בקשת מידע | שרת אחסון לתוכנה
-
אני צריך שרת אחסון לפרוייקט שאני בונה אני לא מבין יותר מידי בשרתים אני צריך משהו כמו 20 גיגה אחסון
אשמח להמלצה כמה ראם צריך ?
כמה אמור לעלות ?
האם יש עניין לשלם על אחסון + ניהול ?
אם אני לא משלם על ניהול איך אני מוודא שהשרת מאובטח ?
בעיקרון המידע שם לא מסווג אם זה יקר לאבטח את זה יש לי שרת של אחסון אתרים שאני משלם עליו שהוא מאובטח ואת המידע האישי או המסווג אני ישמור עליו רק שבו יש לי מגבלת זיכרון -
אני צריך שרת אחסון לפרוייקט שאני בונה אני לא מבין יותר מידי בשרתים אני צריך משהו כמו 20 גיגה אחסון
אשמח להמלצה כמה ראם צריך ?
כמה אמור לעלות ?
האם יש עניין לשלם על אחסון + ניהול ?
אם אני לא משלם על ניהול איך אני מוודא שהשרת מאובטח ?
בעיקרון המידע שם לא מסווג אם זה יקר לאבטח את זה יש לי שרת של אחסון אתרים שאני משלם עליו שהוא מאובטח ואת המידע האישי או המסווג אני ישמור עליו רק שבו יש לי מגבלת זיכרון@benzi6789494 תפרט יותר על התוכנה יש מגוון פתרונות התלויים באופי התוכנה
-
@benzi6789494 תפרט יותר על התוכנה יש מגוון פתרונות התלויים באופי התוכנה
@ישראל123 אני רוצה לבנות אפליקציה של מידע בזמן אמת תחבורה ציבורית בשרת צריך להיות מסד נתונים שמתעדכן כל יום בשתיים בלילה ולתת תשובה לשאילתות שיבקשו או מאפליקציה או מקו טלפון
חלק 2 זה מידע בזמן אמת אם קוד ממשרד התחבורה שזה כן צריך להיות מאובטח לפי התקנים שלהם זה אני יכול לשים בשרת שלי שנועד לאחסון אתרים אבל הוא מאובטח ע"י חברת האחסון
זה לא יוצר מסד נתונים
בעיקרון זה רק מידע בזמן אמת בלי אופציה של חישוב מסלול אם לשדרג לשרת שיוכל להריץ מנוע של חישוב מסלולים לא יהיה יקר מידי אני אשקול גם את זה
תודה רבה -
@ישראל123 אני רוצה לבנות אפליקציה של מידע בזמן אמת תחבורה ציבורית בשרת צריך להיות מסד נתונים שמתעדכן כל יום בשתיים בלילה ולתת תשובה לשאילתות שיבקשו או מאפליקציה או מקו טלפון
חלק 2 זה מידע בזמן אמת אם קוד ממשרד התחבורה שזה כן צריך להיות מאובטח לפי התקנים שלהם זה אני יכול לשים בשרת שלי שנועד לאחסון אתרים אבל הוא מאובטח ע"י חברת האחסון
זה לא יוצר מסד נתונים
בעיקרון זה רק מידע בזמן אמת בלי אופציה של חישוב מסלול אם לשדרג לשרת שיוכל להריץ מנוע של חישוב מסלולים לא יהיה יקר מידי אני אשקול גם את זה
תודה רבהמידע בזמן אמת אם קוד ממשרד התחבורה שזה כן צריך להיות מאובטח לפי התקנים שלהם
אל תתרגש מזה יותר מידי...
צריך להיות מאובטח בלי קשר אבל זה לא מידע סודי או רגיש במיוחד
אגב יכול להיות שאתה יכול לקבל אותו דרך https://open-bus-stride-api.hasadna.org.il/docs בלי הטרטורים של משרד התחבורה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות