בירור | אני צריך מחשב לכתיבה ולגלישה אבל שיהיה מהיר ומוצלח
-
@mirimiri
שמעתי ביקורת גרועות מאוד על האתר הזה. וגם ראיתי מחשבים זולים בצורה מחשידה. [זה היה ממזמן] אבל תבדוק לעומק אל תסמוך עלי -
אשמח להמלצה על הדגם הזה -
מחשב נייד Lenovo Ideapad 15.6" AMD Ryzen 5 7520U 8GB RAM 512GB SSD 82XQ00RSUS.
האם המעבד הזה טוב .
המחיר של זה כ- 1900 ש"ח@mirimiri
מכיון שאתה רוצה מחשב לכמה שנים קדימה ברור שאל תתפשר על 16 ראם. זה לא נתון בכלל לוויכוח רק גלישה בכרום בצורה סבירה כבר לוקח לך מלא ראם -
מה-זה-משנה-אה כתב:
מה פתאום לא צריך 16 אני עם 8 ועם מלא תוכנות על המחשב תוכנות כבדות כמו אנדרואיד סטודיו וכל התוכנות צריבה למיניהם ומספיק לי 8
-
@mirimiri
מכיון שאתה רוצה מחשב לכמה שנים קדימה ברור שאל תתפשר על 16 ראם. זה לא נתון בכלל לוויכוח רק גלישה בכרום בצורה סבירה כבר לוקח לך מלא ראםיעקב-אליעזר כתב:
רק גלישה בכרום בצורה סבירה כבר לוקח לך מלא ראם
.
-
@יעקב-אליעזר
עובדה שלא!
אני משתמש גם בתוכנות וגם בגוגל ביחד ובצורה לא כ"כ סבירה ומספיק לי 8! -
@יעקב-אליעזר
עובדה שלא!
אני משתמש גם בתוכנות וגם בגוגל ביחד ובצורה לא כ"כ סבירה ומספיק לי 8! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@לנציצ
אין לי מושג איך
אבל עובדה שזה אפשרי! -
@לנציצ
אין לי מושג איך
אבל עובדה שזה אפשרי!@מה-זה-משנה-אה אפשרי גם לעבוד על מחשב מ2012
זה לא ראיה לכלום -
מחשב שאני קניתי ממש לא מזמן וממש מרוצה.
נתונים מצויינים מחיר מעולה. כמובן מחודש 3 שנים אחריות
https://www.cwc.co.il/product/מחשב-נייד-latitude-e5420-i5-דור-11-מסך-14-256gb-16gb-מחודש-דל-dell/ -
אני משתמש במחשב עם ווינדוס 11
ואני עורך בזה וכותב קודים ומריץ מודלים וכו' ועובד חלק עם 8 גיגה ראם

אם כי כשכולם פעילים ביחד הוא יותר איטי אבל בכללי הוא עובד חלק -
@יעקב-אליעזר
עובדה שלא!
אני משתמש גם בתוכנות וגם בגוגל ביחד ובצורה לא כ"כ סבירה ומספיק לי 8!עובדה שלא!
אני משתמש גם בתוכנות וגם בגוגל ביחד ובצורה לא כ"כ סבירה ומספיק לי 8!מוזר מאוד. אבל זה לא ראיה אני משתמש גם בX220 ]מי שמכיר] עם 4 ראם ועובד בסדר גמור. יש עובד ויש עובד. בלי קשר אין שום סיבה להוציא 2000 ש''ח על מחשב שיש בו רק 8 ראם
-
@יעקב-אליעזר
אני חושב שזה יותר קשור למעבד ולא לראם -
אני לא יודע מה אתם טוענים פה
אני אישית משתמש כרגע רק בכרום פתוח
ואני עם ווינדוס 10
וזה מצב הראם

אז תסבירו איך אני יפעיל עוד דברים עם ראם כמו שלכם
מבלי להרוג את המחשב -
@יוסף-מאיר-וייס אני כבר עם טישטוש מקסימלי
ולא באתי להתלונן על המחשב
אני נהנה ממנו
סתם ניסיתי להבין איך אפשר להסתדר ועוד טוב (לפי טענתו) עם כזה זיכרון
ואגב באותו זמן של הצילום מסך הייתי עם חלון אחד ו4 כרטיסיות בכרום
וזהו
ככה שגם זה לא הרבה בכלל -
@יוסף-מאיר-וייס אני כבר עם טישטוש מקסימלי
ולא באתי להתלונן על המחשב
אני נהנה ממנו
סתם ניסיתי להבין איך אפשר להסתדר ועוד טוב (לפי טענתו) עם כזה זיכרון
ואגב באותו זמן של הצילום מסך הייתי עם חלון אחד ו4 כרטיסיות בכרום
וזהו
ככה שגם זה לא הרבה בכלל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

