הצעת ייעול | רעיון שובר שויון- עזרו לי ליישם אותו
-
האם קיים מקלט לויינים בפאפון כשר
אין ולא יהיה.
האם זה אפשרי מבחינת שפת התוכנה שעובדים איתה
סיפור קשוח מאוד אין תמיכה במערכת הפעלה אין דרייברים לרכיבים וכו' וכו'
איך מריצים את זה הלאה
לא מריצים את זה הלאה.
סיפור יקר מאוד.באופן כללי זה פיצ'ר מיותר,
במקום כול זה ניתן פשוט לומר את המיקום שלך במילים לקו,
ואם לקו יש זיהוי טוב, 90% מהפעמים יתבצע זיהוי מוצלח. -
אין ולא יהיה.
@איש-עייף כתב:
האם זה אפשרי מבחינת שפת התוכנה שעובדים איתה
סיפור קשוח מאוד אין תמיכה במערכת הפעלה אין דרייברים לרכיבים וכו' וכו'
@איש-עייף כתב:
איך מריצים את זה הלאה
לא מריצים את זה הלאה.
סיפור יקר מאוד.באופן כללי זה פיצ'ר מיותר,
במקום כול זה ניתן פשוט לומר את המיקום שלך במילים לקו,
ואם לקו יש זיהוי טוב, 90% מהפעמים יתבצע זיהוי מוצלח.אם זה כ"כ ברור כדאי לפרט בכל אופן זה וודאי לא אמור לעלות יקר וכמשתמש בפלאפון כשר מדובר בפיצ'ר קריטי במיוחד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות