). זה מאוד נחמד.
יצרתי אותו בAI ואני לא מומחה כלל וכלל אבל מההתרשמות שלי הוא הרמטי.
אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.
על כן כרגע תעשה סיסמא למשתמש
ותתלה שלט כזה:
"נא לא להפעיל מחדש\לצאת\לכבות המחשב. והיה אם ישנה הפסקת חשמל וכדו' והמחשב נעול עם סיסמא ישלקרוא לאחראי"
ואז האחראי יבוא ויפתח שוב את הקיוסק , ויתן לציבור להשתמש.
וכל זאת בגלל מה שכתבתי שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש.
בהצלחה רבה! אשמח לשמוע שהדבר מסייע לכם!@הנני-העני תודה רבה,
אם אני מבין נכון ניתן לבחור במערכת תוכנות מסוימות שיהיו פתוחות,
לא הבנתי א. האם ניתן לבחור כל תוכנה שהיא? (זית, בר אילן,)
ב. האם העקפיות הקלאסיות לא יפרצו את זה (כגון לסגור את התוכנה במנהל המשימות)
ג. מה זה השעון המדובר? אפשרות להגביל את כל השימוש לפי שעות?התוכנה שהשתמשנו בה היא סייפר המהדורה החינמית, מלבד זה שהיה ניתן בשיטות שונות לעקוף אותה. בפרט את החסימה של השעות שזה היה משחק ילדים, מי שפתח שולחן עבודה חדש בד״כ זה כבר לא עבד
-
@הנני-העני תודה רבה,
אם אני מבין נכון ניתן לבחור במערכת תוכנות מסוימות שיהיו פתוחות,
לא הבנתי א. האם ניתן לבחור כל תוכנה שהיא? (זית, בר אילן,)
ב. האם העקפיות הקלאסיות לא יפרצו את זה (כגון לסגור את התוכנה במנהל המשימות)
ג. מה זה השעון המדובר? אפשרות להגביל את כל השימוש לפי שעות?התוכנה שהשתמשנו בה היא סייפר המהדורה החינמית, מלבד זה שהיה ניתן בשיטות שונות לעקוף אותה. בפרט את החסימה של השעות שזה היה משחק ילדים, מי שפתח שולחן עבודה חדש בד״כ זה כבר לא עבד
@מנסה-לעבוד-את-ה
א. כן. כל EXE יתאפשר. APPX(אפלקיציות של חנות מיקרספוט) לא נתמכות (יעויי"ש)
ב. לא ניתן לפתוח את מנהל המשימות הרגיל. לצורך סגירת תוכנה מותרת שקורסת פיתחתי ןשילבתי בקיוסק מנהל משימות חסום.
ג. לא לא. רק רציתי לומר שמסך הקיוסק מסך הבית יש שעון ותאריך להנאת המשתמש. לא שילבתי בזה מערכת של זמנים.
אולם כעת אני חושב על זה שתוכל להשתמש במערכת הגבלת שעות בשילוב לקיוסק שלי ע"י http://www.mytimeisup.org/?lang=he
תתקין התוכנה תגדיר שתחסום את המחשב כולו ולא רק את הדפדפן לפי השעות שתרצה
ואז בשעות המותרות הוא יחזור לקיוסק החסום שלי
וענינו על כל הדרישות שלך!
נשמע לי מצויין.
מה אתה אומר? -
שלום וברכה
אני גם רציתי תמיד ליצור תוכנת קיוסק מוצלחת חינמית עבור חסימת מחשב לאוצהח וורד בלבד
וכן ליצור חסימה רגילה[שהמחשב נראה רגיל אבל שום דבר לא ניתן לפתיחה חוץ מוורד] לצורך הנ"ל.
ובס"ד הכנתי כזה דבר:
https://mitmachim.top/topic/95275/מדריך-חסימת-לא-סינון-מכשירי-טכנולוגיה-ווינדוס-ואנדרואיד-בלבד-הסיכום-הכללי?_=1782587990975
בקצרה , התוכנת קיוסק פשוטה וקלה לעבוד איתה.
הסקריפט לחסימת המחשב זה גם אופציה , אבל קח בחשבון שכרגע מה ששמתי שמה הוא לא הרמטי כ"כ.
לדעתי עבור עניין א תשתמש בקיוסק שיצרתי שבו ניתן להשתמש בכל EXE וכן בתוכנות מרובות וכן משולב בו שעון ומנהל משימות ושורת משימות זמינה(ודלא כמו בקיוסק המובנה של ווינדוס). זה מאוד נחמד.
יצרתי אותו בAI ואני לא מומחה כלל וכלל אבל מההתרשמות שלי הוא הרמטי.
אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.
על כן כרגע תעשה סיסמא למשתמש
ותתלה שלט כזה:
"נא לא להפעיל מחדש\לצאת\לכבות המחשב. והיה אם ישנה הפסקת חשמל וכדו' והמחשב נעול עם סיסמא ישלקרוא לאחראי"
ואז האחראי יבוא ויפתח שוב את הקיוסק , ויתן לציבור להשתמש.
וכל זאת בגלל מה שכתבתי שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש.
בהצלחה רבה! אשמח לשמוע שהדבר מסייע לכם!אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.
בנית תוכנת חסימה ושם נתקעת????? כמה מסובך לגרום לתוכנה לעלות מיד בהפעלה????
אפשר להכניס אותה במתזמן המשימות או להוסיף ערך ל-Registry של ווינדוס בתיקיית ה-Startup.
(תבקש מAI חצי דקה והוא יכניס את זה בקוד...) -
שלום וברכה
אני גם רציתי תמיד ליצור תוכנת קיוסק מוצלחת חינמית עבור חסימת מחשב לאוצהח וורד בלבד
וכן ליצור חסימה רגילה[שהמחשב נראה רגיל אבל שום דבר לא ניתן לפתיחה חוץ מוורד] לצורך הנ"ל.
ובס"ד הכנתי כזה דבר:
https://mitmachim.top/topic/95275/מדריך-חסימת-לא-סינון-מכשירי-טכנולוגיה-ווינדוס-ואנדרואיד-בלבד-הסיכום-הכללי?_=1782587990975
בקצרה , התוכנת קיוסק פשוטה וקלה לעבוד איתה.
הסקריפט לחסימת המחשב זה גם אופציה , אבל קח בחשבון שכרגע מה ששמתי שמה הוא לא הרמטי כ"כ.
לדעתי עבור עניין א תשתמש בקיוסק שיצרתי שבו ניתן להשתמש בכל EXE וכן בתוכנות מרובות וכן משולב בו שעון ומנהל משימות ושורת משימות זמינה(ודלא כמו בקיוסק המובנה של ווינדוס). זה מאוד נחמד.
יצרתי אותו בAI ואני לא מומחה כלל וכלל אבל מההתרשמות שלי הוא הרמטי.
אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.
על כן כרגע תעשה סיסמא למשתמש
ותתלה שלט כזה:
"נא לא להפעיל מחדש\לצאת\לכבות המחשב. והיה אם ישנה הפסקת חשמל וכדו' והמחשב נעול עם סיסמא ישלקרוא לאחראי"
ואז האחראי יבוא ויפתח שוב את הקיוסק , ויתן לציבור להשתמש.
וכל זאת בגלל מה שכתבתי שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש.
בהצלחה רבה! אשמח לשמוע שהדבר מסייע לכם! -
אולם שים לב שלא הצלחתי לגרום לתוכנה להשתלט מיד בכניסה למשתמש ועליך לפותחה בכל פעם שאתה פותח המחשב.
בנית תוכנת חסימה ושם נתקעת????? כמה מסובך לגרום לתוכנה לעלות מיד בהפעלה????
אפשר להכניס אותה במתזמן המשימות או להוסיף ערך ל-Registry של ווינדוס בתיקיית ה-Startup.
(תבקש מAI חצי דקה והוא יכניס את זה בקוד...)@תותחוביץ
יעויי"ש. עשיתי ג שיטות שהציע הAI וכולן לא עבדו לי.
כנ"ל @cfopuser .הנה ציטוט משמה:
טיפ(פתרון זמני): עי' באות הבאה.
ו. מצב קיוסק בלבד(החלפת SHELL). אני רוצה שיהיה אופציה שהקיוסק ישתלט על המשתמש בכניסה אליו מיד בכניסה.(אם המנהל בא ויצא מהתוכנה אזי שייפתח אותה שוב אבל אם יש הפסקת חשמל והמחשב נדלק לאחר מכן אני רוצה שישר ידלק על הקיוסק כדי שלא יעקפו אותו). עדיין לא תקין. מציאת פתרון. [מתוזמן\REG\SHELL GPO לא עבדו]
טיפ(פתרון זמני): עשו סיסמא למשתמש מנהל כמובן אבל גם למשתמש קיוסק. אם מישהו יבצע יציאה או שהמחשב ידלק מחדש מהפסקת חשמל - הוא יצטרך לחכות לאחראי שיפתח לו את המשתמש ואז כבר הוא יפתח את הקיוסק.
ז. תמיכה בממשק בשפה אנגלית - טופל אבל מהפך את הרקע גם.. -
@מנסה-לעבוד-את-ה
א. כן. כל EXE יתאפשר. APPX(אפלקיציות של חנות מיקרספוט) לא נתמכות (יעויי"ש)
ב. לא ניתן לפתוח את מנהל המשימות הרגיל. לצורך סגירת תוכנה מותרת שקורסת פיתחתי ןשילבתי בקיוסק מנהל משימות חסום.
ג. לא לא. רק רציתי לומר שמסך הקיוסק מסך הבית יש שעון ותאריך להנאת המשתמש. לא שילבתי בזה מערכת של זמנים.
אולם כעת אני חושב על זה שתוכל להשתמש במערכת הגבלת שעות בשילוב לקיוסק שלי ע"י http://www.mytimeisup.org/?lang=he
תתקין התוכנה תגדיר שתחסום את המחשב כולו ולא רק את הדפדפן לפי השעות שתרצה
ואז בשעות המותרות הוא יחזור לקיוסק החסום שלי
וענינו על כל הדרישות שלך!
נשמע לי מצויין.
מה אתה אומר?א. כן. כל EXE יתאפשר. APPX(אפלקיציות של חנות מיקרספוט) לא נתמכות (יעויי"ש)
ב. לא ניתן לפתוח את מנהל המשימות הרגיל. לצורך סגירת תוכנה מותרת שקורסת פיתחתי ןשילבתי בקיוסק מנהל משימות חסום.נפלא!
אולם כעת אני חושב על זה שתוכל להשתמש במערכת הגבלת שעות בשילוב לקיוסק שלי ע"י http://www.mytimeisup.org/?lang=he
נשמע לי קצת מיושן הם רוצים גם תשלום חודשי על מספר משתמשים עם הרשאות שונות, בכלל מרגע שזה מיועד עבור צורך שונה לחלוטין בד״כ יהיה קשה לתפקד
כמו כן אני רוצה משתמשים שונים עם הרשאות שונות, ומעדיף גם אפשרות לנהל את מערכת ההדפסות, מסך מיוחד לשעה שזה חסום כמו שהיה לי בסייפר,
אני חושב לבנות תוכנה כזאת בעצמי, בניתי בעבר כמה דברים פשוטים (אולי תוכל לעזור לי)
-
@תותחוביץ
יעויי"ש. עשיתי ג שיטות שהציע הAI וכולן לא עבדו לי.
כנ"ל @cfopuser .הנה ציטוט משמה:
טיפ(פתרון זמני): עי' באות הבאה.
ו. מצב קיוסק בלבד(החלפת SHELL). אני רוצה שיהיה אופציה שהקיוסק ישתלט על המשתמש בכניסה אליו מיד בכניסה.(אם המנהל בא ויצא מהתוכנה אזי שייפתח אותה שוב אבל אם יש הפסקת חשמל והמחשב נדלק לאחר מכן אני רוצה שישר ידלק על הקיוסק כדי שלא יעקפו אותו). עדיין לא תקין. מציאת פתרון. [מתוזמן\REG\SHELL GPO לא עבדו]
טיפ(פתרון זמני): עשו סיסמא למשתמש מנהל כמובן אבל גם למשתמש קיוסק. אם מישהו יבצע יציאה או שהמחשב ידלק מחדש מהפסקת חשמל - הוא יצטרך לחכות לאחראי שיפתח לו את המשתמש ואז כבר הוא יפתח את הקיוסק.
ז. תמיכה בממשק בשפה אנגלית - טופל אבל מהפך את הרקע גם..עדיין לא תקין. מציאת פתרון. [מתוזמן\REG\SHELL GPO לא עבדו]
@הנני-העני איזה llm זה שנכשל בכזאות פעולה פשוטה?
-
מ מנסה לעבוד את ה' התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות