בעיה | נפילת הפקק בארון חשמל כמה דק' לאחר כיבוי המזגן
-
@תלת-פאזי אכן מדובר במזגן ישן, שנה שעברה נזלו ממנו הרבה מים מאחר והתעלה האחורית שלו היתה סתומה ומלאת אבק, הטכנאי ביצע ניקיון עמוק ועבד בסדר, ועכשיו הוא מקצר כמעט בכל פעם כמה דק' לאחר הכיבוי
-
@hertzog
אני לא הייתי ממהר להגיד שהמדחס הלך
כנראה זה נזילת מים למקור חשמל
תנסה לנקות פילטרים מאיץ ותעלת ניקוז (או בקיצור ניקיון מלא-אמבטיה כמובן בזהירות על החשמל!!)@תלת-פאזי שיפעיל על אווורור בלבד ויבדוק, לא?
במצב כזה לא אמור להתעבות נוזלים במזגן בגלל שהדבר היחיד שעובד הוא רק המאיץ. -
@hertzog
אני לא הייתי ממהר להגיד שהמדחס הלך
כנראה זה נזילת מים למקור חשמל
תנסה לנקות פילטרים מאיץ ותעלת ניקוז (או בקיצור ניקיון מלא-אמבטיה כמובן בזהירות על החשמל!!) -
במקביל, תחזק את הברגים של המא"ז הזה, ואם זה בקלות אז תחליף אותו.
קשה לי להאמין, אבל יכול להיות שדווקא שם הבעיה. -
במקביל, תחזק את הברגים של המא"ז הזה, ואם זה בקלות אז תחליף אותו.
קשה לי להאמין, אבל יכול להיות שדווקא שם הבעיה.במקביל, תחזק את הברגים של המא"ז הזה, ואם זה בקלות אז תחליף אותו
קשה לי להאמין, אבל יכול להיות שדווקא שם הבעיה.זה הכי פחת מסתבר שייגרם לאחר כיבוי.
שיפעיל על אווורור בלבד ויבדוק, לא?
במצב כזה לא אמור להתעבות נוזלים במזגן בגלל שהדבר היחיד שעובד הוא רק המאיץ.ואז לא נוכל לדעת האם זה המדחס
אך אולי להפעיל על חימום, ואז המדחס פועל והתעבות הנוזלים היא בחוץמה יכול להיות הבעיה במדחס, שרק כמה דק' לאחר הכיבוי הוא מפיל את הפקק?
כמו שלימד אותנו @כוסף-לדעת שמדחס יכול לקצר, וזה קצר לא מוכרח [כלומר: לא מחויב שכל הזמן יהיה קצר, אך לפתע הוא מתרחש (אולי באיזה תזוזה כל שהיא)]
אני מנסה להניח שיתכן ואולי רק בסיום הכיבוי של המדחס נהיה איזה תזוזה לא סימטרית במדחס שגורם לקצר (או סתם איזה פעולה אחרת) -
@תלת-פאזי מה יכול להיות הבעיה במדחס, שרק כמה דק' לאחר הכיבוי הוא מפיל את הפקק?
כאמור, הכל נוקה באופן יסודי בסוף הקיץ אשתקד, וכרגע מלמעלה נראה נקי, כך שלכאורה לא זה הבעיה... -
-
קודם כל תודה לכל העוזרים והמסייעים
האם יש לו מצב שהוא ממשיך לפעול (פעולה כל שהיא) עד כמה זמן לאחר הכיבוי? (כמו אוורור בלבד וכדו')
@תלת-פאזי המזגנים חדשים של אמקור אני יודע שיש את זה,
שאחרי כיבוי זה עוד עובד על איוורור
זה מונע עובש,
אבל לא במזגן בין 10 שניםמדובר במזגן טורנדו ישן ועכ"ז המאוורר ממשיך לעבוד לאחר הכיבוי, ואכן עלה בדעתי שיתכן וזה הבעיה, אך למעשה לפחות פעם אחת הפקק נפל אחרי שהמאוורר סיים לעבוד
-
@תלת-פאזי המזגנים חדשים של אמקור אני יודע שיש את זה,
שאחרי כיבוי זה עוד עובד על איוורור
זה מונע עובש,
אבל לא במזגן בין 10 שנים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות