דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | משהו יודע מה גודל תמונת הפרופיל בכניסה לפרופיל?

בקשת מידע | משהו יודע מה גודל תמונת הפרופיל בכניסה לפרופיל?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
11 פוסטים 5 כותבים 64 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • H מנותק
    H מנותק
    hartkhartk
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    זה דינמי
    והראיה זה שכשאתה מקטין את החלון למינימום כן רואים את כל התמונה
    1231c833-b0f4-47d1-843d-6f4804d441de-image.jpeg

    הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • H hartkhartk

      זה דינמי
      והראיה זה שכשאתה מקטין את החלון למינימום כן רואים את כל התמונה
      1231c833-b0f4-47d1-843d-6f4804d441de-image.jpeg

      הישבשר המלומדה מנותק
      הישבשר המלומדה מנותק
      הישבשר המלומד
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @hartkhartk כן, נכון אבל אם אני רוצה שיראו נרמלי את כל התמונה שלי מה הפורמט שאני מבקש מה AI

      H תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

        @hartkhartk כן, נכון אבל אם אני רוצה שיראו נרמלי את כל התמונה שלי מה הפורמט שאני מבקש מה AI

        H מנותק
        H מנותק
        hartkhartk
        כתב נערך לאחרונה על ידי hartkhartk
        #4

        @הישבשר-המלומד אסור לכתוב תשובות ai אז אני הכתוב כאן מה שאלתי אותו
        שלום. אני רוצה לשים תמונת באנר בפורום נודבב אבל הגודל תמונה זה דינמי משתנה לפי גודל המסך אז איזה גודל מתאים?
        שכשהצד השני מבקש תשובת ai מותר כן?
        @ צוות-פיקוח לעיונכם
        עריכה @ שניאור-שמח מתיר את התשובה בספויילר

        שלום. אני רוצה לשים תמונת באנר בפורום נודבב אבל הגודל תמונה זה דינמי משתנה לפי גודל המסך אז איזה גודל מתאים?

        שלום.

        אם תמונת הבאנר בפורום NodeBB נמתחת לפי רוחב המסך, אין גודל אחד שמתאים לכולם. בדרך כלל מומלץ:

        רוחב: 1920 פיקסלים (מתאים למסכי Full HD ומעלה)
        גובה: 400–600 פיקסלים לבאנר רחב
        יחס מומלץ: 16:9 או בערך 4:1 בהתאם לעיצוב הפורום

        לדוגמה:

        1920×480
        1920×540
        1920×600

        כמה טיפים:

        שים את התוכן החשוב (לוגו, טקסט וכו') במרכז התמונה, כי בקצוות עלול להיות חיתוך במסכים שונים.
        עדיף להשתמש בתמונה רחבה מאוד מאשר גבוהה מאוד.
        אם NodeBB מציג את התמונה כרקע (CSS background), ייתכן שהוא משתמש ב־background-size: cover, מה שגורם לחיתוך חלקים מהתמונה בהתאם לגודל המסך.

        אם תשלח לי קישור לפורום או צילום מסך של המקום שבו הבאנר מופיע, אוכל לחשב גודל מומלץ מדויק יותר.

        מתמחים טופ

        אם אתה מדבר על פורום מתמחים טופ (שמבוסס על NodeBB), אז אין גודל רשמי קבוע לבאנר, כי הוא מוצג בצורה רספונסיבית ומשתנה לפי רוחב המסך.

        בפועל הייתי מכין:

        1920×500 פיקסלים – בחירה טובה לרוב המקרים.
        אם יש הרבה פרטים בתמונה: 1920×600.
        לשמור את כל הטקסט והלוגו באזור המרכזי ברוחב של כ־1200 פיקסלים כדי שלא ייחתכו במסכים צרים.

        אם הבאנר מוגדר כ־background עם cover, חלקים מהצדדים או מהגובה עלולים להיחתך במסכים שונים. לכן מומלץ:

        רקע שמתפרס על כל התמונה.
        טקסט/לוגו במרכז.
        לא לשים מידע חשוב קרוב לקצוות.

        הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • H hartkhartk

          @הישבשר-המלומד אסור לכתוב תשובות ai אז אני הכתוב כאן מה שאלתי אותו
          שלום. אני רוצה לשים תמונת באנר בפורום נודבב אבל הגודל תמונה זה דינמי משתנה לפי גודל המסך אז איזה גודל מתאים?
          שכשהצד השני מבקש תשובת ai מותר כן?
          @ צוות-פיקוח לעיונכם
          עריכה @ שניאור-שמח מתיר את התשובה בספויילר

          שלום. אני רוצה לשים תמונת באנר בפורום נודבב אבל הגודל תמונה זה דינמי משתנה לפי גודל המסך אז איזה גודל מתאים?

          שלום.

          אם תמונת הבאנר בפורום NodeBB נמתחת לפי רוחב המסך, אין גודל אחד שמתאים לכולם. בדרך כלל מומלץ:

          רוחב: 1920 פיקסלים (מתאים למסכי Full HD ומעלה)
          גובה: 400–600 פיקסלים לבאנר רחב
          יחס מומלץ: 16:9 או בערך 4:1 בהתאם לעיצוב הפורום

          לדוגמה:

          1920×480
          1920×540
          1920×600

          כמה טיפים:

          שים את התוכן החשוב (לוגו, טקסט וכו') במרכז התמונה, כי בקצוות עלול להיות חיתוך במסכים שונים.
          עדיף להשתמש בתמונה רחבה מאוד מאשר גבוהה מאוד.
          אם NodeBB מציג את התמונה כרקע (CSS background), ייתכן שהוא משתמש ב־background-size: cover, מה שגורם לחיתוך חלקים מהתמונה בהתאם לגודל המסך.

          אם תשלח לי קישור לפורום או צילום מסך של המקום שבו הבאנר מופיע, אוכל לחשב גודל מומלץ מדויק יותר.

          מתמחים טופ

          אם אתה מדבר על פורום מתמחים טופ (שמבוסס על NodeBB), אז אין גודל רשמי קבוע לבאנר, כי הוא מוצג בצורה רספונסיבית ומשתנה לפי רוחב המסך.

          בפועל הייתי מכין:

          1920×500 פיקסלים – בחירה טובה לרוב המקרים.
          אם יש הרבה פרטים בתמונה: 1920×600.
          לשמור את כל הטקסט והלוגו באזור המרכזי ברוחב של כ־1200 פיקסלים כדי שלא ייחתכו במסכים צרים.

          אם הבאנר מוגדר כ־background עם cover, חלקים מהצדדים או מהגובה עלולים להיחתך במסכים שונים. לכן מומלץ:

          רקע שמתפרס על כל התמונה.
          טקסט/לוגו במרכז.
          לא לשים מידע חשוב קרוב לקצוות.

          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומד
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @hartkhartk והוא ענה...

          H תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

            @hartkhartk והוא ענה...

            H מנותק
            H מנותק
            hartkhartk
            כתב נערך לאחרונה על ידי hartkhartk
            #6
            פוסט זה נמחק!
            שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • H hartkhartk

              פוסט זה נמחק!

              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמח
              צוות פיקוח מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @hartkhartk העניין בחוק הזה, זה כי המשתמש יכול לשאול את הai בעצמו..
              אבל אם הוא רוצה שאתה תביא לו, אני לא רואה בזה בעיה..
              אבל בתוך ספויילר..

              "אם לא תנסה, איך תדע?"

              נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • שניאור שמחש שניאור שמח

                @hartkhartk העניין בחוק הזה, זה כי המשתמש יכול לשאול את הai בעצמו..
                אבל אם הוא רוצה שאתה תביא לו, אני לא רואה בזה בעיה..
                אבל בתוך ספויילר..

                נוחעם FMנ מנותק
                נוחעם FMנ מנותק
                נוחעם FM
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
                #8

                @שניאור-שמח אבל מצד שני אם כל מי שאין לו גישה לAi יתחיל להעלות פה נושא
                זה יראה ככה.
                בקשה | דחוףףףף. שאלה קטנה ל-''ג'מיני''

                מישהו יכול לשאול את ג'מיני כמה זמן שורד קיר ממוצע?
                תודה רבה רבההה

                בדיוק כמו הנושאים של הסמס...

                @הישבשר-המלומד

                כמובן שלא התכוונתי אליך. זה היה לעצם הדיון.

                הפעלת שלוחות בVoLTE

                31576863 H 2 תגובות תגובה אחרונה
                😂 🤦
                7
                • נוחעם FMנ נוחעם FM

                  @שניאור-שמח אבל מצד שני אם כל מי שאין לו גישה לAi יתחיל להעלות פה נושא
                  זה יראה ככה.
                  בקשה | דחוףףףף. שאלה קטנה ל-''ג'מיני''

                  מישהו יכול לשאול את ג'מיני כמה זמן שורד קיר ממוצע?
                  תודה רבה רבההה

                  בדיוק כמו הנושאים של הסמס...

                  @הישבשר-המלומד

                  כמובן שלא התכוונתי אליך. זה היה לעצם הדיון.

                  31576863 מנותק
                  31576863 מנותק
                  3157686
                  כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                  #9

                  @נוחעם-FM
                  היום המצב של הפורום לא הרבה יותר טוב🤦‍♂️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נוחעם FMנ נוחעם FM

                    @שניאור-שמח אבל מצד שני אם כל מי שאין לו גישה לAi יתחיל להעלות פה נושא
                    זה יראה ככה.
                    בקשה | דחוףףףף. שאלה קטנה ל-''ג'מיני''

                    מישהו יכול לשאול את ג'מיני כמה זמן שורד קיר ממוצע?
                    תודה רבה רבההה

                    בדיוק כמו הנושאים של הסמס...

                    @הישבשר-המלומד

                    כמובן שלא התכוונתי אליך. זה היה לעצם הדיון.

                    H מנותק
                    H מנותק
                    hartkhartk
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @נוחעם-FM
                    @3157686
                    סטינו מהנושא

                    הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • H hartkhartk

                      @נוחעם-FM
                      @3157686
                      סטינו מהנושא

                      הישבשר המלומדה מנותק
                      הישבשר המלומדה מנותק
                      הישבשר המלומד
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @hartkhartk לגמרי...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר