בקשת מידע | מחפש אפליקציית דפדפן שעובדת בנטפרי (אפשר ערוכה)
-
@חכם-בלילה-1 לפחות תן את הסיבה
שנדע לאן אנחנו מתקדמיםלא קשור, כרום בעייתי אצלי בלי קשר לכלום
אנחנו נמצאים בבעיית אבטחה בדפדפן פיירפוקס
ואנחנו מנסים למצוא דפדפן אחר בשביל לבודד את הבעיה -
לא קשור, כרום בעייתי אצלי בלי קשר לכלום
אנחנו נמצאים בבעיית אבטחה בדפדפן פיירפוקס
ואנחנו מנסים למצוא דפדפן אחר בשביל לבודד את הבעיה@חכם-בלילה-1 מה התגובה אם פותחים את הקישור הזה בפרייפוקס
https://api.internal.netfree.link/isnew -
@חכם-בלילה-1 מה התגובה אם פותחים את הקישור הזה בפרייפוקס
https://api.internal.netfree.link/isnew@חכם-בלילה-1 מה התגובה אם פותחים את הקישור הזה בפרייפוקס
https://api.internal.netfree.link/isnew@לנציצ חיבור מאובטח נכשל
שגיאה שונה מהרגיל בחיפוש גוגל תראה בפוסט העליון -
@חכם-בלילה-1 מה התגובה אם פותחים את הקישור הזה בפרייפוקס
https://api.internal.netfree.link/isnew@לנציצ חיבור מאובטח נכשל
שגיאה שונה מהרגיל בחיפוש גוגל תראה בפוסט העליון@חכם-בלילה-1 תמחק את ה S שבה HTTPS
תנסה בלי זה
ובשביל שאני יבין במאה אחוז
כשאתה מנסה לפתוח את הקישור ששלחתי יש שגיאה שונה מלפני זה
נכון?? -
@חכם-בלילה-1 תמחק את ה S שבה HTTPS
תנסה בלי זה
ובשביל שאני יבין במאה אחוז
כשאתה מנסה לפתוח את הקישור ששלחתי יש שגיאה שונה מלפני זה
נכון??רגע עכשיו זה מחזיר 1
-
רגע עכשיו זה מחזיר 1
@חכם-בלילה-1 אוץץ
הכיוון חשיבה שלי נכשל לגמרי
בניתי על זה שתקבל error -
@חכם-בלילה-1 אוץץ
הכיוון חשיבה שלי נכשל לגמרי
בניתי על זה שתקבל error -
נכון ניסיתי עכשיו דפדפן פנימי בוייז
ועובד -
נכון ניסיתי עכשיו דפדפן פנימי בוייז
ועובד@חכם-בלילה-1 יש מצב לשתי צילומי מסך
1 אישורי CA של המשתמש (בהגדרות מכשיר) כמה תעודות יש שם של נטפרי
2 הגדרות סודיות בדפדפן של פרייפוקס אחרי שאתה נכנס אליהם תצלם מסך -
ניסיתי להתקין פיירפוקס
ולעשות לפי המדריך הזה https://netfree.link/wiki/התקנת_תעודה_בדפדפן_פיירפוקס_(Firefox)_באנדרואיד
ולא הצלחתי
עדיין מופיע שגיאה: אתר זה דורש חיבור מאובטח (אתר נטפרי נפתח)
יש לי רוט והתקנתי מודולים ויש חיבור רשת תקין לאפליקציות בנטפריאשמח למידע מועיל
תודה
@חכם-בלילה-1 תתקין כרום גרסה 99, זו הגרסה האחרונה שעובדת אם שמת תעודות אבטחה במערכת
לחילופין יש אופציה להתקין תעודות לא במערכת ואז יעבוד ל גם גרסה גבוהה של כרום
יש שיטות דרך מודול להשבית את הרוט כביכול במערכת עבור הדפדפן וככה הוא ישתמש רק בתעודות שהתקנת לא במערכת אבל אין לי בשלוף את הפרטים המלאים, דיברו על זה פעם כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות