דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. תוכניות קווי סלולר
  4. בירור | חבילות חו"ל (ארה"ב) כשרות במחיר שפוי

בירור | חבילות חו"ל (ארה"ב) כשרות במחיר שפוי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכניות קווי סלולר
21 פוסטים 5 כותבים 178 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה האמריקאי

    @עידו300 בכל חנות וולמארט אפשר לקנות tcl flip נעול ל"טראק פון" (שזה ממש קצת יותר יקר לחודש) ב20 דולר ועדיף שיהיה flip 2 ולא flip 3 בגלל שיותר קל לחסום אותו

    ע מנותק
    ע מנותק
    עידו300
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @האמריקאי כתב:

    @עידו300 בכל חנות וולמארט אפשר לקנות tcl flip נעול ל"טראק פון" (שזה ממש קצת יותר יקר לחודש) ב20 דולר

    וסים + חבילה עושים שם במקום?

    ועדיף שיהיה flip 2 ולא flip 3 בגלל שיותר קל לחסום אותו

    איך חוסמים אותו?

    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ע עידו300

      @האמריקאי כתב:

      @עידו300 בכל חנות וולמארט אפשר לקנות tcl flip נעול ל"טראק פון" (שזה ממש קצת יותר יקר לחודש) ב20 דולר

      וסים + חבילה עושים שם במקום?

      ועדיף שיהיה flip 2 ולא flip 3 בגלל שיותר קל לחסום אותו

      איך חוסמים אותו?

      ע מנותק
      ע מנותק
      עידו300
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      עידו300 כתב:

      ל"טראק פון" (שזה ממש קצת יותר יקר לחודש) ב20 דולר

      אין להם חבילה עם שיחות ישראל...

      ומהtcl flip 2 ב 20$ נשאר רק 1...

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ע עידו300

        עידו300 כתב:

        ל"טראק פון" (שזה ממש קצת יותר יקר לחודש) ב20 דולר

        אין להם חבילה עם שיחות ישראל...

        ומהtcl flip 2 ב 20$ נשאר רק 1...

        ע מנותק
        ע מנותק
        עידו300
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        מה לגבי נוקיה 215 שצרבו עליו גירסה "כשרה" של 225?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שלוםפש שלוםפ

          @האמריקאי אתה מתכוון לכשרים ולנוקיה, סמארטפונים בדרך כלל יש תדרים גלובליים אפילו לחצי טאצ' אפשר להוסיף תמיכה לארצות הברית, יש בפורום מדריך.
          @עידו300 תנסה להשיג חצי טאצ' ולעשות את המדריך זה הכי כדאי לדעתי, שים עליו גרסה כשרה וחלאס.

          שמעתי שמועה שקיוליקס הולכים לבטל את הסימלוק בQ8 כדי שיתמוך גם בסימים בחו"ל והחסימה של סימים תעשה לפי זיהוי חיבור לרשת נתונים.

          ה מנותק
          ה מנותק
          האמריקאי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @שלוםפ

          @עידו300 יש להם חבילה עם שיחות לחו״ל אבל זה קצת לא נח
          אולי עדיף כבר כרטיס חיוג

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שלוםפש שלוםפ

            @האמריקאי אתה מתכוון לכשרים ולנוקיה, סמארטפונים בדרך כלל יש תדרים גלובליים אפילו לחצי טאצ' אפשר להוסיף תמיכה לארצות הברית, יש בפורום מדריך.
            @עידו300 תנסה להשיג חצי טאצ' ולעשות את המדריך זה הכי כדאי לדעתי, שים עליו גרסה כשרה וחלאס.

            שמעתי שמועה שקיוליקס הולכים לבטל את הסימלוק בQ8 כדי שיתמוך גם בסימים בחו"ל והחסימה של סימים תעשה לפי זיהוי חיבור לרשת נתונים.

            ה מנותק
            ה מנותק
            האמריקאי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @שלוםפ כל המכשירים של שאיומי לא עובדים פה למעט f30 pro שעולה 300 דולר
            וגם אחרי שעושים את המדריך הקליטה לא כמו בטלפון רגיל

            שלוםפש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה האמריקאי

              @שלוםפ כל המכשירים של שאיומי לא עובדים פה למעט f30 pro שעולה 300 דולר
              וגם אחרי שעושים את המדריך הקליטה לא כמו בטלפון רגיל

              שלוםפש מנותק
              שלוםפש מנותק
              שלוםפ
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @האמריקאי של שיאומי או QIN? בQIN אתה צודק כי זה חברת בת של שיאומי שמיועדת להוציא מכשירים יותר זולים ותמיכה למדינות פחות מפותחות ומתקמצנים על כל רכיב.
              לגבי השיאומי F21 פרו זה לא רשמי שלו הצליחו להעתיק את קובצי המודם של הF30 למיטב הבנתי.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע מנותק
                ע מנותק
                עידו300
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                תודה רבה על התשובות!

                @האמריקאי @שלוםפ
                מה בסוף, החצי טאצ' עובד או לא?

                שלוםפש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע עידו300

                  תודה רבה על התשובות!

                  @האמריקאי @שלוםפ
                  מה בסוף, החצי טאצ' עובד או לא?

                  שלוםפש מנותק
                  שלוםפש מנותק
                  שלוםפ
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @עידו300 תשמע, אני יכול לענות מה אני יודע ברמה הטכנית ושם התשובה שעם המדריך בפורום זה עובד @האמריקאי יענה מתשובות בשטח....

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שלוםפש שלוםפ

                    @עידו300 תשמע, אני יכול לענות מה אני יודע ברמה הטכנית ושם התשובה שעם המדריך בפורום זה עובד @האמריקאי יענה מתשובות בשטח....

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    האמריקאי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @שלוםפ לא ניסיתי את המדריך אבל בכללי כל המכשירים של שאיומי (כן כולל רדמי פוקו וכ"ש qin) לא עובדים פה למעט f30 pro

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שלוםפש שלוםפ

                      @האמריקאי אתה מתכוון לכשרים ולנוקיה, סמארטפונים בדרך כלל יש תדרים גלובליים אפילו לחצי טאצ' אפשר להוסיף תמיכה לארצות הברית, יש בפורום מדריך.
                      @עידו300 תנסה להשיג חצי טאצ' ולעשות את המדריך זה הכי כדאי לדעתי, שים עליו גרסה כשרה וחלאס.

                      שמעתי שמועה שקיוליקס הולכים לבטל את הסימלוק בQ8 כדי שיתמוך גם בסימים בחו"ל והחסימה של סימים תעשה לפי זיהוי חיבור לרשת נתונים.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אלי ויל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @שלוםפ כתב:

                      שמעתי שמועה שקיוליקס הולכים לבטל את הסימלוק בQ8 כדי שיתמוך גם בסימים בחו"ל והחסימה של סימים תעשה לפי זיהוי חיבור לרשת נתונים.

                      הם לא עשו את זה כבר?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה האמריקאי

                        @עידו300 בכל חנות וולמארט אפשר לקנות tcl flip נעול ל"טראק פון" (שזה ממש קצת יותר יקר לחודש) ב20 דולר ועדיף שיהיה flip 2 ולא flip 3 בגלל שיותר קל לחסום אותו

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aiib
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @האמריקאי כתב:

                        @עידו300 בכל חנות וולמארט אפשר לקנות tcl flip נעול ל"טראק פון" (שזה ממש קצת יותר יקר לחודש) ב20 דולר ועדיף שיהיה flip 2 ולא flip 3 בגלל שיותר קל לחסום אותו

                        מה זה טראק פון? כמה עולה לחודש? (TELLO עולה 5 דולר לחודש) האם זה יעבוד בארץ?
                        (מעוניין לקבל שיחות וSMS בארץ)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר