בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס
-
@מוצ שמעתי על זה פה הרבה בפורום והזמנתי רגיל והגיע רגיל (הרבה אחרי שהתחילו הטענות האלה בפורום).
ולגבי המהירות לא נראה לי שאתה עובר בחיים את ה2.5 ג'יגה ראם פעילים.....
כנס להגדרות/אחסון ותראה מה הממוצע שימוש. -
@מוצ לא הבנתי מה הקשר, שניהם אותו גודל ואותו אנדרואיד המעלות היחידות שיש לפלוס על הרגיל זה פנס ו32 ג'יגה פנימי ובמשך זמן קצר גם היה לו 4 ג'יגה ראם אבל בעקבות עליית מחירי שבבי האחסון ברחבי העולם הם כנראה התקמצנו חזרה וירדו ל3 חזרה למרות שמעולם לא נתקלתי באיטיות כלשהי גם ברגיל שהוא 3 ג'יגה ראם בפרט אם לא משתמשים באינטרנט או משהו כזה.
-
@שלוםפ אני משתמש עם הרגיל וכל פעם שאני מתחבר לאינטרנט מגיע הודעה שממשק המשתמש של המערכת אינה מגיבה מה שאומר שהנגן קורס מהעומס לכן אני בהחלט ממליץ על הפלוס שיש בו יותר אחסון פנימי
@elch זה מה שאומרים שהפלוס כבר אותו כמות זיכרון ראם והפנימי לא קשור לעומס
-
@elch זה מה שאומרים שהפלוס כבר אותו כמות זיכרון ראם והפנימי לא קשור לעומס
@שמואל-השמן הAI טען לי שברגע שיש פחות מארבע ג'יגה פנימיים פנויים הנגן נהיה הרבה יותר איטי אוליי זה קשור ככה אמר ג'מיני האם זה נכון???!!! לא יודע
-
@שמואל-השמן הAI טען לי שברגע שיש פחות מארבע ג'יגה פנימיים פנויים הנגן נהיה הרבה יותר איטי אוליי זה קשור ככה אמר ג'מיני האם זה נכון???!!! לא יודע
@elch זה לא הזיכרון שאתה שומר דברים אלא זיכרון לאפליקציות שרצות ברקע ובהתחלה הפלוס היה עם ארבע וירד לשלוש אז זה אותו דבר
-
@elch זה לא הזיכרון שאתה שומר דברים אלא זיכרון לאפליקציות שרצות ברקע ובהתחלה הפלוס היה עם ארבע וירד לשלוש אז זה אותו דבר
@שמואל-השמן הבנתי אבל עצם המעלה שיש יותר מקום באחסון הפנימי אז יש יותר מקום לאפליקציות זה כבר לדעתי מאוד משמעותי למה 15 ג'יגה זה כלום כי רק האנדרואיד לוקח 6-7 ג'יגה
-
@מטען-נייד עם קופונים?
[אצלי הפלוס עולה 231, והרגיל 330! משהו מוזר]

תעדכן מה הגיע ותוך כמה זמן
לטובת שאר הציבור -
@שמואל-השמן הבנתי אבל עצם המעלה שיש יותר מקום באחסון הפנימי אז יש יותר מקום לאפליקציות זה כבר לדעתי מאוד משמעותי למה 15 ג'יגה זה כלום כי רק האנדרואיד לוקח 6-7 ג'יגה
@elch אבל זה לא קשור לתקיעה
-
@elch אבל זה לא קשור לתקיעה
@שמואל-השמן אבל כמו שאמרתי שהג'מיני טען שזה כן קשור וזה הסיבה שזה ניתקע וכותב לי אפליקציית ממשק המשתמש אינה מגיבה?!
אבל שוב זה AI אז אני לא יודע אם זה נכון או לא... -
@ישיבה-בוחער
זה הרבה יותר זול ומהחנות שתמיד קונים@ישיבה-בוחער
זה הרבה יותר זול ומהחנות שתמיד קוניםמשהו בעייתי בקישור
הוא מוביל לדף הבית של אלי אקספרס ותו לא מידי -
@ישיבה-בוחער
זה הרבה יותר זול ומהחנות שתמיד קוניםמשהו בעייתי בקישור
הוא מוביל לדף הבית של אלי אקספרס ותו לא מידי -
@ישיבה-בוחער
מוזר לי זה עובד חלק
תנסה את זה@3157686 החדש טוב
-
@3157686 החדש טוב
@שמואל-השמן
הישן לא היה טוב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות