בירור | חבילות חו"ל (ארה"ב) כשרות במחיר שפוי
-
@שלוםפ בכללי רוב הטלפונים שמשתמשים בישראל לא עובדים בארצות הברית
אבל אם אתה יודע מה אתה מחפש ואיפה לחפש זה סיפור של 20 דולר לטלפון כשר וסביר -
@שלוםפ בכללי רוב הטלפונים שמשתמשים בישראל לא עובדים בארצות הברית
אבל אם אתה יודע מה אתה מחפש ואיפה לחפש זה סיפור של 20 דולר לטלפון כשר וסביר@האמריקאי אתה מתכוון לכשרים ולנוקיה, סמארטפונים בדרך כלל יש תדרים גלובליים אפילו לחצי טאצ' אפשר להוסיף תמיכה לארצות הברית, יש בפורום מדריך.
@עידו300 תנסה להשיג חצי טאצ' ולעשות את המדריך זה הכי כדאי לדעתי, שים עליו גרסה כשרה וחלאס.שמעתי שמועה שקיוליקס הולכים לבטל את הסימלוק בQ8 כדי שיתמוך גם בסימים בחו"ל והחסימה של סימים תעשה לפי זיהוי חיבור לרשת נתונים.
-
@עידו300 בכל חנות וולמארט אפשר לקנות tcl flip נעול ל"טראק פון" (שזה ממש קצת יותר יקר לחודש) ב20 דולר ועדיף שיהיה flip 2 ולא flip 3 בגלל שיותר קל לחסום אותו
-
-
עידו300 כתב:
ל"טראק פון" (שזה ממש קצת יותר יקר לחודש) ב20 דולר
אין להם חבילה עם שיחות ישראל...
ומהtcl flip 2 ב 20$ נשאר רק 1...
-
@האמריקאי אתה מתכוון לכשרים ולנוקיה, סמארטפונים בדרך כלל יש תדרים גלובליים אפילו לחצי טאצ' אפשר להוסיף תמיכה לארצות הברית, יש בפורום מדריך.
@עידו300 תנסה להשיג חצי טאצ' ולעשות את המדריך זה הכי כדאי לדעתי, שים עליו גרסה כשרה וחלאס.שמעתי שמועה שקיוליקס הולכים לבטל את הסימלוק בQ8 כדי שיתמוך גם בסימים בחו"ל והחסימה של סימים תעשה לפי זיהוי חיבור לרשת נתונים.
-
@האמריקאי אתה מתכוון לכשרים ולנוקיה, סמארטפונים בדרך כלל יש תדרים גלובליים אפילו לחצי טאצ' אפשר להוסיף תמיכה לארצות הברית, יש בפורום מדריך.
@עידו300 תנסה להשיג חצי טאצ' ולעשות את המדריך זה הכי כדאי לדעתי, שים עליו גרסה כשרה וחלאס.שמעתי שמועה שקיוליקס הולכים לבטל את הסימלוק בQ8 כדי שיתמוך גם בסימים בחו"ל והחסימה של סימים תעשה לפי זיהוי חיבור לרשת נתונים.
-
@שלוםפ כל המכשירים של שאיומי לא עובדים פה למעט f30 pro שעולה 300 דולר
וגם אחרי שעושים את המדריך הקליטה לא כמו בטלפון רגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות