דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. חשמל ביתי
  4. בעיה | נפילת הפקק בארון חשמל כמה דק' לאחר כיבוי המזגן

בעיה | נפילת הפקק בארון חשמל כמה דק' לאחר כיבוי המזגן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חשמל ביתי
18 פוסטים 8 כותבים 116 צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • H מנותק
    H מנותק
    hertzog
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    מה יכול להיות הסיבה לכך?
    אשמח לעזרה

    תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • H hertzog

      מה יכול להיות הסיבה לכך?
      אשמח לעזרה

      תלת פאזית מנותק
      תלת פאזית מנותק
      תלת פאזי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @hertzog כתב:

      מה יכול להיות הסיבה לכך?

      מי אמר שזה קשור למזגן?

      אם בכל זאת יש קשר למזגן- יתכן שזה בגלל שבעת כיבוי המזגן המים מתרבים ואז הם נוזלים על חשמל ומקצרים

      מה נופל? הפחת או המאמ"ת?

      tlata.gam@gmail.com
      אין לי צ'אט!

      H תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • תלת פאזית תלת פאזי

        @hertzog כתב:

        מה יכול להיות הסיבה לכך?

        מי אמר שזה קשור למזגן?

        אם בכל זאת יש קשר למזגן- יתכן שזה בגלל שבעת כיבוי המזגן המים מתרבים ואז הם נוזלים על חשמל ומקצרים

        מה נופל? הפחת או המאמ"ת?

        H מנותק
        H מנותק
        hertzog
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @תלת-פאזי הפקק הספציפי שלו נופל דוקא לאחר כיבויו.
        הצינור של המים אינו צמוד לחשמל (מלבד בתוך המזגן עצמו).

        תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • H hertzog

          @תלת-פאזי הפקק הספציפי שלו נופל דוקא לאחר כיבויו.
          הצינור של המים אינו צמוד לחשמל (מלבד בתוך המזגן עצמו).

          תלת פאזית מנותק
          תלת פאזית מנותק
          תלת פאזי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @hertzog כתב:

          @תלת-פאזי הפקק הספציפי שלו נופל דוקא לאחר כיבויו.

          זה מזגן ישן? (לפחות 10 שנים?)

          @hertzog כתב:

          הצינור של המים אינו צמוד לחשמל (מלבד בתוך המזגן עצמו).

          פילטרים נקיים?
          מאיץ נקי?

          tlata.gam@gmail.com
          אין לי צ'אט!

          H תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תלת פאזית תלת פאזי

            @hertzog כתב:

            @תלת-פאזי הפקק הספציפי שלו נופל דוקא לאחר כיבויו.

            זה מזגן ישן? (לפחות 10 שנים?)

            @hertzog כתב:

            הצינור של המים אינו צמוד לחשמל (מלבד בתוך המזגן עצמו).

            פילטרים נקיים?
            מאיץ נקי?

            H מנותק
            H מנותק
            hertzog
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @תלת-פאזי אכן מדובר במזגן ישן, שנה שעברה נזלו ממנו הרבה מים מאחר והתעלה האחורית שלו היתה סתומה ומלאת אבק, הטכנאי ביצע ניקיון עמוק ועבד בסדר, ועכשיו הוא מקצר כמעט בכל פעם כמה דק' לאחר הכיבוי

            תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • H hertzog

              @תלת-פאזי אכן מדובר במזגן ישן, שנה שעברה נזלו ממנו הרבה מים מאחר והתעלה האחורית שלו היתה סתומה ומלאת אבק, הטכנאי ביצע ניקיון עמוק ועבד בסדר, ועכשיו הוא מקצר כמעט בכל פעם כמה דק' לאחר הכיבוי

              תלת פאזית מנותק
              תלת פאזית מנותק
              תלת פאזי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @hertzog
              אני לא הייתי ממהר להגיד שהמדחס הלך
              כנראה זה נזילת מים למקור חשמל
              תנסה לנקות פילטרים מאיץ ותעלת ניקוז (או בקיצור ניקיון מלא-אמבטיה כמובן בזהירות על החשמל!!)

              tlata.gam@gmail.com
              אין לי צ'אט!

              יאיר דניאלי H 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • רפאל 0ר מנותק
                רפאל 0ר מנותק
                רפאל 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי רפאל 0
                #7

                במקביל, תחזק את הברגים של המא"ז הזה, ואם זה בקלות אז תחליף אותו.
                קשה לי להאמין, אבל יכול להיות שדווקא שם הבעיה.

                H תלת פאזית 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • תלת פאזית תלת פאזי

                  @hertzog
                  אני לא הייתי ממהר להגיד שהמדחס הלך
                  כנראה זה נזילת מים למקור חשמל
                  תנסה לנקות פילטרים מאיץ ותעלת ניקוז (או בקיצור ניקיון מלא-אמבטיה כמובן בזהירות על החשמל!!)

                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @תלת-פאזי שיפעיל על אווורור בלבד ויבדוק, לא?
                  במצב כזה לא אמור להתעבות נוזלים במזגן בגלל שהדבר היחיד שעובד הוא רק המאיץ.

                  yyrdnyl11@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • תלת פאזית תלת פאזי

                    @hertzog
                    אני לא הייתי ממהר להגיד שהמדחס הלך
                    כנראה זה נזילת מים למקור חשמל
                    תנסה לנקות פילטרים מאיץ ותעלת ניקוז (או בקיצור ניקיון מלא-אמבטיה כמובן בזהירות על החשמל!!)

                    H מנותק
                    H מנותק
                    hertzog
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @תלת-פאזי מה יכול להיות הבעיה במדחס, שרק כמה דק' לאחר הכיבוי הוא מפיל את הפקק?
                    כאמור, הכל נוקה באופן יסודי בסוף הקיץ אשתקד, וכרגע מלמעלה נראה נקי, כך שלכאורה לא זה הבעיה...

                    תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • רפאל 0ר רפאל 0

                      במקביל, תחזק את הברגים של המא"ז הזה, ואם זה בקלות אז תחליף אותו.
                      קשה לי להאמין, אבל יכול להיות שדווקא שם הבעיה.

                      H מנותק
                      H מנותק
                      hertzog
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @רפאל-0 היכן זה נמצא, ואיך אזהה אותו?

                      רפאל 0ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • H hertzog

                        @רפאל-0 היכן זה נמצא, ואיך אזהה אותו?

                        רפאל 0ר מנותק
                        רפאל 0ר מנותק
                        רפאל 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @hertzog
                        הכוונה למה שאתה מכנה "הפקק שלו". מה שנופל לך בלוח.
                        כמובן בזהירות, תוריד את החשמל לפני חיזוק ברגים.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • רפאל 0ר רפאל 0

                          במקביל, תחזק את הברגים של המא"ז הזה, ואם זה בקלות אז תחליף אותו.
                          קשה לי להאמין, אבל יכול להיות שדווקא שם הבעיה.

                          תלת פאזית מנותק
                          תלת פאזית מנותק
                          תלת פאזי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @רפאל-0 כתב:

                          במקביל, תחזק את הברגים של המא"ז הזה, ואם זה בקלות אז תחליף אותו
                          קשה לי להאמין, אבל יכול להיות שדווקא שם הבעיה.

                          זה הכי פחת מסתבר שייגרם לאחר כיבוי.

                          @יאיר-דניאל כתב:

                          שיפעיל על אווורור בלבד ויבדוק, לא?
                          במצב כזה לא אמור להתעבות נוזלים במזגן בגלל שהדבר היחיד שעובד הוא רק המאיץ.

                          ואז לא נוכל לדעת האם זה המדחס
                          אך אולי להפעיל על חימום, ואז המדחס פועל והתעבות הנוזלים היא בחוץ

                          @hertzog כתב:

                          מה יכול להיות הבעיה במדחס, שרק כמה דק' לאחר הכיבוי הוא מפיל את הפקק?

                          כמו שלימד אותנו @כוסף-לדעת שמדחס יכול לקצר, וזה קצר לא מוכרח [כלומר: לא מחויב שכל הזמן יהיה קצר, אך לפתע הוא מתרחש (אולי באיזה תזוזה כל שהיא)]
                          אני מנסה להניח שיתכן ואולי רק בסיום הכיבוי של המדחס נהיה איזה תזוזה לא סימטרית במדחס שגורם לקצר (או סתם איזה פעולה אחרת)

                          tlata.gam@gmail.com
                          אין לי צ'אט!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • H hertzog

                            @תלת-פאזי מה יכול להיות הבעיה במדחס, שרק כמה דק' לאחר הכיבוי הוא מפיל את הפקק?
                            כאמור, הכל נוקה באופן יסודי בסוף הקיץ אשתקד, וכרגע מלמעלה נראה נקי, כך שלכאורה לא זה הבעיה...

                            תלת פאזית מנותק
                            תלת פאזית מנותק
                            תלת פאזי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @hertzog כתב:

                            מה יכול להיות הבעיה במדחס, שרק כמה דק' לאחר הכיבוי הוא מפיל את הפקק?

                            במקביל,
                            ננסה עוד כיוון:

                            האם יש לו מצב שהוא ממשיך לפעול (פעולה כל שהיא) עד כמה זמן לאחר הכיבוי? (כמו אוורור בלבד וכדו')

                            tlata.gam@gmail.com
                            אין לי צ'אט!

                            י H 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • צול גאהצ מנותק
                              צול גאהצ מנותק
                              צול גאה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • תלת פאזית תלת פאזי

                                @hertzog כתב:

                                מה יכול להיות הבעיה במדחס, שרק כמה דק' לאחר הכיבוי הוא מפיל את הפקק?

                                במקביל,
                                ננסה עוד כיוון:

                                האם יש לו מצב שהוא ממשיך לפעול (פעולה כל שהיא) עד כמה זמן לאחר הכיבוי? (כמו אוורור בלבד וכדו')

                                י מנותק
                                י מנותק
                                ירמיהו הנביא
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי ירמיהו הנביא
                                #15

                                @תלת-פאזי המזגנים חדשים של אמקור אני יודע שיש את זה,
                                שאחרי כיבוי זה עוד עובד על איוורור
                                זה מונע עובש,
                                אבל לא במזגן בין 10 שנים

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תלת פאזית תלת פאזי

                                  @hertzog כתב:

                                  מה יכול להיות הבעיה במדחס, שרק כמה דק' לאחר הכיבוי הוא מפיל את הפקק?

                                  במקביל,
                                  ננסה עוד כיוון:

                                  האם יש לו מצב שהוא ממשיך לפעול (פעולה כל שהיא) עד כמה זמן לאחר הכיבוי? (כמו אוורור בלבד וכדו')

                                  H מנותק
                                  H מנותק
                                  hertzog
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  קודם כל תודה לכל העוזרים והמסייעים

                                  @תלת-פאזי כתב:

                                  האם יש לו מצב שהוא ממשיך לפעול (פעולה כל שהיא) עד כמה זמן לאחר הכיבוי? (כמו אוורור בלבד וכדו')

                                  @ירמיהו-הנביא כתב:

                                  @תלת-פאזי המזגנים חדשים של אמקור אני יודע שיש את זה,
                                  שאחרי כיבוי זה עוד עובד על איוורור
                                  זה מונע עובש,
                                  אבל לא במזגן בין 10 שנים

                                  מדובר במזגן טורנדו ישן ועכ"ז המאוורר ממשיך לעבוד לאחר הכיבוי, ואכן עלה בדעתי שיתכן וזה הבעיה, אך למעשה לפחות פעם אחת הפקק נפל אחרי שהמאוורר סיים לעבוד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  🙏
                                  0
                                  • י ירמיהו הנביא

                                    @תלת-פאזי המזגנים חדשים של אמקור אני יודע שיש את זה,
                                    שאחרי כיבוי זה עוד עובד על איוורור
                                    זה מונע עובש,
                                    אבל לא במזגן בין 10 שנים

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    איש גמזו
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                                    #17

                                    @ירמיהו-הנביא כתב:

                                    אבל לא במזגן בין 10 שנים

                                    דווקא אצל הורי מזגן saga (טורנדו) שחוגג בר מצווה, כמדומני שהמאוורר ממשיך לפעול לאחר כיבוי המזגן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🙏
                                    0
                                    • כ מנותק
                                      כ מנותק
                                      כוסף לדעת
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      תפרק את המארז החיצוני של המזגן, ייתכן שיש חיבור כלשהו ממש מתחת פיית הניקוז.
                                      (יש מזגנים שזה מובנה ככה, ויתכן שכך עשה טכנאי בעבר בכבל תקשורת או בכבל הזנה)
                                      בהצלחה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות

                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • חוקי הפורום
                                      • פופולרי
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • צור קשר