דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שאלה | מה הדרישות מערכת האמיתיות להרצת אוצה"ח וקול הלשון בצורה חלקה?

שאלה | מה הדרישות מערכת האמיתיות להרצת אוצה"ח וקול הלשון בצורה חלקה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
5 פוסטים 4 כותבים 61 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הנני העניה מנותק
    הנני העניה מנותק
    הנני העני
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום

    הנה מייל שקיבלתי מקול הלשון:

    ניתן להשתמש גם במחשב עבור עמדה, אבל אין אפשרות להקים עמדה בבית, רק במקום ציבורי.

    מפרט מינימלי עבור המחשב:

    12LN004UIV ThinkCentre neo 50q Gen 4 Tiny neo 50q G4 - i3-1215U (chipset Intel® SoC Platform) | DOS | 8GB DDR4-3200 (up to 32GB) | 512GB SSD M.2 2280 (Up to two drives, 1x 2.5" HDD 1TB + 1x M.2 SSD 1TB) | Intel UHD Graphics | 3xUSB 3.2 | 1xUSB-C 3.2 | 2xUSB 2.0 | 1xDisplayPort, 1x HDMI 2.1 | WLAN + Bluetooth | RJ45 | Keyboard + Mouse | VESA | 1.11kg | 65W | 3Y

    ולי זה נשמע מופקע לחלוטין
    אנימשתמש במחשב I3 GEN 2 8GB RAM DDR3 עם כרום ווורד והוא עובד חלק
    כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק
    האמנם קול הלשון כזה כבד?!
    אשמח למידע מנסיון
    כי נוצר איזשהו סטנדרט מוגזם כיום
    שכל מחשב לפני 5 שנים כבר לא רלוונטי
    וזה מרגיז אותי
    כי זה ממש לא נכון
    תודה מראש!

    .

    י. פל.י ע 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • הנני העניה הנני העני סימן נושא זה כשאלה
    • הנני העניה הנני העני

      שלום

      הנה מייל שקיבלתי מקול הלשון:

      ניתן להשתמש גם במחשב עבור עמדה, אבל אין אפשרות להקים עמדה בבית, רק במקום ציבורי.

      מפרט מינימלי עבור המחשב:

      12LN004UIV ThinkCentre neo 50q Gen 4 Tiny neo 50q G4 - i3-1215U (chipset Intel® SoC Platform) | DOS | 8GB DDR4-3200 (up to 32GB) | 512GB SSD M.2 2280 (Up to two drives, 1x 2.5" HDD 1TB + 1x M.2 SSD 1TB) | Intel UHD Graphics | 3xUSB 3.2 | 1xUSB-C 3.2 | 2xUSB 2.0 | 1xDisplayPort, 1x HDMI 2.1 | WLAN + Bluetooth | RJ45 | Keyboard + Mouse | VESA | 1.11kg | 65W | 3Y

      ולי זה נשמע מופקע לחלוטין
      אנימשתמש במחשב I3 GEN 2 8GB RAM DDR3 עם כרום ווורד והוא עובד חלק
      כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק
      האמנם קול הלשון כזה כבד?!
      אשמח למידע מנסיון
      כי נוצר איזשהו סטנדרט מוגזם כיום
      שכל מחשב לפני 5 שנים כבר לא רלוונטי
      וזה מרגיז אותי
      כי זה ממש לא נכון
      תודה מראש!

      י. פל.י מנותק
      י. פל.י מנותק
      י. פל.
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @הנני-העני כתב:

      כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק

      ראיתי מחשב עם סלרון שהריץ אוצה״ח...

      גאה להיות חלק:
      otzaria.org

      הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י. פל.י י. פל.

        @הנני-העני כתב:

        כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק

        ראיתי מחשב עם סלרון שהריץ אוצה״ח...

        הנני העניה מנותק
        הנני העניה מנותק
        הנני העני
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @י.-פל.
        מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.

        .

        צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הנני העניה הנני העני

          @י.-פל.
          מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.

          צדיק וטוב לו 0צ מנותק
          צדיק וטוב לו 0צ מנותק
          צדיק וטוב לו 0
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @הנני-העני כתב:

          מצויין. אז רק נותר לברר מדוע דרישות קול הלשון כ"כ מחמירות או"ד הם סתם כך.

          אאל"ט גם אוצה"ח מצהירים על דרישות גבוהות.
          זה סוג של כסת"ח.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הנני העניה הנני העני

            שלום

            הנה מייל שקיבלתי מקול הלשון:

            ניתן להשתמש גם במחשב עבור עמדה, אבל אין אפשרות להקים עמדה בבית, רק במקום ציבורי.

            מפרט מינימלי עבור המחשב:

            12LN004UIV ThinkCentre neo 50q Gen 4 Tiny neo 50q G4 - i3-1215U (chipset Intel® SoC Platform) | DOS | 8GB DDR4-3200 (up to 32GB) | 512GB SSD M.2 2280 (Up to two drives, 1x 2.5" HDD 1TB + 1x M.2 SSD 1TB) | Intel UHD Graphics | 3xUSB 3.2 | 1xUSB-C 3.2 | 2xUSB 2.0 | 1xDisplayPort, 1x HDMI 2.1 | WLAN + Bluetooth | RJ45 | Keyboard + Mouse | VESA | 1.11kg | 65W | 3Y

            ולי זה נשמע מופקע לחלוטין
            אנימשתמש במחשב I3 GEN 2 8GB RAM DDR3 עם כרום ווורד והוא עובד חלק
            כמו"כ םגשתי מחשב פחות או יותר אותו מפרט שהריץ אוצה"ח ועבד חלק
            האמנם קול הלשון כזה כבד?!
            אשמח למידע מנסיון
            כי נוצר איזשהו סטנדרט מוגזם כיום
            שכל מחשב לפני 5 שנים כבר לא רלוונטי
            וזה מרגיז אותי
            כי זה ממש לא נכון
            תודה מראש!

            ע מנותק
            ע מנותק
            עומר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @הנני-העני כתב:

            I3 GEN 2

            😲
            זה המחשב שעליו איינשטיין את חקר את האטום?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר