שאלה | האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון?
-
@הנני-העני תבדוק פה אם זה קשור למה שאתה מחפש,
דרך אגב לי יש עמדת קול הלשון שיש אפשרות לאיקס -
@חד-גדיא
זה אולי שימושי אבל אני רוצה להשתמש בתוכנה שלי של קיוסק
אני רק שואל כיצד ניתן לסגור את עמדת קול הלשון
האם ישנו כפתור איקס ליציאה?
או שזה חייב להיות הסיסמת ניהול(שאת זה אני הרי לא רוצה לחשוף לכל משתמש)@הנני-העני אני לא יודע מה יש אצלך אצלנו זה תוכנת קיוסק, ושם יש לחצן לקול הלשון ויש שם סגירה עם איקס
-
@הנני-העני אני לא יודע מה יש אצלך אצלנו זה תוכנת קיוסק, ושם יש לחצן לקול הלשון ויש שם סגירה עם איקס
@חד-גדיא
תן לי לוודא שהבנתי אותך
בהגדרות של התקנת תוכנת קול הלשון
אפשר לבחור האם לאפשר לכל אחד לסגור את התוכנה
או
שהיא תהיה במסך מלא שלא מאפשר יציאה
כן?
כי בביכנ"ס שאני מכיר שיש את העמדה אין בכלל כפתור יציאה. האחראי יוצא ע"י הקשה על איזה רב שזה בעצם יציאה וצריך סיסמא וכו' -
@חד-גדיא
תן לי לוודא שהבנתי אותך
בהגדרות של התקנת תוכנת קול הלשון
אפשר לבחור האם לאפשר לכל אחד לסגור את התוכנה
או
שהיא תהיה במסך מלא שלא מאפשר יציאה
כן?
כי בביכנ"ס שאני מכיר שיש את העמדה אין בכלל כפתור יציאה. האחראי יוצא ע"י הקשה על איזה רב שזה בעצם יציאה וצריך סיסמא וכו' -
תן לי לוודא שהבנתי אותך
בהגדרות של התקנת תוכנת קול הלשון
אפשר לבחור האם לאפשר לכל אחד לסגור את התוכנה
או
שהיא תהיה במסך מלא שלא מאפשר יציאה
כן?אתה שואל או אומר?
-
@הנני-העני אין לי מידע על ההתקנה, אולי הכי פשוט שתשאל אותם ישירות
-
@הנני-העני אין לי מידע על ההתקנה, אולי הכי פשוט שתשאל אותם ישירות
-
ה הנני העני סימן נושא זה כנושא רגיל
-
@חד-גדיא
תן לי לוודא שהבנתי אותך
בהגדרות של התקנת תוכנת קול הלשון
אפשר לבחור האם לאפשר לכל אחד לסגור את התוכנה
או
שהיא תהיה במסך מלא שלא מאפשר יציאה
כן?
כי בביכנ"ס שאני מכיר שיש את העמדה אין בכלל כפתור יציאה. האחראי יוצא ע"י הקשה על איזה רב שזה בעצם יציאה וצריך סיסמא וכו'כי בביכנ"ס שאני מכיר שיש את העמדה אין בכלל כפתור יציאה. האחראי יוצא ע"י הקשה על איזה רב שזה בעצם יציאה וצריך סיסמא וכו'
יש שני אפשרויות להפעיל את תוכנת קול הלשון במחשב, קיצור אחד רץ עם מצב קיוסק מוגן, והקיצור השני מריץ את התוכנה במצב של חלון רגיל שניתן לסגירה עם איקס
-
כי בביכנ"ס שאני מכיר שיש את העמדה אין בכלל כפתור יציאה. האחראי יוצא ע"י הקשה על איזה רב שזה בעצם יציאה וצריך סיסמא וכו'
יש שני אפשרויות להפעיל את תוכנת קול הלשון במחשב, קיצור אחד רץ עם מצב קיוסק מוגן, והקיצור השני מריץ את התוכנה במצב של חלון רגיל שניתן לסגירה עם איקס
-
@יהודה-פרי יש בשניהם, זה לא קשור, זה ארגומנט שניתן להעברה בהפעלת התוכנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות