דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס

בקשת מידע | נגן M36 מאלי אקספרס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
25 פוסטים 10 כותבים 163 צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מטען ניידמ מטען נייד

    למישהו יש קישור לאלי אקספרס מניסיון?

    ע"ה דכו"עע מנותק
    ע"ה דכו"עע מנותק
    ע"ה דכו"ע
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @מטען-נייד כתב:

    למישהו יש קישור לאלי אקספרס מניסיון?

    עיין כאן וכאן

    https://good-link.org/post/2575

    https://mitmachim.top/post/1172725

    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

      @מטען-נייד כתב:

      למישהו יש קישור לאלי אקספרס מניסיון?

      עיין כאן וכאן

      https://good-link.org/post/2575

      https://mitmachim.top/post/1172725

      ש מנותק
      ש מנותק
      שמואל השמן
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @ע-ה-דכו-ע https://he.aliexpress.com/item/1005007550818238.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.1632586aj9AB3e&gatewayAdapt=glo2isr

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מטען ניידמ מטען נייד

        למישהו יש קישור לאלי אקספרס מניסיון?

        י מנותק
        י מנותק
        ישיבה-בוחער
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @מטען-נייד
        הזמנתי מהקישור הזה
        לפני שלוש שבועות
        הזמנתי את הרגיל ב-140 ש"ח [עם קופונים] [כרגע אצלי הוא עולה 200]
        הגיע אחרי 10 ימים דגם הפלוס
        עובד מעולה
        ממליץ!

        ר מטען ניידמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • י ישיבה-בוחער

          @מטען-נייד
          הזמנתי מהקישור הזה
          לפני שלוש שבועות
          הזמנתי את הרגיל ב-140 ש"ח [עם קופונים] [כרגע אצלי הוא עולה 200]
          הגיע אחרי 10 ימים דגם הפלוס
          עובד מעולה
          ממליץ!

          ר מנותק
          ר מנותק
          רוטב שום
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @ישיבה-בוחער כתב:

          עם קופונים

          @מטען-נייד אם תרצה ZEPRAKTIJ2
          זה חוסך בערך 20 שקל

          כמובן שעל קניה ב200

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י ישיבה-בוחער

            @מטען-נייד
            הזמנתי מהקישור הזה
            לפני שלוש שבועות
            הזמנתי את הרגיל ב-140 ש"ח [עם קופונים] [כרגע אצלי הוא עולה 200]
            הגיע אחרי 10 ימים דגם הפלוס
            עובד מעולה
            ממליץ!

            מטען ניידמ מנותק
            מטען ניידמ מנותק
            מטען נייד
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @ישיבה-בוחער הזמנתי בסוף מ פה את הדגם הזול עלה לי 169

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מטען ניידמ מטען נייד

              @ישיבה-בוחער הזמנתי בסוף מ פה את הדגם הזול עלה לי 169

              י מנותק
              י מנותק
              ישיבה-בוחער
              כתב נערך לאחרונה על ידי ישיבה-בוחער
              #8

              @מטען-נייד עם קופונים?
              [אצלי הפלוס עולה 231, והרגיל 330! משהו מוזר]4d9a0d9d-f46b-4cf9-b427-20445a947496-image.jpeg 827a9560-c8a7-4758-9c48-bd9e789fe093-image.jpeg
              תעדכן מה הגיע ותוך כמה זמן
              לטובת שאר הציבור

              31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מטען ניידמ מטען נייד

                למישהו יש קישור לאלי אקספרס מניסיון?

                מ מנותק
                מ מנותק
                מוצ'
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @מטען-נייד לא מבין למה לקנות את הרגיל הפלוס הרבה יותר טוב גם אני בהתחלה רציתי את הרגיל ואז חשבתי ואמרתי מה אני צריך את הרגיל הוא סתם גדול ולא עדכני הפלוס מצוין הרבה יותר

                שלוםפש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מוצ'

                  @מטען-נייד לא מבין למה לקנות את הרגיל הפלוס הרבה יותר טוב גם אני בהתחלה רציתי את הרגיל ואז חשבתי ואמרתי מה אני צריך את הרגיל הוא סתם גדול ולא עדכני הפלוס מצוין הרבה יותר

                  שלוםפש מנותק
                  שלוםפש מנותק
                  שלוםפ
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @מוצ לא הבנתי מה הקשר, שניהם אותו גודל ואותו אנדרואיד המעלות היחידות שיש לפלוס על הרגיל זה פנס ו32 ג'יגה פנימי ובמשך זמן קצר גם היה לו 4 ג'יגה ראם אבל בעקבות עליית מחירי שבבי האחסון ברחבי העולם הם כנראה התקמצנו חזרה וירדו ל3 חזרה למרות שמעולם לא נתקלתי באיטיות כלשהי גם ברגיל שהוא 3 ג'יגה ראם בפרט אם לא משתמשים באינטרנט או משהו כזה.

                  מ E 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • שלוםפש שלוםפ

                    @מוצ לא הבנתי מה הקשר, שניהם אותו גודל ואותו אנדרואיד המעלות היחידות שיש לפלוס על הרגיל זה פנס ו32 ג'יגה פנימי ובמשך זמן קצר גם היה לו 4 ג'יגה ראם אבל בעקבות עליית מחירי שבבי האחסון ברחבי העולם הם כנראה התקמצנו חזרה וירדו ל3 חזרה למרות שמעולם לא נתקלתי באיטיות כלשהי גם ברגיל שהוא 3 ג'יגה ראם בפרט אם לא משתמשים באינטרנט או משהו כזה.

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מוצ'
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @שלוםפ מנסיון הביצועים גבוהים בהרבה ואגב לאחרונה נעלם הנגן הרגיל מאליאקספרס כמו שכתבתי באחד הפוסטים על הזה שגם אם קונים את הרגיל מקבלים את הפלוס גם זה מנסיון שרכשתי!

                    שלוםפש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מוצ'

                      @שלוםפ מנסיון הביצועים גבוהים בהרבה ואגב לאחרונה נעלם הנגן הרגיל מאליאקספרס כמו שכתבתי באחד הפוסטים על הזה שגם אם קונים את הרגיל מקבלים את הפלוס גם זה מנסיון שרכשתי!

                      שלוםפש מנותק
                      שלוםפש מנותק
                      שלוםפ
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי שלוםפ
                      #12

                      @מוצ שמעתי על זה פה הרבה בפורום והזמנתי רגיל והגיע רגיל (הרבה אחרי שהתחילו הטענות האלה בפורום).
                      ולגבי המהירות לא נראה לי שאתה עובר בחיים את ה2.5 ג'יגה ראם פעילים.....
                      כנס להגדרות/אחסון ותראה מה הממוצע שימוש.

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שלוםפש שלוםפ

                        @מוצ שמעתי על זה פה הרבה בפורום והזמנתי רגיל והגיע רגיל (הרבה אחרי שהתחילו הטענות האלה בפורום).
                        ולגבי המהירות לא נראה לי שאתה עובר בחיים את ה2.5 ג'יגה ראם פעילים.....
                        כנס להגדרות/אחסון ותראה מה הממוצע שימוש.

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוצ'
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @שלוםפ די נדיר אני הזמנתי את הרגיל והגיע פלוס פעמיים ניסתי 2 מוכרים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שלוםפש שלוםפ

                          @מוצ לא הבנתי מה הקשר, שניהם אותו גודל ואותו אנדרואיד המעלות היחידות שיש לפלוס על הרגיל זה פנס ו32 ג'יגה פנימי ובמשך זמן קצר גם היה לו 4 ג'יגה ראם אבל בעקבות עליית מחירי שבבי האחסון ברחבי העולם הם כנראה התקמצנו חזרה וירדו ל3 חזרה למרות שמעולם לא נתקלתי באיטיות כלשהי גם ברגיל שהוא 3 ג'יגה ראם בפרט אם לא משתמשים באינטרנט או משהו כזה.

                          E מנותק
                          E מנותק
                          elch
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @שלוםפ אני משתמש עם הרגיל וכל פעם שאני מתחבר לאינטרנט מגיע הודעה שממשק המשתמש של המערכת אינה מגיבה מה שאומר שהנגן קורס מהעומס לכן אני בהחלט ממליץ על הפלוס שיש בו יותר אחסון פנימי

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • E elch

                            @שלוםפ אני משתמש עם הרגיל וכל פעם שאני מתחבר לאינטרנט מגיע הודעה שממשק המשתמש של המערכת אינה מגיבה מה שאומר שהנגן קורס מהעומס לכן אני בהחלט ממליץ על הפלוס שיש בו יותר אחסון פנימי

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמואל השמן
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @elch זה מה שאומרים שהפלוס כבר אותו כמות זיכרון ראם והפנימי לא קשור לעומס

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שמואל השמן

                              @elch זה מה שאומרים שהפלוס כבר אותו כמות זיכרון ראם והפנימי לא קשור לעומס

                              E מנותק
                              E מנותק
                              elch
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @שמואל-השמן הAI טען לי שברגע שיש פחות מארבע ג'יגה פנימיים פנויים הנגן נהיה הרבה יותר איטי אוליי זה קשור ככה אמר ג'מיני האם זה נכון???!!! לא יודע

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • E elch

                                @שמואל-השמן הAI טען לי שברגע שיש פחות מארבע ג'יגה פנימיים פנויים הנגן נהיה הרבה יותר איטי אוליי זה קשור ככה אמר ג'מיני האם זה נכון???!!! לא יודע

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמואל השמן
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @elch זה לא הזיכרון שאתה שומר דברים אלא זיכרון לאפליקציות שרצות ברקע ובהתחלה הפלוס היה עם ארבע וירד לשלוש אז זה אותו דבר

                                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שמואל השמן

                                  @elch זה לא הזיכרון שאתה שומר דברים אלא זיכרון לאפליקציות שרצות ברקע ובהתחלה הפלוס היה עם ארבע וירד לשלוש אז זה אותו דבר

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  elch
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @שמואל-השמן הבנתי אבל עצם המעלה שיש יותר מקום באחסון הפנימי אז יש יותר מקום לאפליקציות זה כבר לדעתי מאוד משמעותי למה 15 ג'יגה זה כלום כי רק האנדרואיד לוקח 6-7 ג'יגה

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י ישיבה-בוחער

                                    @מטען-נייד עם קופונים?
                                    [אצלי הפלוס עולה 231, והרגיל 330! משהו מוזר]4d9a0d9d-f46b-4cf9-b427-20445a947496-image.jpeg 827a9560-c8a7-4758-9c48-bd9e789fe093-image.jpeg
                                    תעדכן מה הגיע ותוך כמה זמן
                                    לטובת שאר הציבור

                                    31576863 מנותק
                                    31576863 מנותק
                                    3157686
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @ישיבה-בוחער
                                    זה הרבה יותר זול ומהחנות שתמיד קונים

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • E elch

                                      @שמואל-השמן הבנתי אבל עצם המעלה שיש יותר מקום באחסון הפנימי אז יש יותר מקום לאפליקציות זה כבר לדעתי מאוד משמעותי למה 15 ג'יגה זה כלום כי רק האנדרואיד לוקח 6-7 ג'יגה

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמואל השמן
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @elch אבל זה לא קשור לתקיעה

                                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שמואל השמן

                                        @elch אבל זה לא קשור לתקיעה

                                        E מנותק
                                        E מנותק
                                        elch
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי elch
                                        #21

                                        @שמואל-השמן אבל כמו שאמרתי שהג'מיני טען שזה כן קשור וזה הסיבה שזה ניתקע וכותב לי אפליקציית ממשק המשתמש אינה מגיבה?!
                                        אבל שוב זה AI אז אני לא יודע אם זה נכון או לא...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 31576863 3157686

                                          @ישיבה-בוחער
                                          זה הרבה יותר זול ומהחנות שתמיד קונים

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          ישיבה-בוחער
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22

                                          @3157686 כתב:

                                          @ישיבה-בוחער
                                          זה הרבה יותר זול ומהחנות שתמיד קונים

                                          משהו בעייתי בקישור
                                          הוא מוביל לדף הבית של אלי אקספרס ותו לא מידי

                                          31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר