שאלה | אני יוצר עבורי חנות אפליקציות אופליין יש ביקוש שאצור גירסה גם לציבור הרחב?
-
@ר-יעקב-עייפים
אז אם כבר הכנת למה שלא תעלה?
שעוד יהנו מזה@מה-זה-משנה-אה כמש"כ כרגע זה גירסא שמתאימה רק לצרכי,
אני צריך לבצע לה התאמה ולזה אין טעם כי ממש לא משעמם לי... -
@מה-זה-משנה-אה כמש"כ כרגע זה גירסא שמתאימה רק לצרכי,
אני צריך לבצע לה התאמה ולזה אין טעם כי ממש לא משעמם לי...@ר-יעקב-עייפים בכל זאת נראה לי שזה כן יביא תועלת אם תעלה...
-
@ר-יעקב-עייפים בכל זאת נראה לי שזה כן יביא תועלת אם תעלה...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
אפשר להתקין את עוגן גם רק לחנות יש שם כ 50 אפליקציות פלוס מינוס ואפשר גם להוסיפ בהתאמה מראש.
אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות) -
אפשר להתקין את עוגן גם רק לחנות יש שם כ 50 אפליקציות פלוס מינוס ואפשר גם להוסיפ בהתאמה מראש.
אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות)אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות)
תוכל לשתף מאגר?
אני כרגע לא על שיומי אולי בהמשך... -
@ר-יעקב-עייפים
אתה בונה את האפליקציה באנדרואיד סטודיו?
אם כן אז אתה יכול לבחור שם אפשרות שזה יתאים גם לאנדוראיד נמוך בקלות -
אבל אני חושב שכדאי שתפרסם את החנות שלך אבל תתאים את זה לשיאמי אנדרואיד 4 (סיוט עולמים ולא תמיד יש חבילות תקינות)
תוכל לשתף מאגר?
אני כרגע לא על שיומי אולי בהמשך...תוכל לשתף מאגר?
איזה מאגר שלי?
-
@ר-יעקב-עייפים
אתה בונה את האפליקציה באנדרואיד סטודיו?
אם כן אז אתה יכול לבחור שם אפשרות שזה יתאים גם לאנדוראיד נמוך בקלות@מה-זה-משנה-אה אני בעיקר בגיטהוב הבעיה שיש הבדלים נוספים בין האנדרואידים אבל אין לי בעיה אחרי זה לקמפל גם באנדרואיד סטודיו ושם אעשה זאת...
איזה מאגר שלי?
את מאגר האפליקציות שקיים בעוגן...
-
@מה-זה-משנה-אה אני בעיקר בגיטהוב הבעיה שיש הבדלים נוספים בין האנדרואידים אבל אין לי בעיה אחרי זה לקמפל גם באנדרואיד סטודיו ושם אעשה זאת...
איזה מאגר שלי?
את מאגר האפליקציות שקיים בעוגן...
@ר-יעקב-עייפים יעלה בהמשך... אבל היא חתומה ברמת מערכת דהיינו זה נמצא בתוך זיפ נעול עם קידוד שרק האפליקציה שלי (עוגן יכולה לזאת ולפתח) זה בנוי ככה אז רק אם תרצה להתקין את עוגן תוכל סורי
) -
@ר-יעקב-עייפים יעלה בהמשך... אבל היא חתומה ברמת מערכת דהיינו זה נמצא בתוך זיפ נעול עם קידוד שרק האפליקציה שלי (עוגן יכולה לזאת ולפתח) זה בנוי ככה אז רק אם תרצה להתקין את עוגן תוכל סורי
)@הישבשר-המלומד חבל חבל שאין בפורום איזה מאגר עדכני יחסית של אפליקציות.
-
@הישבשר-המלומד
שטויות
מה אתה עדין חושב ככה?
אני הצלחתי מזמן לפתוח את הזיפ הזה -
@הישבשר-המלומד
שטויות
מה אתה עדין חושב ככה?
אני הצלחתי מזמן לפתוח את הזיפ הזה@מה-זה-משנה-אה לאיזה זיפ אתה מתכון?
הזיפ של האפלקיצה שלי? -
@הישבשר-המלומד
כן
איפה שנמצאים כל הAPK -
@הישבשר-המלומד
כן
איפה שנמצאים כל הAPK@מה-זה-משנה-אה מה הצלחת לפרוץ את הקוד זיהוי? או לנחש את הקוד זיהוי? זה קוד של ZIP7
-
@מה-זה-משנה-אה מה הצלחת לפרוץ את הקוד זיהוי? או לנחש את הקוד זיהוי? זה קוד של ZIP7
@הישבשר-המלומד אם אני לא טועה יש אפליקציה לפריצת קיבצי זיפ...
-
@הישבשר-המלומד אם אני לא טועה יש אפליקציה לפריצת קיבצי זיפ...
מה אתה צוחק זה אתה פירסמת
https://mitmachim.top/post/1158248 -
@הישבשר-המלומד אם אני לא טועה יש אפליקציה לפריצת קיבצי זיפ...
@חייא-שיאומי אתה בגדול צודק אני הקדמתי תרופה למכה דהיינו פריצה לחסימה https://mitmachim.top/topic/96832/להורדה-זיהוי-בקליק-אפליקציה-לפריצת-קובצי-זיפ-נעולים-עם-סיסמת-מספרים/47?page=1
אל תדאג בגרסא הבאה של עוגן שהיא תצא בימים הקרובים (הכול כמעט מוכן) ממש יש שם מלא מלא מלא שידרוגים והוספת בנהם יהיה גם חתימה דגיטלת על הAPK חוץ מהקוד... -
@חייא-שיאומי אתה בגדול צודק אני הקדמתי תרופה למכה דהיינו פריצה לחסימה https://mitmachim.top/topic/96832/להורדה-זיהוי-בקליק-אפליקציה-לפריצת-קובצי-זיפ-נעולים-עם-סיסמת-מספרים/47?page=1
אל תדאג בגרסא הבאה של עוגן שהיא תצא בימים הקרובים (הכול כמעט מוכן) ממש יש שם מלא מלא מלא שידרוגים והוספת בנהם יהיה גם חתימה דגיטלת על הAPK חוץ מהקוד...@הישבשר-המלומד אז כן אפשר ליפרוץ עם האפליקציה שפירסמת?
-
@חייא-שיאומי
זה פריצת סינונים!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות