שאלה | בקשת מידע | למה לא יושב לי קיידרואיד על מכשיר Doogee S Mini
-
יש לו את כל הפרמטרים לכאורה בשביל זה
אשמח גם לאם למישהו יש מידע בנושא רוט למכשיר הזה
קישור למכשיר בחנות בארץ:
https://www.doogee.co.il/product/pd/272379/ -
יש לו את כל הפרמטרים לכאורה בשביל זה
אשמח גם לאם למישהו יש מידע בנושא רוט למכשיר הזה
קישור למכשיר בחנות בארץ:
https://www.doogee.co.il/product/pd/272379/@עזיז איפה הבעיה?
מה זה לא יושב?
ולגבי הרוט ניסית כבר לפתוח לו איכשהו בוטלודר?
ניסית בדרך הרגילה? -
@עזיז איפה הבעיה?
מה זה לא יושב?
ולגבי הרוט ניסית כבר לפתוח לו איכשהו בוטלודר?
ניסית בדרך הרגילה?איפה הבעיה?
הענקת הרשאת ניהול
לגבי הרוט ניסית כבר לפתוח לו איכשהו בוטלודר?
לא שאלתי ביחס למידע כללי ממי שעשה פעם כלומר האם יש לזה איזה בוט מושרש וכו'
-
יש לו את כל הפרמטרים לכאורה בשביל זה
אשמח גם לאם למישהו יש מידע בנושא רוט למכשיר הזה
קישור למכשיר בחנות בארץ:
https://www.doogee.co.il/product/pd/272379/ -
@עזיז תנסה להעניק הרשאה דרך adb
@שניאור-שמח עזר כאן למשהו שהיה לו את המכשיר הזה אז אולי יוכל לעזור לךאשמח גם לאם למישהו יש מידע בנושא רוט למכשיר הזה
זה לא סותר?
-
@עזיז תעשה רוט בדרכים המקובלות לא מורכב.
-
@עזיז תעשה רוט בדרכים המקובלות לא מורכב.
@שמואל-הסיני
בכל זאת תהליך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות