בירור | שינוי סמל הבלוטוס בשורה העליונה של הסטטוס בר
-
@טאראס-יבגני זה בדיוק אותה רזולוצייה מה ששמת?
-
@טאראס-יבגני זה בדיוק אותה רזולוצייה מה ששמת?
-
@טאראס-יבגני
אבל אתה לא יכול סתם להחליף
זה צריך להיות אותו רזולוציה -
@טאראס-יבגני
אבל אתה לא יכול סתם להחליף
זה צריך להיות אותו רזולוציה@3157686 איך אני עושה שזה יהיה אותה רזולוציה?
יש אפשרות עם photo editor? -
@3157686 איך אני עושה שזה יהיה אותה רזולוציה?
יש אפשרות עם photo editor?@3157686 איך אני עושה שזה יהיה אותה רזולוציה?
אפשר דרך המחשב באפליקציית תמונות הרגילה
-
@3157686 איך אני עושה שזה יהיה אותה רזולוציה?
אפשר דרך המחשב באפליקציית תמונות הרגילה
@מגנוס-קרלסן התמונה מיוצגת כקובץ XML
-
@מגנוס-קרלסן התמונה מיוצגת כקובץ XML
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@טאראס-יבגני אהה
??????????
-
@מגנוס-קרלסן התמונה מיוצגת כקובץ XML
@טאראס-יבגני אתה עדיין יכול פשוט להמיר את התמונה (אחרי שאתה מוריד את הרזולוציה) לXML
יש מספיק כלים שעושים את זה -
@טאראס-יבגני אתה עדיין יכול פשוט להמיר את התמונה (אחרי שאתה מוריד את הרזולוציה) לXML
יש מספיק כלים שעושים את זה@מגנוס-קרלסן יש לאנדרואיד? ואיך אני מברר את הרזולוציה של התמונה הקיימת?
-
@טאראס-יבגני
תבקש מגימיני שיכתוב לך קובץ XML להחלפת סמל וכו'
בקיצור תפרט לואיזה נגן זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות