שאלה | אני יוצר עבורי חנות אפליקציות אופליין יש ביקוש שאצור גירסה גם לציבור הרחב?
-
החנות דורשת רוט להגדרה ראשונית, ואפשר לסלקו בסוף,
כמו כן הוספת אפליקציות ומתן הרשאות מתבצע גם הוא דרך החנות,
אני יוצר גירסה לצרכי וחשבתי לשחרר גירסה לציבור...
אם יש ביקוש לזה... -
החנות דורשת רוט להגדרה ראשונית, ואפשר לסלקו בסוף,
כמו כן הוספת אפליקציות ומתן הרשאות מתבצע גם הוא דרך החנות,
אני יוצר גירסה לצרכי וחשבתי לשחרר גירסה לציבור...
אם יש ביקוש לזה...@ר-יעקב-עייפים כן רק שתתאים לשיאומי מקשים אם אפשר
-
@ר-יעקב-עייפים כן רק שתתאים לשיאומי מקשים אם אפשר
@חייא-שיאומי אולי בהמשך,
אני לא מכיר את זה בדיוק מה יש בשיומי מקשים?
מה מיוחד בו ומה צריך להתאים עבורו? -
@חייא-שיאומי אולי בהמשך,
אני לא מכיר את זה בדיוק מה יש בשיומי מקשים?
מה מיוחד בו ומה צריך להתאים עבורו?@ר-יעקב-עייפים פשוט מאד אנדרואיד 4.4.4 אגב שתידע שכבר קיים מה שאתה מנסה ליצר רק שלא עובד בשיאומי מקשים
-
@ר-יעקב-עייפים פשוט מאד אנדרואיד 4.4.4 אגב שתידע שכבר קיים מה שאתה מנסה ליצר רק שלא עובד בשיאומי מקשים
@חייא-שיאומי איפה קיים?
-
@חייא-שיאומי איפה קיים?
-
@חייא-שיאומי יפה אני בכל אופן מנסה לעשות משהו הרבה יותר פשוט למשתמש...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות